سخن روز :
پژواک
شناسه خبر: 62985 منتشر شده در مورخ: 1398/4/14 ساعت: 21:07 گروه: فرهنگ و هنر  
اهالی رسانه وهنرمندان از تمهیدات «ویژه کارت» بهره مند می شوند

اهالی رسانه وهنرمندان از تمهیدات «ویژه کارت» بهره مند می شوند

مدیرعامل شرکت رایمون توسعه آریا، گفت: خبرنگاران واهالی رسانه،هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنربه عنوان عضوی از نخبگان و متخصصان جامعه می توانند با مراجعه به سایت این مجموعه به نشانی www.vijehcard.ir نسبت به ثبت نام و بهره مندی از تمهیدات «ویژه کارت» اقدام کنند.

به گزارش شبکه خبری هزاره سوم ؛به نقل از روابط عمومی شرکت رایمون توسعه آریا، «عبدالله گلشن» گفت: به منظور حمایت از جامعه علمی، نخبگان، متخصصان، خبرنگاران و اصحاب رسانه، هنرمندان کشور، طرح صدور «ویژه کارت» با هدف برخورداری از (مزایایی نظیرکاهش هزینه و ارائه تخفیف در هنگام استفاده از خدماتی مانند گردشگری، بیمه و سلامت، فروشگاهی و تفریحی بازاراینترنتی - زنجیره ای متخصصان ایران، فرهنگی و ورزشی، مراکز آموزشی و تخصصی ودرآینده نزدیک خرید خودرو به شیوه های مختلف)برای اعضای خود در نظر گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: از نظر تعاریف بین المللی «خبرنگاران جزو جامعه نخبگان و متخصصان» به شمار می آیند»، افزود: براساس هماهنگی‌های بعمل آمده اصحاب رسانه می‌توانند با مراجعه به سایت این شرکت ضمن ثبت نام، مدارک و مستندات خود را بارگذاری کرده و پس از تأیید توسط کارگروه این شرکت از مزایای ویژه کارت بهره مند شده و سپس به بانک عامل معرفی و به دنبال آن کارت بانکی عکس دار برای آنها صادر می‌شود.
 رایمون توسعه آریا افزود: در مرحله معرفی اعضا به بانک عامل، شعبه را خود افراد ثبت نام کننده می‌توانند در نزدیک ترین نقطه به محل کار یا محل سکونت خود انتخاب کنند.
گلشن درعین حال خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه و زیر مجموعه‌های آنها به دو شکل می‌توانند به عضویت دریافت ویژه کارت در بیایند نخست از طریق سازمان‌ها، نهادها، وزارتخانه‌ها و ارگان‌هایی که در آنجا مشغول فعالیت هستند که با انعقاد و امضای تفاهم نامه میان طرفین بصورت لیستی و دسته جمعی به ما معرفی می‌شوند و از این تسهیلات استفاده می‌کنند و یا اینکه هر فرد خود اطلاعاتش را با اخذ معرفی نامه معتبر از هر رسانه وارد سایت مربوطه کرده و پس از احراز هویت رسانه‌ای بودن وی توسط مجموعه‌های مربوطه وی، با عضویت بلافصله برای او ویژه کارت صادر خواهد شد.
درادامه تاکیدکرد: ما تمامی زیر ساخت‌ها و زمینه‌ها ی لازم را برای حمایت و همکاری با اصحاب رسانه و همچنین اهالی فرهنگ و هنر آماده و مهیا کرده‌ایم تا بتوانیم با مجموعه‌های مربوطه به ویژه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ارگان‌های مربوطه نخبگان و متخصصین وارد مذاکره شویم.
مدیر عامل شرکت به وجه تمایز این کارت همراه با خدمات ویژه بودن آن اشاره کرد و گفت: نیازسنجی درستی در آن انجام شده و در حوزه‌های تخصصی سفر، درمان، بیمه، خرید اقساطی و حتی از این پس خرید خودور و… نیازها را شناسایی کرده و تمامی تخفیف‌ها در آنها لحاظ شده است.
مدیرعامل شرکت رایمون توسعه آریا ادامه داد: به مجموعه ویژه کارت هر روز قراردادهای جدیدی اضافه می‌شود پس از تمامی تخفیف‌های ویژه اضافه می‌گردد که از آن جمله به تفاهمنامه با سازمان متخصصان و مدیران ایران که به عنوان بزرگترین مرجع متخصصین در سطح کشور با مجوز رسمی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به شماره می رود به نمایندگی ایمان مصدری مدیرکل سازمان متخصصین و مدیران ایران به امضا رسید می‌توان اشاره کرد.
وی در خصوص خدمات مرتبط با سفر این کارت ها گفت: هتل‌های پارس پارسیان ایرانگردی و جهانگردی بعد از تمام تخفیف‌ها به دارندگان ویژه کارت تخفیف داده است.
گلشن اضافه کرد: کل فرایند صدور کارت برای اعضا دو هفته طول می‌کشد چون در کل کشور فقط یک چاپخانه هست که کارت‌های بانکی را صادر می‌کند و آن هم چاپخانه بانک مرکزی است؛ پس از ارسال مشخصات توسط بانک ایران زمین کارت صادر می‌شود؛ با چند مجموعه قرارداد بستیم که خرید خودرو هم تحت پوشش قرار می‌گیرد.
مدیرعامل شرکت رایمون توسعه آریا تاکید کرد: تحت هیچ شرایط حاضر نیستیم برای اشخاص غیر از نخبگان؛ متخصصین اصحاب رسانه کارت صادر نماییم ارزش یک جامعه به نخبگان کشوراست.
وی تصریح کرد: براین باوریم ایجاد فضای امید برای ادامه حیات جامعه های دانش بنیان، متخصصان، نخبگان، اهالی رسانه و هنرمندان و… باید در جامعه امروزی نهادینه شود.

twitter facebook داغ کن - کلوب دات کام
ایمیل: info@h3nn.ir
شماره پیامک: 300074370003
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
نام و نام خانوادگی :
ایمیل:
نظر:
آخرین اخبار

بررسی راهکارهای جلوگیری از قاچاق سوخت و تقویت معیشت مرزنشینان در جلسه شورای‌ اقتصادی

محاکمه پسر معتاد به اتهام قتل دختر جوان

رویارویی جذاب پیکان و ری‌را، نماد اصالت و آینده ایران‌خودرو

نمادهای پرتقاضای بورس ۲۲ آذر ۱۴۰۲/ کدام نمادها مثبت ۷ درصد شدند؟

لطیفی: میزان رضایتمندی مردم از کارکنان دولت رصد می‌شود

صادرات ایران به همسایگان با رشد ۹ درصدی به ۱۸ میلیارد دلار رسید

دهلیزهای زیرزمینی مالخران زیر نورافکن‌های پلیس!

افزایش ۴۰ درصدی نرخ خرید تضمینی برق از نیروگاه‌های بادی

دهه فجر؛ تحویل ۲هزار واحد مسکونی نهضت ملی پرند

تیر خلاص فرزین بر یادگار صالح آبادی / دلار توافقی تمام شد / رئیس کل بانک مرکزی: دلار را بدون صف و به نرخ تابلو بخرید

ضرورت توجه به صنایع پایین دستی پتروشیمی/ چین تنها بازار ما در صنعت متانول است

افزایش تعداد شهر‌های با وضعیت «نسبتا پرخطر» کرونایی در کشور

سازمان سنجش: اختیار کامل در مورد نحوه قطع اینترنت در کنکور با وزارت ارتباطات است

یک بازی دو سر باخت !

برخی ها مایلند حرفه وکالت لاکچری بماند!

۹ رویداد بی‌سابقه در سال ۲۰۲۲؛ از اولین نخست‌وزیر رنگین‌پوست بریتانیا تا سفر در زمان به موهبت تلسکوپ جیمز وب

تولید ۳ نوع اسید آمینه مورد نیاز بیماران متابولیک برای نخستین بار در کشور

استقبال ۶۵ هزار نفر از طرح آموزش رایگان هنر در کشور

بهره‌وری سرمایه‌گذاری در کشاورزی ۳ برابر صنعت

روسیه: جهان ۵ تا ۱۰ سال آینده با کمبود انرژی مواجه می‌شود

قهوه و خواص درمانی شگفت انگیز آن

تاکید اژه‌ای بر گوش شنوای دستگاه قضایی برای استماع نقطه نظرات حقوقی

وجود گسل پنهان در مرکز تهران که تاکنون شناخته نشده بود

دو تصمیم در دو فرودگاه اصلی کشور؛ جیب مسافران فدای نفع تاکسی‌های فرودگاه

هیچ اعتمادی بین نظام و مردم وجود ندارد/ جوانان دستگیر شده بعد از آزادی سریعا فوت می‌کنند!

ایزدخواه، نماینده تهران: در شروع دولت سیزدهم قیمت دلار ۲۶ هزار تومان و امروز ۳۹ هزار تومان است؛ یعنی افزایش قریب به ۵۰ درصد / قدرت پول ملی کشور جنگ زده سوریه ۸ برابر از ما بیشتر است / زمان حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی ما فریاد زدیم که مسئله، ارز ۴۲۰۰ تومانی نیست بلکه کاهش ارزش پول ملی است

چگونه از جزئیات دریافت سود سهام عدالت مطلع شویم؟

امروز از بحران جمعیتی رنج می‌بریم/لزوم جمع آوری اطلاعات و آدرس‌های حقوقی توسط ثبت احوال

توپ گرانی در زمین سازمان حمایت از مصرف کننده افتاد

ثبت نام بدون کنکور علمی و کاربردی در مقطع کاردانی و کارشناسی

پربیننده ترین ها
  • 12
  • :
  • 28
  • :
  • 46
اپلیکیشن موبایل هزاره سوم - نسخه اندروید
Page Generated in 0/2994 sec