سخن روز :
پژواک
رئیس دولت دوازدهم در هیچ کدام از چهار جلسه تشکیل شده در دوره جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست آیت الله هاشمی شاهرودی شرکت نکرده است.
غیبت های متوالی روحانی در جلسات دوره جدید مجمع تشخیص
رئیس کمیته هسته‌ای مجلس گفت: تا جایی با اروپایی‌ها همراهی داریم که آنان در بعد دفاعی و مسائل داخلی ما دخالت نکنند.
ذوالنوری: به شدت روی مواضع دفاعی‌مان حساسیم
اعتراض رمضانزاده به آخوندی:
عبدالله رمضانزاده از فعالان سیاسی اصلاح طلب، پس از آنکه وزیر مسکن به جای هر خرابی دیگری دستور بررسی خرابی مسکن مهر را داد، در توئیتر خود به او اعتراض کرد.
آقای آخوندی! کارفرمای آن بیمارستان شما بودید
جهانگیری اول بار پس از زلزله میز محاکمه را وسط گذاشت و روحانی سپس آن را با خود به کرمانشاه برد
چه کسی زلزله کرمانشاه را میز محاکمه کرد؟!
نحوه بازدید رئیس‌جمهور از مناطق زلزله‌زده غرب کشور و پیاده نشدن او از ماشین و همکلام و همنشین نشدن با زلزله زدگان موجب انتقاداتی در رسانه‌ها شد.
چگونگی بازدید روحانی از مناطق زلزله زده!!!
سوال مهم از آقای دکتر نجفی شهردار تهران: با تعطیلی قریب الوقوع این نشریه وزین،چه سودی متوجه موسسه شده و آیا به خسران و تبعات منفی ضدفرهنگی این تصمیم غیرکارشناسی و عجولانه توجه شده است؟
آقای شهردار! این مجله سیاسی نیست
فراکسیون «امید» به پایان راه رسید. گردانندگان این فراکسیون پس از چند بار کاهش اعضا اکنون تصمیم گرفته‌اند نام فراکسیون را از «امید» به «اصلاح‌طلبان» تغییر دهند.
فراکسیون امید منحل شد
«مؤمن پاستوریزه» از حادثه بی خبر است و آدم بی خبر، بی خطر است. با همه کنار می آید. با هیچ چیز مرزی ندارد. دایره بایدها و نبایدهایش ژله ای است، می لرزد، جابجا می شود. حتی اگر لازم باشد علیه حق، تبدیل به اپوزیسیون می شود.
مؤمنان پاستوریزه بی خطر / برای آنان که فرار، بهترین راه حل شان در زندگی است
نخستین و مهم‌ترین پرسش این است که اگر حضور یک اهل کتاب در شورای شهر یزد محل اشکال است، چرا در مجلس شورای اسلامی که با یک رأی، برخی طرح‌ها و لوایح رد یا تصویب می‌شوند و یا وزیری رأی اعتماد می‌آورد و یا نمی‌آورد، چندین نفر از هم‌وطنان اهل کتاب حاضرند؟ به یاد داریم که امام این قانون اساسی را به عنوان اسلامی پذیرفته‌اند.
چند نکته با شورای محترم نگهبان پیرامون آقای سپنتا نیکنام
جمعیت ایران در دهه نود با روند رشد کم‌تری نسبت به سال‌های گذشته در حال افزایش است که بیم کاهش نیروی کار در سال‌های آتی را می‌دهد، در صورتیکه افزایش جمعیت عامل افزایش درآمد، تولید ملی است.
افزایش جمعیت نیاز اقتصاد ایران!

  • 12
  • :
  • 58
  • :
  • 37
اپلیکیشن موبایل هزاره سوم - نسخه اندروید
Get our toolbar!
پکنوما (پویش کارآفرینی نابینایان و معلولان ایران) پلتفرم فروشگاهی آتی‌استور گروه معادن و کارخانجات عبدالهی بیمه پارساگاد نمایندگی محمدبیگی نیا www.cinemabaz.ir
Page Generated in 0/9608 sec