پایگاه خبری نامه نیوز
کد خبر: 72986
خدمات دیجیتال مارکتینگ به استارت آپ ها
مرکز نوآوری بانک ایران زمین با حضور مدیران بانک ایران زمین و جمعی از فعالان نظام بانکی و پرداخت و اصحاب رسانه رونمایی شد.

به گزارش شبکه خبری هزاره سوم،عبدالمجید پورسعید، مدیرعامل بانک ایران‌زمین سخنران مراسم افتتاحیه مرکز نوآوری ایران‌زمین با اشاره به اینکه از دوسال پیش برای تبدیل بانک ایران‌زمین به بانک دیجیتال برنامه‌ریزی کرده بودیم، گفت: خوشحالیم که اکنون با ایجاد فضای نوآورانه توانسته‌ایم، بستری را برای ارائه خدمات به استارت‌آپ‌ها و کسانی که ابتکار دارند، فراهم کنیم.
فرهاد اینالویی، معاون فناوری اطلاعات بانک ایران‌زمین نیز در این مراسم از تفاوت این مرکز با دیگر مراکز نوآوری گفت. به گفته او، اگر درباره استارت‌آپ‌های فین‌تکی صحبت می‌کنیم باید در کنار آن بانکداری دیجیتال و باز نیز وجود داشته باشد. ما پلتفرم باز را در این مرکز ارائه داده‌ایم و به‌زودی در حوزه پراخت و بیمه نیز خدمات خود را در پلتفرم باز ارائه می‌دهیم.
اینالویی درباره فروش استارتاپی گفت: فروش مشکل اساسی همه استارتاپ‌ها است و ما خدمات دیجیتال مارکتینگ را با همکاری دو شرکت به استارتاپ‌ها ارائه می‌دهیم.
او ادامه داد: از دیگر خدماتی که در این مرکز ارائه می‌شود، به حوزه مالی مربوط است. در حال حاضر استارت‌آپ‌ها در حوزه مالی مشکلات بسیاری دارند. ما در این مرکز با سیستم مشاوره مالی سعی کرده‌ایم خدمات مناسبی را برای استارت‌آپ‌ها ارائه دهیم. ارائه خدمات فنی برای استارت‌آپ‌ها از دیگر خدماتی است که به گفته اینالویی در این مرکز ارائه می‌شود.
سیدمحمد حسینی ناظر، مدیرعامل مرکز نوآوری ایران‌زمین سخنران دیگر این مراسم گفت: این مرکز به‌عنوان جدیدترین عضو زیست‌بوم کشور با همکاری بانک ایران‌زمین خردادماه امسال راه‌اندازی و بهره‌برداری شد.
او هدف از راه‌اندازی این مرکز را حمایت از تمامی زیست‌بوم نوآورانه کشور دانست و گفت: زیست‌بوم نوآورانه بدون هم‌زیستی ارکان اصلی آن یعنی مراکز علمی و صندوق‌های سرمایه‌گذاری و غیره قدرت زیست‌ حیات ندارد. ما در این مرکز تلاش می‌کنیم همه این ارکان را با هم جمع کنیم.
او ادامه داد: امیدواریم افراد توانمند بتوانند در این فضا با اطمینان فعالیت خود را انجام دهند و از ظرفیت‌های آن در کسب‌وکار خود استفاده کنند.


Page Generated in 0/0098 sec