سخن روز :
پژواک
ل.ا دختر نابینای قزوینی که با دلنوشته زیر از ظلم هایی که بر وی رفته شکوه ها دارد و از مسئولین ارشد کشور تقاضای استمداد و رسیدگی به درخواستش را دارد. پایگاه خبری هزاره سوم با انتشار این زجرنامه از مدیران ارشد ذیربط می خواهد ضمن پیگیری و روشن شدن حقیقت در رفع مشکل این دختر نابینای قزوینی بکوشند:
روایتی تلخ از یک تراژدی سیاه
«همت والای یک کارآفرین نابینا»
توانمند و کارآمدند، اما از نعمت دیدن محروم اند، بنابراین آن طور که باید در جامعه به آن ها توجه نمی شود.
*تغییر نگرش جامعه، نخستین گام شکل گیری اشتغال پایدار قشر نابینا و معلول*
نخستین کتابخانه الکترونیکی تحت وب کشور و جهان ویژه نابینایان سه شنبه شب در حاشیه نشست شورای اسلامی شهر قزوین رونمایی شد.
رونمایی از نخستین کتابخانه الکترونیکی تحت وب جهان برای نابینایان درقزوین
اتاق فکر ضد انقلاب در قلب جمهوری اسلامی
اینها فقط گوشه ای از سخنانی است که دوران دوم خرداد را برای هر ایرانی تداعی میکند . سخنانی که نه به صورت مخفیانه و نه در قالب شب نامه بلکه از طرف سیاسیون و دولتی ها بوسیله ی انبوهی از روزنامه ها و رسانه های دوم خردادی به جامعه تزریق می شد . در دورانی که اتاق فکر ضد انقلاب در قلب جمهوری اسلامی و در قالب حلقه ی کیان مشغول فعالیت و زیر سوال بردن کیان جمهوری اسلامی بود .
احیای فعالیت مجدد ضد انقلاب پس از یک وقفه 8 ساله
محققان مکزیکی عصای هوشمندی طراحی کرده‌اند که با استفاده از شوک الکتریکی، افراد نابینا را برای حرکت در مسیر درست هدایت می‌کند.
عصای سفیدمجهز به جی‌پی‌اس
وقتی خوانندگان پاپ به دیدار جانبازان رفتند برخی‌ها وعده‌هایی دادند که در آن میان مازیار فلاحی و رضا یزدانی جسورانه‌تر پیگیر وعده‌هایشان شدند؛ تا این که شب گذشته وعده خود را عملی کردند.
وقتی نوازنده نابینا برای جانبازان تکنوازی می‌کند
شرکت OwnFone در لندن از نخستین تلفن همراه بریل جهان که قرار است به فروش برود، رونمایی کرده است.
نخستین تلفن‌همراه بریل/عکس

  • 14
  • :
  • 21
  • :
  • 29
اپلیکیشن موبایل هزاره سوم - نسخه اندروید
Get our toolbar!
پکنوما (پویش کارآفرینی نابینایان و معلولان ایران) پلتفرم فروشگاهی آتی‌استور گروه معادن و کارخانجات عبدالهی بیمه پارساگاد نمایندگی محمدبیگی نیا www.cinemabaz.ir
Page Generated in 1/2054 sec