سخن روز :
پژواک
شناسه خبر: 62954 منتشر شده در مورخ: 1398/4/3 ساعت: 19:32 گروه: اقتصادی  
رفتار کارکنان تصویر بانک را در ذهن مشتریان می سازد
قربانی در بازدید از شعب کرمان و یزد:

رفتار کارکنان تصویر بانک را در ذهن مشتریان می سازد

محمدرضا قربانی، مدیرعامل بانک دی در بازدید از شعب کرمان و یزد بر اهمیت مشتری مداری کارکنان در نگهداشت مشتریان قدیمی و جذب مشتریان جدید تاکید کرد.

به گزارش شبکه خبری هزاره سوم،به نقل از اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی؛ محمد رضا قربانی، مدیرعامل به همراه شعبانعلی داورپناه، معاون اعتبارات، ناصر شریعتی، مدیرکل امور شعب و بازاریابی و احمد حشمی پور، مدیرکل حوزه مدیریت در بازدید از شعب کرمان و یزد بر اهمیت تکریم مشتری تاکید کرد.
قربانی در این دیدارها با اشاره به اهمیت جذب مشتریان در فضای رقابتی موجود گفت: کارکنان بانک روزانه با عموم مردم در تماس و تعامل هستند و در برخورد اول تصویری که مشتریان از بانک و کیفیت خدمات آن به دست می آورند حاصل رفتار و نحوه برخورد کارکنان شعبه است.
وی افزود: نتایج نظرسنجی های اداره روابط عمومی و تبلیغات از مشتریان شعب بانک دی نشان می دهد که اگرچه رضایت مشتریان از نحوه رفتار و عملکرد کارکنان شعب در سطح نسبتاً مطلوبی قرار دارد اما ضرورت توجه به تقویت رفتار حرفه ای کارکنان شعب احساس می شود.
مدیرعامل بانک دی با تاکید بر لزوم همدلی کارکنان و هم افزایی تلاش های ستاد و شعبه تصریح کرد: تمامی تلاش های همکاران ما در ستاد مرکزی در جهت تسهیل و تسریع در رسیدگی به درخواست های شعب است تا همکاران شعب بتوانند در سریعترین زمان ممکن انتظارات مشتریان را برآورده کنند و اگر گاهی به دلیل بروز مشکلات سیستمی یا در اثر خطای انسانی خللی در این تعاملات به وجود آید، همکاران شعب باید با رفتار حرفه ای خود مانع از ایجاد تصویر ذهنی منفی نزد مشتری نسبت به برند و کیفیت خدمت رسانی بانک شوند.
قربانی با اشاره به لزوم تغییر نگرش همکاران نسبت به شیوه های جذب منابع و اهمیت تاثیر مشتری مداری و ارتباط مستمر و عاطفی کارکنان با مشتریان جدید و قدیم گفت: بازاریابی صرفاً به معنای برگزاری جلسات رسمی و مذاکره با مشتریان کلان و یا تبلیغات گسترده در رسانه ها نیست بلکه همکاران باید بازاریابی را شامل تمام فعالیت هایی بدانند که موجب تغییر طرز فکر یا ایجاد رفتار مثبت در مشتریان نسبت به بانک می شود.
وی افزود: ارتباط مستمر و عاطفی با مشتریان جدید و قدیم مهمترین رکن بازاریابی مبتنی بر این دیدگاه است که علاوه بر نگهداشت مشتریان قدیم، باعث گسترش تبلیغات چهره به چهره و ترویج برند بانک و جذب منابع می گردد.
قربانی همچنین با اشاره به تاثیر مشتری مداری در وصول مطالبات تاکید کرد: برخورد درخور با شأن و کرامت انسانی با بدهکاران بانکی یک راهکار تسهیل کننده در وصول مطالبات است به گونه ای که شعب باید علاوه بر استفاده از شیوه های رایج وصول مطالبات مانند دقت در رعایت مقررات و قوانین در زمان پرداخت تسهیلات، احراز  اهلیت و اعتبار مشتریان قبل از پرداخت تسهیلات و رعایت اصول حقوقی  که در همه بانک‌ها مرسوم است، برخورد مناسب با مدیون را به عنوان یک راهکار تسهیل گر در وصول مطالبات مدنظر قرار داده و از این طریق مدیون را به پرداخت تسهیلات متعهد و مجاب نمایند.
گفتنی است در این دیدارها،کارکنان شعب در نشست صمیمی با مدیرعامل بانک به بیان مسائل و ارائه دیدگاه ها و راهکارهای خود در جهت پیشبرد امور شعب پرداختند.
همچنین قربانی،مدیرعامل بانک دی و هیئت همراه در حاشیه سفر به استان یزد در نشست‌هایی جداگانه با شهردار یزد و رئیس شعبه بیمه دی در این استان دیدار و در زمینه ی گسترش همکاری های متقابل گفت و گو کردند.

twitter facebook داغ کن - کلوب دات کام
ایمیل: info@h3nn.ir
شماره پیامک: 300074370003
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
نام و نام خانوادگی :
ایمیل:
نظر:
آخرین اخبار

بررسی راهکارهای جلوگیری از قاچاق سوخت و تقویت معیشت مرزنشینان در جلسه شورای‌ اقتصادی

محاکمه پسر معتاد به اتهام قتل دختر جوان

رویارویی جذاب پیکان و ری‌را، نماد اصالت و آینده ایران‌خودرو

نمادهای پرتقاضای بورس ۲۲ آذر ۱۴۰۲/ کدام نمادها مثبت ۷ درصد شدند؟

لطیفی: میزان رضایتمندی مردم از کارکنان دولت رصد می‌شود

صادرات ایران به همسایگان با رشد ۹ درصدی به ۱۸ میلیارد دلار رسید

دهلیزهای زیرزمینی مالخران زیر نورافکن‌های پلیس!

افزایش ۴۰ درصدی نرخ خرید تضمینی برق از نیروگاه‌های بادی

دهه فجر؛ تحویل ۲هزار واحد مسکونی نهضت ملی پرند

تیر خلاص فرزین بر یادگار صالح آبادی / دلار توافقی تمام شد / رئیس کل بانک مرکزی: دلار را بدون صف و به نرخ تابلو بخرید

ضرورت توجه به صنایع پایین دستی پتروشیمی/ چین تنها بازار ما در صنعت متانول است

افزایش تعداد شهر‌های با وضعیت «نسبتا پرخطر» کرونایی در کشور

سازمان سنجش: اختیار کامل در مورد نحوه قطع اینترنت در کنکور با وزارت ارتباطات است

یک بازی دو سر باخت !

برخی ها مایلند حرفه وکالت لاکچری بماند!

۹ رویداد بی‌سابقه در سال ۲۰۲۲؛ از اولین نخست‌وزیر رنگین‌پوست بریتانیا تا سفر در زمان به موهبت تلسکوپ جیمز وب

تولید ۳ نوع اسید آمینه مورد نیاز بیماران متابولیک برای نخستین بار در کشور

استقبال ۶۵ هزار نفر از طرح آموزش رایگان هنر در کشور

بهره‌وری سرمایه‌گذاری در کشاورزی ۳ برابر صنعت

روسیه: جهان ۵ تا ۱۰ سال آینده با کمبود انرژی مواجه می‌شود

قهوه و خواص درمانی شگفت انگیز آن

تاکید اژه‌ای بر گوش شنوای دستگاه قضایی برای استماع نقطه نظرات حقوقی

وجود گسل پنهان در مرکز تهران که تاکنون شناخته نشده بود

دو تصمیم در دو فرودگاه اصلی کشور؛ جیب مسافران فدای نفع تاکسی‌های فرودگاه

هیچ اعتمادی بین نظام و مردم وجود ندارد/ جوانان دستگیر شده بعد از آزادی سریعا فوت می‌کنند!

ایزدخواه، نماینده تهران: در شروع دولت سیزدهم قیمت دلار ۲۶ هزار تومان و امروز ۳۹ هزار تومان است؛ یعنی افزایش قریب به ۵۰ درصد / قدرت پول ملی کشور جنگ زده سوریه ۸ برابر از ما بیشتر است / زمان حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی ما فریاد زدیم که مسئله، ارز ۴۲۰۰ تومانی نیست بلکه کاهش ارزش پول ملی است

چگونه از جزئیات دریافت سود سهام عدالت مطلع شویم؟

امروز از بحران جمعیتی رنج می‌بریم/لزوم جمع آوری اطلاعات و آدرس‌های حقوقی توسط ثبت احوال

توپ گرانی در زمین سازمان حمایت از مصرف کننده افتاد

ثبت نام بدون کنکور علمی و کاربردی در مقطع کاردانی و کارشناسی

پربیننده ترین ها
  • 7
  • :
  • 50
  • :
  • 57
اپلیکیشن موبایل هزاره سوم - نسخه اندروید
Page Generated in 0/0851 sec