سخن روز :
پژواک
سرپرست اورژانس کشور با اشاره به واژگونی سواری پژو 405 در محور نائین - اردستان، گفت: در اثر این حادثه سه مسافر جان خود را از دست دادند و 9 نفر نیز به بیمارستان منتقل شدند.
3 کشته و 9 مصدوم
یکی از دوستانم تعریف می‌کرد که 4، 5 نفر از ما را به بیمارستان نظامی خارج از مکه بردند، ما را در یک اتاق بزرگ قرار دادند حوله تمیز و دمپایی به ما دادند، سپس 7، 8 شبکه تلویزیونی به آنجا آمدند و از ما فیلم و مصاحبه گرفتند که مثلاً به ما می‌رسند، او قسم می‌خورد که بعد از فیلم‌برداری‌های صورت گرفته اینها را در بیمارستان‌های معمولی گذاشتند و سپس به آنها گفتند که بروید
صحنه سازی سعودی ها پس از مرگ حجاج در منا
یک پزشک سعودی به روزنامه لبنانی الأخبار گفت که تعداد قربانیان فاجعه منا از ۲۰۰۰ نفر فراتر رفته و مقامات عربستان در حال مخفی کاری هستند.
اعتراف پزشک سعودی درباره تعداد فاجعه بار قربانیان منا
سیدمصطفی میرسلیم، رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام که در زمان وقوع حادثه در صحنه حضور داشته و شاهد اتفاقات قبل و بعد از حادثه سقوط جرثقیل و واکنش مقامات عربستان بوده است، روایتی را برای ما نقل کرده و به عنوان شاهد عینی حادثه سقوط جرثقیل‌ در مسجدالحرام یادداشتی به صورت اختصاصی در اختیار پایگاه اطلاع رسانی مرکز اسناد انقلاب اسلامی قرار داده است.
روایت شاهد عینی حادثه سقوط جرثقیل در مسجدالحرام
مراسم تشییع جنازه کودک سه ساله سوری که در روزهای اخیر انتشار تصاویر وی بازتاب بین المللی داشت درعین العرب برگزارشد.
کودک سوری در خاک آرام گرفت/تصاویر
در کنار تمام تصاویر دردناک مربوط به پناه‌جویانی که به دنبال امنیت قصد رفتن به اروپا را دارند، بی‌شک تصویر جنازه بی‌جان کودکی سوری در سواحل ترکیه که چند روز پیش در رسانه‌ها منتشر شد بیش از همه تاثیرگذار و تلخ بوده است. حال بعد از چند روز، پدر این خانواده در حضور خبرنگاران محلی ترک از اتفاقات و فرایند مرگ عزیزانش گفته است.
گفتگو با پدر کودک غرق شده سوری /عکس
پدرزن که به خاطر بی‌اعتنایی دختر و دامادش به رسم ازدواج دست به جنایت زده بود با رهایی از حکم قصاص بزودی آزاد خواهد شد.
رهایی پدرزن از قصاص در قتل تازه داماد
این مردکه مرگش بعد از ایست قلبی و توقف ضربان قلب به مدت ۹۰ دقیقه تایید شده بود،در هنگام اهدای عضو زنده شد.
زنده شدن یک مٌرده هنگام اهدای عضو!
فرماندار شهرستان مهاباد بخشی از هویت متهم هتل تارا این شهرستان را اعلام کرد.
هویت متهم حادثه هتل تارا مهاباد اعلام شد +جزئیات حادثه
برخی از سایت های خبری روزهای گذشته مدعی شده بودند که به الهام چرخنده در مشهد حمله شده است و وی در اثر این حمله دچار جراحت شده است.
ماجرای حمله به الهام چرخنده چه بود؟ +عکس

  • 20
  • :
  • 2
  • :
  • 25
اپلیکیشن موبایل هزاره سوم - نسخه اندروید
Get our toolbar!
پکنوما (پویش کارآفرینی نابینایان و معلولان ایران) پلتفرم فروشگاهی آتی‌استور گروه معادن و کارخانجات عبدالهی بیمه پارساگاد نمایندگی محمدبیگی نیا www.cinemabaz.ir
Page Generated in 0/1282 sec