سخن روز :
پژواک
شناسه خبر: 72995 منتشر شده در مورخ: 1398/4/21 ساعت: 20:44 گروه: اجتماعی  
دکتر سالاری: پرونده الکترونیک سلامت، نظام ارجاع و تدوین گایدلاین‌ها از مهمترین برنامه‌های حوزه درمان است
بازدید مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از بیمارستان شهید دکتر فیاض بخش

دکتر سالاری: پرونده الکترونیک سلامت، نظام ارجاع و تدوین گایدلاین‌ها از مهمترین برنامه‌های حوزه درمان است

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی همزمان با هفته تامین اجتماعی از اورژانس و بخش‌های مختلف بیمارستان شهید دکتر فیاض بخش بازدید کرد و با مراجعه کنندگان و کارکنان این مجموعه به گفتگو پرداخت و از بیماران دلجویی کرد.

به گزارش شبکه خبری هزاره سوم، به نقل از  اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر مصطفی سالاری همچنین از پروژه در حال احداث ساختمان جدید این بیمارستان نیز بازدید به عمل آورد و برای تسریع در پیشرفت این پروژه بزرگ که منجر به تحول جدی در خدمات رسانی این بیمارستان در منطقه جنوب غرب تهران می‌شود، دستورات لازم را صادر کرد.

دکتر سالاری در ادامه طی سخنانی در جمع مدیران ارشد سازمان تأمین اجتماعی و کارکنان بیمارستان شهید فیاض بخش گفت: در حوزه درمان سازمان تأمین اجتماعی فعالیت‌هایی در حال انجام است که باید با سرعت بیشتر ادامه یابد.

وی پرونده الکترونیک سلامت، نظام ارجاع و تدوین گایدلاین‌ها را از جمله مهمترین برنامه‌های حوزه درمان برشمرد و افزود: برای اجرای این برنامه‌ها وزارت بهداشت نیز همکاری لازم را دارد و سازمان تامین اجتماعی در این زمینه پیشگام است.

سالاری ادامه داد: با تکمیل این برنامه‌ها مدیریت منابع ارتقا می‌یابد تا هزینه‌ها با کیفیت و اثربخشی بهتر بدون صرف هزینه‌های غیرضروری انجام شود.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با تأکید بر اینکه در حوزه درمان مستقیم بهبود مدیریت واحدها، ارتقا بهره‌وری و پاسخگویی به توقعات بحث مهمی است، گفت: توقعات زیادی برای احداث مراکز درمانی جدید وجود دارد که باید اولویت بندی کنیم و جلب مشارکت بخش خصوصی را نیز با جدیت بیشتری پیگیری کنیم.

دکتر سالاری مدیریت مراکز درمانی موجود سازمان تأمین اجتماعی را نیز از مسائل دارای اهمیت برشمرد و گفت: برای مدیریت واحدهای فعلی باید بهترین راهکار را برای جلب همکاری با بخش خصوصی داشته باشیم. اداره هیات امنایی بیمارستان‌ها می‌تواند برای بهبود کیفیت خدمات و کاهش هزینه‌ها در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: باید در این زمینه بهترین روش را اتخاذ کنیم تا باعث بهبود کیفیت خدمات شود و این کار را به صورت تدریجی و مرحله‌ای انجام خواهیم داد.

دکتر سالاری با بیان اینکه درباره این مسائل باید با خرد جمعی و دریافت نظرات مجموعه سازمان بهترین تصمیم را اتخاذ کنیم، گفت: هر گامی که برداریم با مشورت با بدنه اجرایی سازمان خواهد بود و کار را به صورت مرحله‌ای انجام خواهیم داد.

وی درباره بیمارستان شهید فیاض بخش نیز ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های مدیریت و کارکنان این مجموعه و تبریک هفته تأمین اجتماعی، گفت: ساختمان جدیدی برای این بیمارستان در حال احداث است، از مجریان این پروژه خواستم که بخشی از مجموعه را به بهره‌برداری برسانیم و فعالیت کارگاهی در بخش‌های دیگری تداوم یابد.

دکتر محمدعلی همتی، عضو هیات مدیره سازمان تأمین اجتماعی نیز در این مراسم گفت: هفته تامین اجتماعی فرصتی است تا خدمات و مسائل سازمان را مرور کنیم. توسعه گفتمان تامین اجتماعی باید در این ایام مورد توجه قرار گیرد و با این کار امکان عبور از بسیاری چالشها وجود دارد.

دکتر همتی توجه به تفاوت‌های بین سازمان تامین اجتماعی و نظام تامین اجتماعی را مورد تأکید قرار داد و گفت: وظایف نظام تامین اجتماعی که بر عهده حاکمیت است نباید به سازمان تامین اجتماعی محول شود.

وی افزود: افزایش امید به زندگی از موفقیت‌های کشور و باعث افتخار ما است. در همه کشورها با تغییر امید به زندگی، سن بازنشستگی میزان مستمری و فرآیندهای مربوط به نظام تامین اجتماعی اصلاح می‌شود و این موضوع به دلیل غفلت از توسعه مفاهیم تامین اجتماعی در کشور با مشکل مواجه است.

عضو هیأت مدیره سازمان تأمین اجتماعی کنترل هزینه ها را از مهمترین مسائل سازمان تامین اجتماعی دانست و گفت: سازوکارهای کنترل هزینه‌های درمان در وزارت بهداشت درحال پیگیری است و سازمان تامین اجتماعی در این زمینه همواره پیشتاز بوده است. فرصت مناسبی فراهم شده است تا با همکاری وزارت بهداشت هزینه‌‌ها را بدون کاهش سطح خدمات کنترل کنیم.

دکتر بابک عدلی، مدیر کل درمان تأمین اجتماعی استان تهران نیز در این مراسم گفت: اولین بازدید دکتر سالاری از بیمارستان شهید فیاض بخش نشانه توجه و اهمیت ایشان به خدمت رسانی به مناطق محروم است.

وی با بیان اینکه این بیمارستان ویژگی‌های خاصی دارد، افزود: بهترین و به روزترین بخش درمان سرطان سازمان، تنها دستگاه شتاب‌دهنده خطی سازمان و دستگاه رادیوتراپی و شیمی درمانی در این بیمارستان قرار دارد و روزانه حدود ۵۰ بیمار سرطانی از این مرکز خدمات دریافت می کنند.

دکتر عدلی پروژه درمانگاه فشافویه و درمانگاه رباط کریم را پروژه های مهم حوزه درمان تأمین اجتماعی برشمرد و گفت: ساختمان جدید بیمارستان‌های فیاض بخش و هدایت نیز در حال ساخت هستند که نیاز به حمایت مدیریت سازمان است.

وی اظهار داشت: در بخش درمان مستقیم سازمان تأمین اجتماعی شاهد تقاضای بیشتر از ظرفیت مراکز مواجه هستیم و برای افزایش ظرفیت و استفاده حداکثری از فضا و امکانات موجود بیشترین استفاده صورت می‌گیرد.

twitter facebook داغ کن - کلوب دات کام
ایمیل: info@h3nn.ir
شماره پیامک: 300074370003
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
نام و نام خانوادگی :
ایمیل:
نظر:
آخرین اخبار

بررسی راهکارهای جلوگیری از قاچاق سوخت و تقویت معیشت مرزنشینان در جلسه شورای‌ اقتصادی

محاکمه پسر معتاد به اتهام قتل دختر جوان

رویارویی جذاب پیکان و ری‌را، نماد اصالت و آینده ایران‌خودرو

نمادهای پرتقاضای بورس ۲۲ آذر ۱۴۰۲/ کدام نمادها مثبت ۷ درصد شدند؟

لطیفی: میزان رضایتمندی مردم از کارکنان دولت رصد می‌شود

صادرات ایران به همسایگان با رشد ۹ درصدی به ۱۸ میلیارد دلار رسید

دهلیزهای زیرزمینی مالخران زیر نورافکن‌های پلیس!

افزایش ۴۰ درصدی نرخ خرید تضمینی برق از نیروگاه‌های بادی

دهه فجر؛ تحویل ۲هزار واحد مسکونی نهضت ملی پرند

تیر خلاص فرزین بر یادگار صالح آبادی / دلار توافقی تمام شد / رئیس کل بانک مرکزی: دلار را بدون صف و به نرخ تابلو بخرید

ضرورت توجه به صنایع پایین دستی پتروشیمی/ چین تنها بازار ما در صنعت متانول است

افزایش تعداد شهر‌های با وضعیت «نسبتا پرخطر» کرونایی در کشور

سازمان سنجش: اختیار کامل در مورد نحوه قطع اینترنت در کنکور با وزارت ارتباطات است

یک بازی دو سر باخت !

برخی ها مایلند حرفه وکالت لاکچری بماند!

۹ رویداد بی‌سابقه در سال ۲۰۲۲؛ از اولین نخست‌وزیر رنگین‌پوست بریتانیا تا سفر در زمان به موهبت تلسکوپ جیمز وب

تولید ۳ نوع اسید آمینه مورد نیاز بیماران متابولیک برای نخستین بار در کشور

استقبال ۶۵ هزار نفر از طرح آموزش رایگان هنر در کشور

بهره‌وری سرمایه‌گذاری در کشاورزی ۳ برابر صنعت

روسیه: جهان ۵ تا ۱۰ سال آینده با کمبود انرژی مواجه می‌شود

قهوه و خواص درمانی شگفت انگیز آن

تاکید اژه‌ای بر گوش شنوای دستگاه قضایی برای استماع نقطه نظرات حقوقی

وجود گسل پنهان در مرکز تهران که تاکنون شناخته نشده بود

دو تصمیم در دو فرودگاه اصلی کشور؛ جیب مسافران فدای نفع تاکسی‌های فرودگاه

هیچ اعتمادی بین نظام و مردم وجود ندارد/ جوانان دستگیر شده بعد از آزادی سریعا فوت می‌کنند!

ایزدخواه، نماینده تهران: در شروع دولت سیزدهم قیمت دلار ۲۶ هزار تومان و امروز ۳۹ هزار تومان است؛ یعنی افزایش قریب به ۵۰ درصد / قدرت پول ملی کشور جنگ زده سوریه ۸ برابر از ما بیشتر است / زمان حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی ما فریاد زدیم که مسئله، ارز ۴۲۰۰ تومانی نیست بلکه کاهش ارزش پول ملی است

چگونه از جزئیات دریافت سود سهام عدالت مطلع شویم؟

امروز از بحران جمعیتی رنج می‌بریم/لزوم جمع آوری اطلاعات و آدرس‌های حقوقی توسط ثبت احوال

توپ گرانی در زمین سازمان حمایت از مصرف کننده افتاد

ثبت نام بدون کنکور علمی و کاربردی در مقطع کاردانی و کارشناسی

پربیننده ترین ها
  • 15
  • :
  • 5
  • :
  • 30
اپلیکیشن موبایل هزاره سوم - نسخه اندروید
Page Generated in 0/1143 sec