سخن روز :
پژواک
رئیس قوه قضاییه گفت: از نقطه نظرات مختلف و مجادلات در مباحث حقوقی، نه تنها نگران و ناراحت نمی‌شویم بلکه چنانچه مستدل و منطقی و به دور از غرض‌ورزی باشند، از آنها استقبال نیز می‌کنیم.
تاکید اژه‌ای بر گوش شنوای دستگاه قضایی برای استماع نقطه نظرات حقوقی
روح الله ایزدخواه در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس و در جریان بررسی سیاست‌ها و اقدامات ارزی دولت بیان کرد: در شروع دولت سیزدهم قیمت دلار ۲۶ هزار تومان و امروز ۳۹ هزار تومان است. یعنی قریب به ۵۰ درصد، نرخ ارز افزایش داشته است. بی دلیل این افزایش را به اغتشاشات و یک ماه اخیر حواله ندهید. دست فرمان شما غلط است، تقاضا برای تبدیل پول ریالی به ارزی ۳۰ سال است که در کشور وجود دارد. واقعیت‌ها را فرافکنی نکنید.
ایزدخواه، نماینده تهران: در شروع دولت سیزدهم قیمت دلار ۲۶ هزار تومان و امروز ۳۹ هزار تومان است؛ یعنی افزایش قریب به ۵۰ درصد / قدرت پول ملی کشور جنگ زده سوریه ۸ برابر از ما بیشتر است / زمان حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی ما فریاد زدیم که مسئله، ارز ۴۲۰۰ تومانی نیست بلکه کاهش ارزش پول ملی است
اول صبح این خبر‌ها را از دست ندهید
در بسته خبری پیش رو، مهم‌ترین اخبار ۲۴ ساعت گذشته را با هم مرور می‌کنیم.
واکنش ایران به پیشنهاد مذاکره دوجانبه با آمریکا /...
ظلمی که هرگز جبران نشد
رهبرمعظم انقلاب چندین نوبت در مجالس عمومی نسبت به ظلمی که بر بورسیه ها رفته بود،تذکر داده و خواستار حل آن مشکلات شدند. آخرین مورد،در دیدار رئیس و مقامات دستگاه قضایی با ایشان در12 تیر ماه سال جاری بود.
رئیس محترم دستگاه قضا به این سوال لطفا پاسخ بدهند/ آیا منظور رهبری از «کاری که باید» همین 59 پرونده بود!؟
برخلاف ادعای کاهش تحریم‌ها در پسابرجام، شرکت‌های اروپایی می‌گویند وضعیت تحریم‌ها و مشکلات مالی حتی بدتر از سال 2009 است که تحریم‌های جدید علیه ایران اعمال شد.
وضعیت تحریم‌ها بدتر از سال 2009 است
بشار اسد رئیس جمهور سوریه دیروز با یک هیات روسی به ریاست الکساندر لاورنتیف در دمشق دیدار و گفتگو کرد.
در دیدار بشار اسد با نماینده پوتین چه گذشت؟
زنان در صد سال گذشته نقش‌های مهم و سطح بالایی در رمزگشایی کدهای مخفی داشتند: از کدهای مخفی نازی‌ها گرفته تا پیام‌های باند "آل کاپون". اما نقش بسزایی که این زنان ایفا کردند تاکنون موردتوجه قرار نگرفته بود.
رمزگشایی کدهای مخفی!!!
رژیم آل سعود منطقه قحزه در استان صعده یمن را به وسیله بمب های خوشه ای بمباران کرد در این حمله پنج کودک یمنی به علت انفجار بمب های خوشه ای، اعضای بدن خود را از دست دادند.
قطع اعضای بدن کودکان توسط سعودی ها
افغانستان بار دیگر شاهد حملات تروریستی بود که طی آن دهها تن کشته و زخمی شدند.
شصت کشته در انفجارهای دو مسجد در افغانستان
صبح روز 15 اکتبر 1917، یک ماشین نظامی خاکستری رنگ زندان "سنت لازار" در مرکز پاریس را ترک کرد. در این ماشین علاوه بر دو راهبه و یک وکیل، یک زن 41 ساله هلندی حضور داشت که کتی بلند به تن داشت و کلاه لبه‌دار بزرگی بر سر گذاشته بود.
داستان شوم معروف‌ترین جاسوسه تاریخ +عکس

  • 10
  • :
  • 12
  • :
  • 37
اپلیکیشن موبایل هزاره سوم - نسخه اندروید
Get our toolbar!
پکنوما (پویش کارآفرینی نابینایان و معلولان ایران) پلتفرم فروشگاهی آتی‌استور گروه معادن و کارخانجات عبدالهی بیمه پارساگاد نمایندگی محمدبیگی نیا www.cinemabaz.ir
Page Generated in 0/1440 sec