سخن روز :
پژواک
شناسه خبر: 52883 منتشر شده در مورخ: 1398/2/26 ساعت: 15:01 گروه: صفحه نخست  
اعتماد مردم به شبکه‌ بانکی بزرگترین دستاورد روابط عمومی بانکها است
مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین؛

اعتماد مردم به شبکه‌ بانکی بزرگترین دستاورد روابط عمومی بانکها است

مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین، ضمن تبریک روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی اعتماد مردم به شبکه بانکی را بزرگترین دستاورد روابط عمومی بانکها دانست و گفت: مهمترین سرمایه یک بانک اعتمادی است که مشتریان به بانک خود دارند، و حفظ و ارتقای آن و ارائه تصویری مناسب از فعالیت بانکها بزرگترین هدف ما است.

به گزارش شبکه خبری هزاره سوم،به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، سید محمد حسین استاد مدیر روابط عمومی این بانک، در گفت‌وگویی کوتاه به مناسبت 27 اردیبهشت ماه، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی با اشاره بنقش اعتماد در صنعت بانکداری، حفظ و ارتقای این شاخصه را به عنوان اصلی‌ترین وظیفه روابط عمومی بانکها بر شمرد و اظهار داشت: ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که این امکان برای تمامی افراد جامعه وجود دارد که بتوانند بی‌واسطه شما را نقد کنند، هرچند ممکن است این نقدها غیر منصفانه باشد. اما ما به‌عنوان روابط عمومی وظیفه داریم برای حفظ اعتماد مردم، این نقدها را بشنویم و صادقانه به آنها پاسخ دهیم.

وی افزود: در سالهای گذشته صنعت بانکداری دستخوش تغییر شده است، نگاه جامعه نسبت به این صنعت از یک ارائه کننده خدمات اعتباری و محلی برای نگهداری پول، به صنعتی پویا و زیر بنایی که اساس هر کسب و کاری را در دنیای آنلاین تشکیل می‌دهد، تغییر یافته است.

استاد بیان کرد این نکته که اکثر ما امروز بدون داشتن پول نقد و تنها با یک کارت یا یک گوشی تلفن همراه از منزل یا محل کار خود خارج می‌شویم، در حقیقت اعتمادی است که ما به بانک خود به عنوان یک پشتیبان داریم. همین اعتماد است که باعث شده مردم در یک سو و کسب و کارها در سوی دیگر بدون دغدغه بتوانند به فعالیت بپردازند.

این فعال رسانه‌ای با اشاره به این نکته که در سالهای گذشته گاها بانکها غیر منصفانه نقد شده‌اند گفت: ما در شرایط سختی هستیم، این سختی در تمامی ارکان کشور احساس می‌شود. اما گاها می‌بینیم که اظهارات غیر کارشناسی و نقدهای غیر منصفانه فضای موجود را ملتهب و اعتماد مردم به بانکها را خدشه دار می‌کند. در حالی که اگر نگاهی به سالهای اخیر بی‌اندازیم خواهیم دید که بیشترین تحولات در نظام بانکی در همین سالها اتفاق افتاده است.

مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین ادامه داد: در این شرایط وظیفه اعتماد سازی بر عهده روابط عمومی‌ها گذاشته شده است. واقعیت این است که نظام اقتصادی ما تا حدود زیادی وابسته به بانکها است. پس در شرایط فعلی اعتماد سازی بزرگترین وظیفه واحدهای روابط عمومی بانکها است.

وی افزود: در هر صنعت، اعتماد نقش مهمی در تعیین آینده آن دارد، برای صنعت بانکداری اعتماد مهمترین اصل است، ما به عنوان کارکنان روابط عمومی صنعت بانکداری تمام تلاش خود را در راستای ارتقای اعتماد مردم به شبکه بانکی به کار می گیریم.

استاد در پایان روز ارتباطات و روابط عمومی را به فعالین این عرصه تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد روابط عمومی ها و ارتباطات بتواند با پرورش افراد خلاق و آموزش آنها نقش و جایگاه اصلی خود را بازیابد.

twitter facebook داغ کن - کلوب دات کام
ایمیل: info@h3nn.ir
شماره پیامک: 300074370003
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
نام و نام خانوادگی :
ایمیل:
نظر:
آخرین اخبار

رئیس هیات مدیره کانون کارگران بازنشسته اصفهان خواهان انتصاب زدا به عنوان مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی شد

برگزاری مراسم شب های قدر در آسایشگاه خیریه کهریزک

خلق رکورد وصول حق بیمه در تاریخ سازمان تامین اجتماعی طی اردیبهشت/ انجام تمامی تعهدات این سازمان در قبال مستمری بگیران

مشکلات نظام پارلمانی بیش از نظام ریاستی است/ ضرورت تحول در مدیریت کشور با حضور جوانان متعهد و حزب اللهی

جوابیه سازمان خصوصی سازی پیرامون حکم جلب به دادرسی رئیس کل این سازمان

ملت ایران در مقابل هیچ قلدری سر فرود نمی آورد

انجام قرعه کشی جشنواره قرض الحسنه پس انداز «اُمید آینده»

پیشرفت جریان شعر انقلاب امیدوارکننده است/ راجع به زبان فارسی حقیقتاً نگرانم

اعتماد مردم به شبکه‌ بانکی بزرگترین دستاورد روابط عمومی بانکها است

رشد بیش از 19 درصدی پرداخت تسهیلات اعطایی بانک آینده، به بنگاههای تولیدی کوچک و متوسط، در سال 1397

جنگی رخ نخواهد داد/ گزینه قطعی ملت ایران مقاومت است/مذاکره با دولت کنونی آمریکا یک سم مضاعف است

راه‌اندازی سامانه نهاب در بانک سرمایه

پوری حسینی: میزان بدهی های استقلال و پرسپولیس روشن شده و قابل محاسبه است

همه قوا و دستگاه ها از اختیارات قانونی کافی برخوردارند

کمک ۴ میلیارد ریالی رهبرمعظم انقلاب برای آزادی زندانیان نیازمند

آغاز مرحله پایانی پرداخت سود سهام عدالت از روز شنبه آینده

راه‌اندازی سرویس رمز اول و دوم یکبار مصرف کارت در بانک ایران زمین

پیشتازی بانک سینا در پذیرش ضمانت نامه های بانکی

بانک ملی ایران را در «تور مجازی» ببینید

کمک 1.1 میلیارد تومانی کاربران «بله» به سیل زدگان

حضورمدیرعامل بانک کشاورزی در مجلس شورای اسلامی برای رسیدگی به مشکلات کشاورزان

ملت ایران قدر انقلاب را دانست، به استکبار اعتماد نکرد و پیشرفت کرد

امکان پرداخت الکترونیکی عوارض آزادراهی از طریق حساب های بانک سرمایه

برندگان سیزده میلیارد و چهارصد و پنجاه میلیون ریال جایزه مشخص شدند

ارزش کار معلم با معیار مادی قابل مقایسه نیست

آب سنگین تولید می‌کنیم؛ بخرید یا نخرید

طرح همراز باشگاه مشتریان بانک سینا تمدید شد

انتصابات بیمه کوثر

ملت متحد باشد، توطئه‌های دشمن به ضرر خود او تمام خواهد شد/ غربی‌ها با سند ۲۰۳۰ بدنبال تربیت سرباز از دانش‌آموزان ما برای خودشان هستند

تروریست‌ترین کشور امروز امریکاست/اتصال راه آهن و بزرگترین طرح آبی در استان کرمانشاه بهترین زمینه برای توسعه اشتغال است

قرار گرفتن قطار بانک صادرات ایران در ریل اصلی

مسابقه عکس اینستاگرامی بانک سرمایه به مناسبت روز معلم

نظام بانکی نقش مهمی در تحقق شعار سال دارد

راه‌اندازی سامانه نهاب در بانک ایران زمین

بازدید مدیراستانی بانک ایران زمین از شرکت پارت خودرو

بازدید رهبر معظم انقلاب از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

افزایش 40 درصدی کاربران کانون جوانه های بانک ملی ایران

هلاکت قاتل طلبه همدانی

مصوباتی برای رونق تولید و رفع مشکلات صنعت

برگزاری همایش پیاده روی کارکنان استان کرمان

پربیننده ترین ها
ناگفته های آزادسازی خرمشهر به روایت تکاوران نیروی دریایی ارتش/ مراحل فیلمبرداری اثر موسیقیایی سروها ایستاده می میرند پایان یافت
رئیس هیات مدیره کانون کارگران بازنشسته اصفهان خواهان انتصاب زدا به عنوان مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی شد
سهام شرکت مهندسی آب و خاک پارس واگذار می‌شود
شماره اردیبهشت ماه شمیم کوثر منتشر شد
برگزاری مراسم شب های قدر در آسایشگاه خیریه کهریزک
خلق رکورد وصول حق بیمه در تاریخ سازمان تامین اجتماعی طی اردیبهشت/ انجام تمامی تعهدات این سازمان در قبال مستمری بگیران
وصولی های بانک سینا 163 درصد رشد داشته است
انجام قرعه کشی جشنواره قرض الحسنه پس انداز «اُمید آینده»
پوری حسینی: میزان بدهی های استقلال و پرسپولیس روشن شده و قابل محاسبه است
اعتماد مردم به شبکه‌ بانکی بزرگترین دستاورد روابط عمومی بانکها است
مشکلات نظام پارلمانی بیش از نظام ریاستی است/ ضرورت تحول در مدیریت کشور با حضور جوانان متعهد و حزب اللهی
ملت ایران در مقابل هیچ قلدری سر فرود نمی آورد
جوابیه سازمان خصوصی سازی پیرامون حکم جلب به دادرسی رئیس کل این سازمان
پیشرفت جریان شعر انقلاب امیدوارکننده است/ راجع به زبان فارسی حقیقتاً نگرانم
روابط عمومی بانک سپه تندیس ستاره ملی روابط عمومی گرفت
  • 1
  • :
  • 27
  • :
  • 36
اپلیکیشن موبایل هزاره سوم - نسخه اندروید
Page Generated in 0/1137 sec