سخن روز :
پژواک
شناسه خبر: 12140 منتشر شده در مورخ: 1394/7/21 ساعت: 11:48 گروه: ورزشی  
توقع جالب کی روش: لیگ باید یک ماه تعطیل شود!
نگران تیم ملی هستم، چون هیچ‌کس دغدغه این تیم را ندارد

توقع جالب کی روش: لیگ باید یک ماه تعطیل شود!

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان می‌گوید باید نگران این تیم بود چون هیچ‌کس نگرانی این تیم را ندارد.

به گزارش شبکه خبری هزاره سوم  به نقل از تسنیم، کارلوس کی‌روش در خصوص اینکه تیم ملی بازی خوبی را مقابل عمان انجام نداد گفت: ما بازی خوبی انجام ندادیم، اما باید یادآوری کنم ما بازی فوق‌العاده‌ای مقابل آرژانتین انجام دادیم و نتیجه را باختیم. در بازی عراق در جام ملت‌های آسیا هم همین طور عمل کردیم و باختیم.


وی افزود: همیشه در فوتبال نتیجه و عملکرد با هم سمت شما نمی‌آید. وقتی ما بازی مقدماتی جام جهانی انجام می‌دهیم و در خارج از خانه یک امتیاز می‌گیریم من آن یک امتیاز را با خوشحالی قبول می کنم و به خانه برمی‌گردم.

سرمربی تیم ملی درباره اینکه برخی منتقدند لیگ نباید برای اردوی دبی تعطیل می‌شد و حتی با عدم برگزاری این اردو هم شرایط تیم ملی فرقی نداشت، اظهار داشت: به هیچ‌وجه موافق این مطلب نیستم. ما همیشه طبق تقویم بین‌المللی فیفا حرکت می‌کنیم. دو بازی فیفا داشتیم و با در نظر گرفتن این که ما اهداف زیادی برای جام جهانی روسیه داشتیم، باید تیم را با بازیکنان جوان دوباره بسازیم. به نظر من نه تنها باید ۱۵ روز که یک ماه لیگ را تعطیل کنیم، اما این امکان‌پذیر نیست. ما با این رادو بود که توانستیم نتیجه را در عمان گرفته و در صدر جدول قرار بگیریم.

کی‌روش که با برنامه نود گفت‌وگو می‌کرد با بیان اینکه تیم ملی بازی مهمی را مقابل ژاپن برگزار خواهد کرد، یادآور شد: در این گونه اردوها فرصت را به بازیکنان جوان و همینطور سایر بازیکنان می دهیم تا بتوانیم پیشرفت کرده و بهتر شویم. مطمئناً همیشه انتقادها خواهد بود، اما متاسفانه نمی‌توانیم فراموش کنیم ما با سه هفته آماده‌سازی به جام جهانی ۲۰۱۴ رفتیم. بدون هیچ آماده‌سازی خوب به استرالیا رفتیم و آن موقع هیچ کسی هیچ نگرانی نداشت. وقتی آن موقع برای جام جهانی بازیکنان را در اختیار نداشتیم، اکنون چرا باید به این مسائل گوش کنیم؟ واقعیت این است که الان دیگر این حرف‌ها زیاد برایم اهمیت ندارد.

سرمربی تیم ملی که به نظر چهره چندان سرحالی نداشت در واکنش به اینکه گویا کارلوس کی‌روش همیشگی نیست، خاطرنشان کرد: نمی‌دانم چرا این سؤال را می‌پرسید. مطمئناً وقتی یک بازی را در پیش داریم، آن هم بازی مهمی مثل ژاپن ذهن‌مان باید کاملاً روی این بازی متمرکز باشد.

وی در واکنش به این سؤال که چرا تیم ملی گل‌های تکراری می‌خورد وو مدافعان کناری نمی‌توانند به خوبی پوشش بدهند و توپ پس از رد شدن از حقیقی تبدیل به گل می‌شود و چه فکری کرده تا دیگر چنین گل‌هایی دریافت نکنیم، گفت: فوتبال بازی اشتباهات است، اما در تیم ما وقتی می‌بریم همه برنده هستند، وقتی هم نتیجه خوبی نگیریم همه با هم می‌بازیم. این یک اشتباه از تیم است نه اشتباه یک بازیکن. مطمئناً بعضی از اتفاقات پررنگ‌تر در بازی اتفاق می‌افتد، اما وقتی جایی به مشکل می‌خوریم که در بازی توپ را از دست می‌دهیم.

کی‌روش افزود: وقتی این اتفاقات رخ می‌دهد، وظیفه ما این است این مسائل را آنالیز کرده و سعی کنیم آماده‌سازی تیم‌مان به گونه ای باشد که در دفعات آینده بهتر باشیم. بار دیگر می‌گویم به بازیکنانم افتخار کردم وقتی در گرمای ۳۷ درجه و رطوبت بسیار بالای مسقط، اینگونه بازی کردند. وقتی شما در چنین آب‌وهوایی بازی می‌کنید و از لحاظ تیمی و شرایط بازیکنان تطابق کامل با شرایط ندارید، از بازی بازیکنان خیلی خوشحال بودم، به این دلیل که در بازی از خودشان شخصیت قوی نشان دادند و جنگیدند. نتیجه را هم به دست آوردیم و با یک امتیاز به خانه برگشتیم. در حال حاضر هم ۱۲ امتیاز باقی مانده که سه بازی آن در تهران است و مسیر صعود ما در دست خودمان بوده و این موضوع کاملاً تحت کنترل ماست.

سرمربی تیم ملی در واکنش به این مسئله که از جوانگرایی صورت گرفته همه استقبال کردند اما همه با نمایش مقابل عمان نگران هستند در مرحله بعدی و مقابل حریفانی مانند ژاپن به مشکل بخوریم، گفت: دقیقاً شما باید هم نگران باشید. من هم نگران هستم به این دلیل که شاهد این هستم هیچ کسی نگران نیست و دغدغه‌ای ندارد. اگر بخواهیم خودمان را برای آینده آماده کنیم، حتماً باید سرمایه‌گذاری‌های لازم برای آماده‌سازی تیم صورت پذیرد. باید جوان‌گرایی در تیم انجام شود، اما حتما احتیاج به کیفیت و تجربه داریم. برای اینکه در حال حاضر اکثر بازیکنان ژاپن در لیگ‌های اروپایی بازی می‌کنند، اما بازیکنان ما در ایران در شهرهای اصفهان، مشهد و دیگر شهرهای داخل بازی می‌کنند. ما موافق این هستیم که این فصل باید فصل پرکار و پرفشاری برای آماده‌سازی تیم و برای دور بعدی باشد.

وی تأکید کرد: اگر بدون حمایت در مسیر توسعه برای آینده فوتبال ایران بخواهیم ادامه بدهیم، کاملاً با شما موافقم که باید نگران باشیم، اما فقط صحبت کردن کافی نیست. شما راجع‌به پست‌های دفاع راست و چپ صحبت کردید. ما هنوز نتوانستیم مشکل بازیکنان سربازمان را حل کنیم. هنوز منتظر بازیکنانی مانند پولادی، ماهینی و بختیار رحمانی و سروش رفیعی و عبدالله‌زاده هستیم. شما باید نگران باشید به این دلیل که هیچ کسی در حال حاضر نگران آینده تیم ملی نیست.

کی‌روش درباره وضعیت نامناسب کمپ تیم‌های ملی اظهار داشت: دیگر عاقلانه نیست ما بخواهیم راجع به کیفیت زمین حتی صحبت کنیم. هرچه بیشتر راجع به کیفیت صحبت کنیم فقط اعتمادبه‌نفس بازیکنان پایین می‌آید. به خاطر اینکه به هیچ‌وجه نمی‌توانیم هیچ پیشرفتی داشته باشیم. سرعت و کیفیت پاس‌ها در آن زمین خیلی پایین است. کارهای ترکیبی در آن زمین اصلاً انجام نمی‌شود و بهتر است در هتل بمانیم و از روز بازی لذت ببریم!

سرمربی تیم ملی درباره تفاوت بازیکنان ایران و ژاپن و اینکه تیم ملی قبلاً بازیکنانی در تیم‌های بزرگ اروپایی داشت و آیا بهتر نیست بازیکنان جوان ایران هم اکنون از پول دست بکشند و برای پیشرفت به تیم‌های اروپایی بروند، گفت: کاملا با این موضوع موافق هستم. اگر بازیکنان ایران و ژاپن را مقایسه کردید و تلاش‌تان این بود که ما شب قبل از بازی نخوابیم، دقیقاً برعکس است چون ما کاملاً آماده بازی با ژاپن هستیم و تمام بازیکنان آماده یک بازی خوب هستند. این همان بازی‌هایی است که ما احتیاج داریم تا تعادل را بین بازیکنانی که کمبود تجربه دارند ایجاد کنیم. اکنون فقط باید از بازی لذت ببریم.

وی با دعوت از هواداران برای حضور در ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی ایران و ژاپن گفت: این فرصت خاصی است برای هواداران فوتبال ایران است تا بیایند و یکسری بازیکن فوق‌العاده در سطح جهانی را ببینند. فرصت خوبی است همه بیایند سرعت بازی بالا، کارهای ترکیبی و تاکتیکی، بازی‌های یک ضرب و دو ضربِ رو به جلوی خیلی خوب را ببینند. واقعاً فکر می‌کنم همه هوادارانی که در ورزشگاه حضور پیدا کنند، بهره لازم را خواهند برد.

کی‌روش ادامه داد: هواداران، مربیان و بازیکنان تیم از بازی فردا لذت خواهند برد و مطمئناً مثل همیشه انگیزه بسیار بالایی داریم. با روحیه جنگجویانه بسیار بالایی بازی کرده و سعی خواهیم کرد تعادلی بین تجربه بالای بازیکنان ژاپن و بازیکنان جوان خودمان به وجود بیاوریم، اما نگرش ما، انگیزه ما و تعهد ما مطمئناً بالا خواهد بود و مطمئنم مثل همیشه همه از عملکرد ما در بازی با ژاپن راضی خواهند بود و به آن افتخار خواهند کرد.

سرمربی تیم ملی بار دیگر درباره پرونده‌اش در کمیته اخلاق که مربوط به قراردادش با شرکت آل‌اشپورت است، اظهار داشت: این مسائل را برای آینده مطرح خواهم کرد، چون بازی بسیار جذاب و مهمی با ژاپن خواهیم داشت و اکنون باید فضا را برای هواداران جذاب کنیم که امروز به ورزشگاه بیایند. ما هم باید روی بازی تمرکز کنیم. این بازی‌هایی که شما گفتید (کمیته اخلاق و پرونده آل‌اشپورت) خیلی بازی کوچکی است، که متعلق به زمین دیگری می‌شود و بعداً این بازی را انجام خواهیم داد. مطمئناً بازی با ژاپن بسیار جذاب و خوبی خواهد بود و هواداران بیایند و آن را از نزدیک ببینند.

twitter facebook داغ کن - کلوب دات کام
ایمیل: info@h3nn.ir
شماره پیامک: 300074370003
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
نام و نام خانوادگی :
ایمیل:
نظر:
آخرین اخبار

بررسی راهکارهای جلوگیری از قاچاق سوخت و تقویت معیشت مرزنشینان در جلسه شورای‌ اقتصادی

محاکمه پسر معتاد به اتهام قتل دختر جوان

رویارویی جذاب پیکان و ری‌را، نماد اصالت و آینده ایران‌خودرو

نمادهای پرتقاضای بورس ۲۲ آذر ۱۴۰۲/ کدام نمادها مثبت ۷ درصد شدند؟

لطیفی: میزان رضایتمندی مردم از کارکنان دولت رصد می‌شود

صادرات ایران به همسایگان با رشد ۹ درصدی به ۱۸ میلیارد دلار رسید

دهلیزهای زیرزمینی مالخران زیر نورافکن‌های پلیس!

افزایش ۴۰ درصدی نرخ خرید تضمینی برق از نیروگاه‌های بادی

دهه فجر؛ تحویل ۲هزار واحد مسکونی نهضت ملی پرند

تیر خلاص فرزین بر یادگار صالح آبادی / دلار توافقی تمام شد / رئیس کل بانک مرکزی: دلار را بدون صف و به نرخ تابلو بخرید

ضرورت توجه به صنایع پایین دستی پتروشیمی/ چین تنها بازار ما در صنعت متانول است

افزایش تعداد شهر‌های با وضعیت «نسبتا پرخطر» کرونایی در کشور

سازمان سنجش: اختیار کامل در مورد نحوه قطع اینترنت در کنکور با وزارت ارتباطات است

یک بازی دو سر باخت !

برخی ها مایلند حرفه وکالت لاکچری بماند!

۹ رویداد بی‌سابقه در سال ۲۰۲۲؛ از اولین نخست‌وزیر رنگین‌پوست بریتانیا تا سفر در زمان به موهبت تلسکوپ جیمز وب

تولید ۳ نوع اسید آمینه مورد نیاز بیماران متابولیک برای نخستین بار در کشور

استقبال ۶۵ هزار نفر از طرح آموزش رایگان هنر در کشور

بهره‌وری سرمایه‌گذاری در کشاورزی ۳ برابر صنعت

روسیه: جهان ۵ تا ۱۰ سال آینده با کمبود انرژی مواجه می‌شود

قهوه و خواص درمانی شگفت انگیز آن

تاکید اژه‌ای بر گوش شنوای دستگاه قضایی برای استماع نقطه نظرات حقوقی

وجود گسل پنهان در مرکز تهران که تاکنون شناخته نشده بود

دو تصمیم در دو فرودگاه اصلی کشور؛ جیب مسافران فدای نفع تاکسی‌های فرودگاه

هیچ اعتمادی بین نظام و مردم وجود ندارد/ جوانان دستگیر شده بعد از آزادی سریعا فوت می‌کنند!

ایزدخواه، نماینده تهران: در شروع دولت سیزدهم قیمت دلار ۲۶ هزار تومان و امروز ۳۹ هزار تومان است؛ یعنی افزایش قریب به ۵۰ درصد / قدرت پول ملی کشور جنگ زده سوریه ۸ برابر از ما بیشتر است / زمان حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی ما فریاد زدیم که مسئله، ارز ۴۲۰۰ تومانی نیست بلکه کاهش ارزش پول ملی است

چگونه از جزئیات دریافت سود سهام عدالت مطلع شویم؟

امروز از بحران جمعیتی رنج می‌بریم/لزوم جمع آوری اطلاعات و آدرس‌های حقوقی توسط ثبت احوال

توپ گرانی در زمین سازمان حمایت از مصرف کننده افتاد

ثبت نام بدون کنکور علمی و کاربردی در مقطع کاردانی و کارشناسی

پربیننده ترین ها
  • 11
  • :
  • 49
  • :
  • 57
اپلیکیشن موبایل هزاره سوم - نسخه اندروید
Page Generated in 0/2768 sec