سخن روز :
پژواک
شناسه خبر: 73005 منتشر شده در مورخ: 1398/4/24 ساعت: 00:03 گروه: صفحه نخست  
همدلی و هم افزایی کارکنان رمز موفقیت بانک دی
قربانی در بازدید از شعبه شیراز عنوان کرد:

همدلی و هم افزایی کارکنان رمز موفقیت بانک دی

محمدرضا قربانی، مدیرعامل بانک دی در بازدید از شعبه شیراز برنامه محور بودن کارکنان شعب را برای دستیابی به اهداف و کسب موفقیت بانک ضروری دانست.

به گزارش شبکه خبری هزاره سوم،به نقل از اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی؛ محمد رضا قربانی، مدیرعامل به همراه شعبانعلی داورپناه، معاون اعتبارات، ناصر شریعتی، مدیرکل امور شعب و بازاریابی و احمد حشمی پور، مدیرکل حوزه مدیریت از شعبه شیراز بازدید کرد.
قربانی در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش های همکاران در تحقق اهداف بانک و حرکت در مسیر استراتژی های تدوین شده گفت: با توجه به این که بانک دی در بیشتر مراکز استان ها تک شعبه ای است باید بتواند با عملکرد قوی تر به عنوان یک سوپرمارکت مالی در منطقه ایفای نقش نماید.
  مدیرعامل بانک دی با تاکید بر تقویت همدلی کارکنان در پیشبرد اهداف شعبه تصریح کرد: همدلی به عنوان یک اصل همواره سرلوحه فعالیت های کارکنان بانک دی بوده است  که با اتکا به آن توانسته ایم از آزمون های سخت سربلند بیرون بیایم.
وی افزود: همدلی و هم افزایی در تمامی بدنه بانک دی احساس می شود و به مدد سخت کوشی و روحیه شکست ناپذیر همکاران متعهد امروز شاهد خبر های خوبی از بانک دی هستیم.
 قربانی، برنامه محور بودن کارکنان را یک الزام در مسیر انجام ماموریت های محوله دانست و گفت:برنامه ریزی و برنامه محوری از ضروریات کسب موفقیت و دستیابی به اهداف و شاخص های مورد نظر سازمان است و انتظار می رود همکاران شعب با اهتمام بر این مهم، موفقیت بانک را تداوم بخشند.
مدیرعامل بانک دی با یادآوری این که کارکنان شعب از مهم ترین نقاط تماس حضوری مشتریان با بانک هستند، افزود: در دنیای تجارت امروزی مفهوم ارتباط با مشتری در مرکز توجه قرار گرفته است و به دلیل افزایش رقابت بین بانک های مختلف، تنها راه موفقیت در این رقابت فشرده تمرکز بر روش های نوین مشتری مداری است.
  قربانی خاطر نشان کرد:لازمه هر بانک مشتری مدار، داشتن متصدیان خوش برخورد، ماهر با ارائه خدمات مطلوب و سریع است چرا که بسیاری از مشتریان با توجه نوع شخصیت، برخورد و مهارت متصدیان در خصوص ادامه دریافت خدمات از بانک تصمیم گیری می کنند.از این رو همکاران شعب باید دانش و تسلط خود را نسبت به مسائل مرتبط با حوزه کاری خود به ویژه محصولات بانک افزایش دهند تا بتوانند با انتقال صحیح اطلاعات ، مشتریان را راهنمایی کنند.
وی همچنین بر گشایش اسناد اعتباری داخلی، صدور ضمانت نامه و معرفی کارت مرابحه به شرکت ها تاکید کرد.
گفتنی است در این دیدار،رئیس و کارکنان شعبه شیراز در نشست صمیمی با مدیرعامل بانک به بیان مسائل وتبادل نظر جهت پیشبرد امور شعبه پرداختند.

twitter facebook داغ کن - کلوب دات کام
ایمیل: info@h3nn.ir
شماره پیامک: 300074370003
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
نام و نام خانوادگی :
ایمیل:
نظر:
آخرین اخبار

راه شهدای تاریخ، راه ابراهیم است

بانک «مهر اقتصاد» و موسسه اعتباری «ملل» هم به «صاپ» پیوستند

ثبت نام برای دریافت وام اهل قلم از بانک صادرات ایران آغاز شد

کنسرت ترنم مهربانی در حمایت از سیل زدگان لرستان

مسائل شرکای اجتماعی در شورای تحول راهبردی سازمان تامین اجتماعی به بحث گذاشته می شود

«قصر شیرین» ما را وادار می‌کند با ابعاد شگفت‌انگیز ذات انسان روبرو شویم

سرویس‌های دیجیتال تحریم ناپذیرند

راه‌اندازی امکان برداشت وجه نقد از خودپردازهای بانک سرمایه بدون کارت

تاکید بر بهره‌برداری از سامانه جامع کنترل کالا و ارز

​پیام تبریک مدیرعامل بانک صادرات ایران در پی قهرمانی‌ تکواندوکاران نوجوان کشور در مسابقات آسیایی

قهرمانی تیم ملی تکواندو نوجوانان در مسابقات ٢٠١٩ آسیا

بانک صادرات ایران شرایط ازدواج بیش از ٢٤ هزار نفر را تسهیل کرد

تامین اجتماعی متعلق به کارگران و بازنشستگان است

حضور «قصر شیرین» در جشنواره ونکوور

از فرهادی، مجیدی و بنی اعتماد تا بهداد و کرامتی در افتتاحیه «قصر شیرین»

سارا بهرامی، بهترین بازیگر زن جشنواره مالزی شد

ایجاد تمایز در خدمات بانکی با اجرای بانکداری دیجیتال

«دارکوب» بهترین فیلم از نگاه منتقدان و خبرنگاران سینمایی ارمنستان

پیام تسلیت مدیر کل دفتر موسیقی به مناسبت درگذشت هنرمند استاد طاهر یارویسی

بازدید مدیراستانی بانک ایران زمین از کارخانه پروفیل فولاد آپادانا

دزدی دریایی انگلیس بی‌جواب نمی‌ماند/ کاهش تعهدات برجامی قطعاً ادامه خواهد داشت

کسری غفوری عضو جدید هیات مدیره شرکت نفت ایرانول شد

اعلام اسامی برندگان قرعه کشی طرح همراز باشگاه مشتریان بانک سینا

بانک صادرات ایران در ١٥ ماه گذشته، ٤٠٠ هزار میلیارد ریال منابع جدید جذب کرد

«قصر شیرین» در بخش مسابقه جوایز آسیاپاسیفیک

عملکرد بانک صادرات ایران زمینه را برای تحقق جهش بزرگ آماده‌تر کرده است

اولین گروه از تیم تکواندو نونهالان و نوجوانان کشور با حمایت بانک صادرات ایران راهی اردن شد

دکتر سالاری: تأمین اجتماعی در کنار تولیدکنندگان است

پرداخت خودکار قبض همراه اول با «بانک پرداخت» بانک صادرات ایران

فصل جدید تعالی سازمانی در بانک دی آغاز شد

  • 15
  • :
  • 42
  • :
  • 7
اپلیکیشن موبایل هزاره سوم - نسخه اندروید
Page Generated in 0/2828 sec