سخن روز :
پژواک
ورود بانک مرکزی به نرخ‌سازی در بازار آزاد، مناقشه دو وزارتخانه بر سر تعطیلی مدارس! پولشویی با بیمه عمر؟ واکنش رئیس قوه قضائیه به قطع اینترنت برای جلوگیری از تقلب در کنکور در صفحات نخست روزنامه‌های امروز برجسته شده است.
حذف صورت مساله برای مدیریت آلودگی هوا
در جلسه فوق‌العاده؛
هزاره سوم_هیات دولت در یازدهمین جلسه فوق العاده خود به ریاست حسن روحانی لایحه بودجه سال 1397 کل کشور را تصویب کرد.
تصویب لایحه بودجه ۹۷ در هیات دولت
بلومبرگ طی گزارشی از تلاش های ایران برای توسعه پالایشگاه آبادان نوشت: سخنان دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در مورد احتمال خروج از برجام فوریت بیشتری به طرح های نوسازی پالایشگاه آبادان بخشیده است.
وضعیت نامعلوم سرمایه گذاران نفتی در ایران
​وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی دیدار رؤسای جمهور سوریه و روسیه در سوچی را نشانه شکست سیاست خارجی اسرائیل دانست.
دیدار اسد و پوتین نشانه شکست سیاست اسرائیل است
بیشترین هزینه ها در ساحت های متفاوت در ارتباط با مبارزه با داعش چه در عراق و چه در سوریه را جمهوری اسلامی ایران پرداخته است هر چند که سوریه و عراق چون جغرافیای حرکت داعش بودند هزینه های بیشتری را ممکن است پرداخت کرده باشند اما در ارتباط با بازیگران پیرامونی و کنشگران غیر مرکزی باید گفت که ایران نقش بسیار والایی داشته است.
امکان بازگشت داعش به دوران طلایی ابوبکر بغدادی !!!
فرانسه را باید برنده بزرگ اجرای برجام در دو سال اخیر دانست چرا که توانسته صادرات کالاهای خود به ایران را ۴ برابر افزایش دهد؛ آن هم انواع و اقسام کالاهای مصرفی غیرضروری.
فرانسه برنده اصلی برجام شد + جدول
بسیاری از کارشناسان نظامی و تحلیلگران منطقه، با رصد دقیق شرایط میدانی و تحولات منطقه، معتقدند که عمر «داعش» به زمستان امسال قد نمی‎‌دهد.
چند قدم تا تحقق وعده حاج قاسم
سخنان تیلرسون البته نکته جذاب دیگری هم دارد. او میگوید هدف امریکا برای براندازی نظام ایران به کمک جریان مدرن ( جنبش سبز ) دنبال خواهد شد. او البته اولین کسی نیست که چنین حرفی میزند و علنا از حمایت امریکا از جنبش سبز و جریان غربگرا پرده بر میدارد.
پس پرده ی مخالفت با سپاه در سخنان تیلرسون
رژیم آل سعود منطقه قحزه در استان صعده یمن را به وسیله بمب های خوشه ای بمباران کرد در این حمله پنج کودک یمنی به علت انفجار بمب های خوشه ای، اعضای بدن خود را از دست دادند.
قطع اعضای بدن کودکان توسط سعودی ها

  • 19
  • :
  • 2
  • :
  • 26
اپلیکیشن موبایل هزاره سوم - نسخه اندروید
Get our toolbar!
پکنوما (پویش کارآفرینی نابینایان و معلولان ایران) پلتفرم فروشگاهی آتی‌استور گروه معادن و کارخانجات عبدالهی بیمه پارساگاد نمایندگی محمدبیگی نیا www.cinemabaz.ir
Page Generated in 1/0565 sec