سخن روز :
پژواک
شناسه خبر: 73571 منتشر شده در مورخ: 1399/3/2 ساعت: 16:48 گروه: صفحه نخست  
تشکیل جبهه ملی،عربی و اسلامی برای مقابله با جریان سازش

تشکیل جبهه ملی،عربی و اسلامی برای مقابله با جریان سازش

به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس، گروه‌های مقاومت فلسطین با انتشار بیانیه‌ای تشکیل جبهه ملی، عربی و اسلامی را خواستار شدند.

به گزارش شبکه خبری هزاره سوم،گروه‌های مقاومت فلسطین با انتشار بیانیه‌ای در آستانه روز جهانی قدس، خواستار تشکیل جبهه ملی، عربی و اسلامی برای مقابله با جریانی شد که به دنبال عادی‌سازی روابط و هماهنگی‌های امنیتی با دشمن صهیونیستی است.
 
گروه‌های مقاومت فلسطین تأکید کردند؛ این جبهه ضامن مقابله با طرح‌های صهیونیستی آمریکایی و برچیدن اشغالگری از سرزمین و مقدسات ماست.

در این بیانیه آمده است: رژیم اشغالگر صهیونیستی به عربده‌کشی و تجاوزگری و هتک حرمت مقدسات و غصب هرچه بیشتر اراضی فلسطینی می‌پردازد و همزمان رژیم‌های سازشکار عربی نیز به عادی سازی روابط و روابط مشکوک با دشمن صهیونیستی ادامه می‌دهند.

بیانیه گروه‌های مقاومت فلسطینی تأکید دارد که اهمیت این همبستگی اسلامی و ملی، همزمان با طرح‌های دولت آمریکا در اجرای طرح موسوم به معامله قرن برای یهودی‌سازی قدس و مسجدالاقصی و حذف حقوق ملت فلسطین افزایش می‌یابد؛ چراکه پس از تشکیل دولت تروریستی صهیونیستی، زمینه برای اجرای این طرح مشکوک در الحاق بخش‌های بزرگی از کرانه باختری فراهم شد؛ مسأله‌ای که مانع از هرگونه امیدواری سیاسی برای ملت فلسطین است.

مقاومت فلسطینی دراین بیانیه افزوده است: دشمن صهیونیستی تمام اشکال جنایت‌های ضد بشری و جنگی را علیه ملت فلسطین برای تحمیل واقعیت‌های شوم بر سرزمین فلسطین و بیرون راندن مردم ما و کشتار انقلابیون آن و از بین بردن هویت عربی و اسلامی و گسترش بازو‌های اختاپوسی صهیونیستی در منطقه از طریق رژیم‌های شکست خورده، ظالم و دشمن ملت و مسأله فلسطین انجام داده است.

در این بیانیه همچنین آمده است: ما گروه‌های مقاومت فلسطین هرگز تسلیم واقعیت زورگویانه‌ای که اشغالگران با پوشش و حمایت دولت آمریکا و همدستی رژیم‌های سازشکار عرب تحمیل می‌کنند، نخواهیم شد، بلکه همچنان همانند گذشته مقاومت خواهیم کرد و ملت ما هم ملت مقاوم و فداکار باقی خواهد ماند، ملتی که تا کنون ده‌ها هزار شهید و صد‌ها هزار مجروح و اسیر به عنوان بهای مخالفت با اشغالگران و مقاومت در برابر اشغالگری و یهودی‌سازی سرزمین ومقدسات ما تقدیم کرده است.

مقاومت فلسطینی همچنین با تقدیر از عملیات قهرمانانه و شجاعانه‌ای که روزانه در کرانه باختری و قدس علیه دشمن صهیونیستی انجام می‌شود، تاکید کرده است که روحیه جهاد و مقاومت در رگ و خون قشر‌های مختلف مردم فلسطین نفوذ کرده است و تروریسم و سرکوبگری و هماهنگی امنیتی با دشمن تنها سبب اصرار بیشتر مردم کرانه باختری بر ادامه این راه و تکمیل مسیر آزادی و پس‌گرفتن حقوقشان با قدرت و زور با هر جانفشانی و فداکاری که لازم باشد خواهد شد. انقلاب تمام عیار ملت فلسطین در برابر اشغالگران در کرانه باختری و قدس و دیگر مناطق فلسطینی تنها مسأله زمان است.

گروه‌های مقاومت فلسطین همچنین مواضع کشور‌ها و رژیم‌هایی را که در مسیر عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر صهیونیستی جنایتکار حرکت می‌کنند یا رابطه سیاسی با این رژیم برقرار کرده‌اند، محکوم کردند.

این بیانیه می‌افزاید: بزرگداشت روز جهانی قدس و افزایش حالت مخالفت ملت‌های اسلامی و دوستان مردم فلسطین در جهان با عادی سازی روابط با دشمن و طرح‌های صهیونیستی آمریکایی که مسأله فلسطین و حقوق ملت فلسطین را هدف قرار داده، بزرگترین تأکید بر جایگاه فلسطین و مسجدالاقصی در قلوب و وجدان همه امت اسلامی دارد و اینکه امت اسلامی حجم توطئه‌ها هر اندازه که باشد هرگز فلسطین را فراموش نخواهد کرد.

گروه‌های مقاومت فلسطینی همچنین با تأکید بر اینکه قدس، مرکز نبرد است و امت اسلامی هرگز تسلیم نخواهد شد و فلسطین را هرگز فراموش نخواهد کرد، افزودند: قدس راه شهدا و قبله آزادگان امت باقی خواهد ماند، قدس تا بیرون راندن صهیونیست‌های متجاوز مرکز نبرد است و برقراری وحدت میان امت اسلامی و به کارگیری امکانات و توانمندی‌ها در میدان مقابله واقعی با دشمن صهیونیستی و حمایت از مقاومت فلسطین برای آزادی فلسطین و حمایت منطقه در برابر خطر صهیونیستی، وظیفه و مسؤولیت همگان است.

با توجه به شیوع ویروس کرونا در ۲۱۰ کشور جهان، ابتلای نزدیک به پنج میلیون نفر با ۳۲۴ هزار نفر فوتی و به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت کامل، برنامه‌های روز جهانی قدس امسال متفاوت‌تر از سال‌های گذشته در کشور‌های مختلف جهان برگزار می‌شود و به همین منظور برنامه‌های مختلفی از سوی دوستداران مردم مظلوم فلسطین تدارک دیده شده که بیشتر با استفاده از فضای مجازی خواهد بود.

twitter facebook داغ کن - کلوب دات کام
ایمیل: info@h3nn.ir
شماره پیامک: 300074370003
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
نام و نام خانوادگی :
ایمیل:
نظر:
آخرین اخبار

بررسی راهکارهای جلوگیری از قاچاق سوخت و تقویت معیشت مرزنشینان در جلسه شورای‌ اقتصادی

محاکمه پسر معتاد به اتهام قتل دختر جوان

رویارویی جذاب پیکان و ری‌را، نماد اصالت و آینده ایران‌خودرو

نمادهای پرتقاضای بورس ۲۲ آذر ۱۴۰۲/ کدام نمادها مثبت ۷ درصد شدند؟

لطیفی: میزان رضایتمندی مردم از کارکنان دولت رصد می‌شود

صادرات ایران به همسایگان با رشد ۹ درصدی به ۱۸ میلیارد دلار رسید

دهلیزهای زیرزمینی مالخران زیر نورافکن‌های پلیس!

افزایش ۴۰ درصدی نرخ خرید تضمینی برق از نیروگاه‌های بادی

دهه فجر؛ تحویل ۲هزار واحد مسکونی نهضت ملی پرند

تیر خلاص فرزین بر یادگار صالح آبادی / دلار توافقی تمام شد / رئیس کل بانک مرکزی: دلار را بدون صف و به نرخ تابلو بخرید

ضرورت توجه به صنایع پایین دستی پتروشیمی/ چین تنها بازار ما در صنعت متانول است

افزایش تعداد شهر‌های با وضعیت «نسبتا پرخطر» کرونایی در کشور

سازمان سنجش: اختیار کامل در مورد نحوه قطع اینترنت در کنکور با وزارت ارتباطات است

یک بازی دو سر باخت !

برخی ها مایلند حرفه وکالت لاکچری بماند!

۹ رویداد بی‌سابقه در سال ۲۰۲۲؛ از اولین نخست‌وزیر رنگین‌پوست بریتانیا تا سفر در زمان به موهبت تلسکوپ جیمز وب

تولید ۳ نوع اسید آمینه مورد نیاز بیماران متابولیک برای نخستین بار در کشور

استقبال ۶۵ هزار نفر از طرح آموزش رایگان هنر در کشور

بهره‌وری سرمایه‌گذاری در کشاورزی ۳ برابر صنعت

روسیه: جهان ۵ تا ۱۰ سال آینده با کمبود انرژی مواجه می‌شود

قهوه و خواص درمانی شگفت انگیز آن

تاکید اژه‌ای بر گوش شنوای دستگاه قضایی برای استماع نقطه نظرات حقوقی

وجود گسل پنهان در مرکز تهران که تاکنون شناخته نشده بود

دو تصمیم در دو فرودگاه اصلی کشور؛ جیب مسافران فدای نفع تاکسی‌های فرودگاه

هیچ اعتمادی بین نظام و مردم وجود ندارد/ جوانان دستگیر شده بعد از آزادی سریعا فوت می‌کنند!

ایزدخواه، نماینده تهران: در شروع دولت سیزدهم قیمت دلار ۲۶ هزار تومان و امروز ۳۹ هزار تومان است؛ یعنی افزایش قریب به ۵۰ درصد / قدرت پول ملی کشور جنگ زده سوریه ۸ برابر از ما بیشتر است / زمان حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی ما فریاد زدیم که مسئله، ارز ۴۲۰۰ تومانی نیست بلکه کاهش ارزش پول ملی است

چگونه از جزئیات دریافت سود سهام عدالت مطلع شویم؟

امروز از بحران جمعیتی رنج می‌بریم/لزوم جمع آوری اطلاعات و آدرس‌های حقوقی توسط ثبت احوال

توپ گرانی در زمین سازمان حمایت از مصرف کننده افتاد

ثبت نام بدون کنکور علمی و کاربردی در مقطع کاردانی و کارشناسی

پربیننده ترین ها
  • 22
  • :
  • 55
  • :
  • 26
اپلیکیشن موبایل هزاره سوم - نسخه اندروید
Page Generated in 0/2949 sec