سخن روز :
پژواک
قسمت چهل و دوم مجموعه ویدئویی دکتر سلام
دکتر سلام/ طنز تلخی درباره فتنه
الهام چرخنده بازیگر سینما این بار در دانشگاه تهران حاضر شد و در حالی که با استقبال پرشور دانشجویان دانشگاه تهران مواجه شده بود گفت: بسته فرهنگی‌ام این است که تولد آقا امیرالمومنین را به حضرت آقا رهبر عظیم الشأن کشورمان تبریک بگویم و به ایشان بگویم انشا الله سایه شما مستدام باشد و روز پدر هم برشما مبارک.
ناگفته‌های‌چرخنده‌از‌واکنش‌به‌سخنانش‌درباره‌رهبرانقلاب+فیلم
هفته گذشته جشن تولد یک سالگی طنز تصویری دکتر سلام در سالن بصیرت لانه سابق جاسوسی برگزار شد. آنچه می بینید روایت دکتر سلامی ها است از جشن تولد خودشان
روایت دکترسلام از جشن تولدیک‌سالگی‌اش+فیلم
الهام چرخنده چندی پیش در یک پیام نوروزی خود عید را به مقام معظم رهبری تبریک گفت ، همین مسئله باب جدیدی برای حمله به این بازیگر را از سوی معاندین باز کرده است.
حمله به خودروی بازیگری که به رهبرش تبریک فرستاد +فیلم
زنی که دکترترین دکتر هفته شد
فیلم/ طنز دکتر سلام 35
روستای آلمان واقع در شمال ایران در حاشیه شهرستان رشت قرار دارد.
روستایی جالب در شمال ایران به نام آلمان + عکس و فیلم
قسمت آخر سریال پرمخاطب «پایتخت ۳» در حالی پخش شد که در بخشی از آن بازیگر چینی نقش چو چانگ به تبلیغ سیاست‌های یارانه‌ای دولت روحانی پرداخت. نکته جالب توجه در این‌ باره این است که این قسمت پس از تصویربرداری و با صداگذاری مجدد به فیلم اضافه شده است.
فیلم/ «چو چانگ» هم به کمک دولت آمد!

  • 18
  • :
  • 21
  • :
  • 31
اپلیکیشن موبایل هزاره سوم - نسخه اندروید
Get our toolbar!
پکنوما (پویش کارآفرینی نابینایان و معلولان ایران) پلتفرم فروشگاهی آتی‌استور گروه معادن و کارخانجات عبدالهی بیمه پارساگاد نمایندگی محمدبیگی نیا www.cinemabaz.ir
Page Generated in 0/7023 sec