سخن روز :
پژواک
شناسه خبر: 52817 منتشر شده در مورخ: 1398/1/31 ساعت: 03:38 گروه: سیاسی  
ایران نفوذ آمریکا را در منطقه در هم شکست/ این سیل برای ما تداعی دوران مقدس بود/اروپایی ها دست کمی از آمریکایی ها ندارن
خطیب موقت نماز جمعه تهران :

ایران نفوذ آمریکا را در منطقه در هم شکست/ این سیل برای ما تداعی دوران مقدس بود/اروپایی ها دست کمی از آمریکایی ها ندارن

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: ما توانستیم دو کشور منطقه را بیمه کرده و اقتدار آمریکا را زیر سوال ببریم و نفوذ این کشور را در هم بشکنیم.

به گزارش شبکه خبری هزاره سوم،حجت‌الاسلام «کاظم صدیقی» خطیب موقت نماز جمعه در خطبه‌های این هفته تهران گفت: ماه شعبان برای مومنان ماه خاصی است و رزق معنوی خاصی نیز به همراه دارد، بنابراین نیاز است که در این ماه در معنویت و انس با خدا گام‌های بیشتری برداریم و دل دادن به خدا و دل کندن از غیر خدا باید سر لوحه امور ما قرار گیرد.

وی افزود: ظهور امام زمان (عج) تشکیل حکومت صالحان و مستضعفان است، امام را خلیفه مطلق خدا خواند و گفت اگر کسی نیاز بشر را به حکومت حضرت مهدی (عج) درک کند دیگر شب و روز نمی‌شناسد؛ خطر هجوم شیاطین و مستضعفان رفع نشده و نسبت به دوران جنگ تحمیلی تشدید شده است، یوسف ما نیامده است، اما امروز، پرچم‌دار ولایت به مانند برادر یوسف است. امروز وقت نشستن نیست و همه باید به پا خیزیم چرا که امام زمان(عج) موجود است و باید کاری کنیم تا تشریف بیاورد.

حجت‌الاسلام صدیقی تصریح کرد: خداوند بندگان خود را امتحان می‌کند و هرچه امتحان سخت‌تر باشد نشان می‌دهد که خداوند قرار است برکات بیشتری به بندگان خود عطا کند، بنابراین به طور قطع خداوند متعال در پس فشار‌های بین‌المللی و فشار‌های طبیعی قرار است به مردم ایران در دنیا مقام بالا عطا کند.

وی ادامه داد: فرانسه و آمریکا گرفتار چالش است، چرا نگران تشدید تحریم‌ها هستید؟ مگر ما خدا و قرآن نداریم؟ مگر روزی ما را خدا نمی‌‌دهد؟ در سوره منافقون می‌خوانیم که در صدر اسلام هم دشمنان می‌گفتند به مسلمانان کمک نکنید،‌ آنها را محاصره کنید تا از هم بپاشند.

حجت‌الاسلام صدیقی با اشاره به بروز سیل در چند استان کشور گفت: خدا ما را امتحان می‌کند و هرچه سختی امتحان بیشتر باشد می‌خواهد مقام بالاتری به ما بدهد. همانطور که سردار سلیمانی گفته است هر وقت فشارها بر ما بیشتر می‌شد امیدمان به یک زایش جدید افزایش می‌یافت.

وی ادامه داد: آنچه برای ملت پیش می‌آید کارنامه درخشانی است، کارنامه‌ای که در دوران دردمنشی طاغوت و ساواک، در دوران پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی و شاهد آن بودیم و باید گفت که هیچ روزی بر ما نگذشته که جبهه‌ای در مقابل ما نباشد. امروز هم مدافعان حرم به دنیا ثابت کردند که انقلاب اسلامی پاینده، بالنده و پویا است. همچنین ما توانستیم دو کشور منطقه را بیمه کرده و اقتدار آمریکا را زیر سوال ببریم و نفوذ این کشور را در هم بشکنیم.

حجت‌الاسلام صدیقی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: ناگفته نماند که مال ربوی و رانتی و بیت‌المال‌خوری نمی‌تواند مددی بر کشور باشد و تولید را از بین می‌برد، پس چرا خود را از رزق حلال که نتیجه تولید صحیح، بازار بدون احتکار و معاملات حلال است، محروم کنیم طبق وعده خدا اگر ما اهل استغفار باشیم فرزندان ما وبال ما نخواهند بود.

وی تصریح کرد: در جریان سیل اخیر برای بسیاری از ملت ما مشکلاتی ایجاد شد؛ تعدادی جان باختند و تعدادی یک شبه همه امکانات خود را از دست دادند، اما این سیل برای ما تداعی دوران دفاع مقدس بود و خار چشمی برای دشمنان شد و آن‌ها که در برجام رسوا شده بودند نشان دادند که هم دولت را گرفتار می‌کنند و هم برای ملت منفعتی ندارند و مانع ارسال کمک‌ها به مردم سیل زده شدند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران ادامه داد: این پیامی است برای آن‌ها که نگاه به غرب دوخته‌اند و تصور می‌کنند که رابطه با غرب مشکلات ما را حل می‌کند؛ بنابراین دولت باید از این صحنه‌ها عبرت بگیرد و بداند که زمانی می‌تواند اقتصاد را رونق دهد که کار را بدست جوانان بسپارد.

حجت‌الاسلام صدیقی افزود: امروز جوانان ما پهپاد ساخته و موشک‌های ما بازدارنده است و این قدرت دفاعی ما نتیجه تفکری است که ولایت فقیه را نماینده امام زمان(عج) می‌شمارد و همین تفکر ولایی را در امدادرسانی به سیل‌زدگان و نیز در جریان مدافعان حرم دیدیم. ناگفته نماند که کشور ما حوادثی به خود دیده است که اگر در هر کشور دیگری به جز مملکت امام زمان (عج) رخ می‌دهد آن را از بین می‌برد، اما ما در کشتی امام زمان (عج) نشسته‌ایم.

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: در بیانیه گام دوم رهبر انقلاب به جوانان تکیه کردند و همیشه اصرار دارند که انقلاب ما مرگ ندارد، این انقلاب مقدمه است و آغاز یک انقلاب جهانی است، و انقلاب ایرانی نیست و نشانه آن آمادگی حضور مردم در جبهه های مختلف است.

وی بیان کرد: امروز هم همان جوانان به صحنه دفاع از مردم در مشکل سیلاب‌ها رفتند، از جمله ۶ هزار طلبه تلاش مجاهدانه کردند و بسیجیان خوش درخشیدند. البته باید گفت که مرحله اول، مرحله تسکین بود، اما پس از آن باید به فکر ریشه‌یابی مسائلی بود که کشور را با سیل مواجه کرد و ما پس از این باید سد‌های کشور را توسعه و تحکیم کنیم.

خطیب موقت نماز جمعه تهران اظهار کرد: البته باید گفت که تنها آمریکا نبود که ما را تنها گذاشت، بلکه اروپایی‌ها نیز دسته‌کمی از آمریکایی‌ها ندارند و در روز سختی ما را تنها خواهند گذاشت. اگرچه که دشمنان می‌خواستند با اقدام اخیر خود به سپاه پاسداران  ضربه بزنند، اما عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد.

twitter facebook داغ کن - کلوب دات کام
ایمیل: info@h3nn.ir
شماره پیامک: 300074370003
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
نام و نام خانوادگی :
ایمیل:
نظر:
آخرین اخبار

بررسی راهکارهای جلوگیری از قاچاق سوخت و تقویت معیشت مرزنشینان در جلسه شورای‌ اقتصادی

محاکمه پسر معتاد به اتهام قتل دختر جوان

رویارویی جذاب پیکان و ری‌را، نماد اصالت و آینده ایران‌خودرو

نمادهای پرتقاضای بورس ۲۲ آذر ۱۴۰۲/ کدام نمادها مثبت ۷ درصد شدند؟

لطیفی: میزان رضایتمندی مردم از کارکنان دولت رصد می‌شود

صادرات ایران به همسایگان با رشد ۹ درصدی به ۱۸ میلیارد دلار رسید

دهلیزهای زیرزمینی مالخران زیر نورافکن‌های پلیس!

افزایش ۴۰ درصدی نرخ خرید تضمینی برق از نیروگاه‌های بادی

دهه فجر؛ تحویل ۲هزار واحد مسکونی نهضت ملی پرند

تیر خلاص فرزین بر یادگار صالح آبادی / دلار توافقی تمام شد / رئیس کل بانک مرکزی: دلار را بدون صف و به نرخ تابلو بخرید

ضرورت توجه به صنایع پایین دستی پتروشیمی/ چین تنها بازار ما در صنعت متانول است

افزایش تعداد شهر‌های با وضعیت «نسبتا پرخطر» کرونایی در کشور

سازمان سنجش: اختیار کامل در مورد نحوه قطع اینترنت در کنکور با وزارت ارتباطات است

یک بازی دو سر باخت !

برخی ها مایلند حرفه وکالت لاکچری بماند!

۹ رویداد بی‌سابقه در سال ۲۰۲۲؛ از اولین نخست‌وزیر رنگین‌پوست بریتانیا تا سفر در زمان به موهبت تلسکوپ جیمز وب

تولید ۳ نوع اسید آمینه مورد نیاز بیماران متابولیک برای نخستین بار در کشور

استقبال ۶۵ هزار نفر از طرح آموزش رایگان هنر در کشور

بهره‌وری سرمایه‌گذاری در کشاورزی ۳ برابر صنعت

روسیه: جهان ۵ تا ۱۰ سال آینده با کمبود انرژی مواجه می‌شود

قهوه و خواص درمانی شگفت انگیز آن

تاکید اژه‌ای بر گوش شنوای دستگاه قضایی برای استماع نقطه نظرات حقوقی

وجود گسل پنهان در مرکز تهران که تاکنون شناخته نشده بود

دو تصمیم در دو فرودگاه اصلی کشور؛ جیب مسافران فدای نفع تاکسی‌های فرودگاه

هیچ اعتمادی بین نظام و مردم وجود ندارد/ جوانان دستگیر شده بعد از آزادی سریعا فوت می‌کنند!

ایزدخواه، نماینده تهران: در شروع دولت سیزدهم قیمت دلار ۲۶ هزار تومان و امروز ۳۹ هزار تومان است؛ یعنی افزایش قریب به ۵۰ درصد / قدرت پول ملی کشور جنگ زده سوریه ۸ برابر از ما بیشتر است / زمان حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی ما فریاد زدیم که مسئله، ارز ۴۲۰۰ تومانی نیست بلکه کاهش ارزش پول ملی است

چگونه از جزئیات دریافت سود سهام عدالت مطلع شویم؟

امروز از بحران جمعیتی رنج می‌بریم/لزوم جمع آوری اطلاعات و آدرس‌های حقوقی توسط ثبت احوال

توپ گرانی در زمین سازمان حمایت از مصرف کننده افتاد

ثبت نام بدون کنکور علمی و کاربردی در مقطع کاردانی و کارشناسی

پربیننده ترین ها
  • 14
  • :
  • 13
  • :
  • 53
اپلیکیشن موبایل هزاره سوم - نسخه اندروید بیمه پارساگاد نمایندگی محمد بیگی نیا
Page Generated in 0/3909 sec