سخن روز :
پژواک
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وضعیت ارز قابل قبول نیست، گفت: در جلسه سران قوا بنا شد که موضوع ارز بطور خاص دنبال شود و بازار ارز را سر و سامان خواهیم داد.
قالیباف: وضعیت ارز قابل قبول نیست؛ امسال قانون تصویب کردیم، اما اجرا نشد / ما نباید در میدان تعدد ارزی داشته باشیم
ادعایی که شرق در مورد قالیباف می‌کند، معلوم نیست به جایی مستند است یا نه، اما اینکه شهرداری را که همسوی خودت است در عدم رعایت قانون، شبیه همان شهرداری بدانی که هنوز هم دست از تخریبش برنداشته‌ای، جالب توجه است. نجفی رسانه‌های اصلاح‌طلب را خیلی زودتر از آنچه تصورش می‌رفت، ناامید کرد.
تشبیه نجفی به قالیباف!
طی سال های اخیر کشورهای اروپایی نیز یک پای ساخت آثاری علیه کشورمان بوده اند. در این فیلم ها هم فرهنگ و تمدن کهن و کلاسیک ایران هدف قرار گرفته و هم دوران معاصر و به ویژه انقلاب اسلامی.
کاسبی اشباح!
احتمال استعفای جهانگیری بالا گرفته است. این خبر را مدیر یک سایت اصلاح‌طلب منتشر کرد.
اعتراض‌به‌تیم اقتصادی‌، جهانگیری‌در مرز استعفاست
یک‌بام و دوهوای دولت در حمایت از بانوان
رئیس کمیته بانوان کانون عالی کارگری: دستورالعمل دولت در حمایت از مادران شاغل قابلیت اجرا ندارد
اخراج مادران شاغل دارای فرزند شیرخوار
در چند دهه آینده نفت به عنوان کالای استراتژیک دیگر محلی از اعراب نخواهد داشت و منابع نفتی در کشورهایی مثل ایران نیز تنها کفاف مصارف داخلی کشور را خواهد داد. از این رو دیگر ایران نفتی برای صادرات نخواهد داشت و آن زمانی است که با نگاهی به گذشته، تمامی آسیب های اقتصادی نفتی خود را در برهه حساس آینده نشان خواهد داد.
نفرین طلای سیاه دامن ما را خواهد گرفت
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با بیان این‌که سوخت تولیدی پتروشیمی‌ها در ابتدای دولت یازدهم حذف شد، گفت: نگاه مثبت وزیر نفت به مقوله محیط زیست سبب حذف این سوخت آلاینده شد.
نگاه وزیر نفت به محیط زیست
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان خاش در بازرسی از یک منزل مسکونی در منطقه «دهانه درا» موفق به کشف یک تن و 77 کیلوگرم تریاک شدند.
یک تن تریاک در یک منزل مسکونی!!!
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی گفت: اگر آمریکایی‌ها برجام را به درستی اجرا می‌کردند و به تعهداتشان پایبند بودند، شرایط دیگری پیش می‌آمد، الان طبیعتاً نمی‌توانیم به آنها اعتماد کنیم.
خرازی: دیگر نمی‌توانیم به آمریکایی‌ها اعتماد کنیم
طی چند ماه اخیر جامعه ایرانی شاهد قتل‌های فجیعی کودکان بوده است. ستایش، آتنا، بنیتا، ابوالفضل و حالا اهورا. به جز بنیتا که قربانی دزدی شد بقیه طعمه هوس شیطانی برخی افراد شدند.
چرا کودکان را می‌کشند؟

  • 21
  • :
  • 14
  • :
  • 54
اپلیکیشن موبایل هزاره سوم - نسخه اندروید
Get our toolbar!
پکنوما (پویش کارآفرینی نابینایان و معلولان ایران) پلتفرم فروشگاهی آتی‌استور گروه معادن و کارخانجات عبدالهی بیمه پارساگاد نمایندگی محمدبیگی نیا www.cinemabaz.ir
Page Generated in 0/1696 sec