سخن روز :
پژواک
فریت بار به معنای ارسال بار هوایی غیرتجاری به تمام کشورهای دنیا است. فریت بار می‌تواند شامل اقلامی نظیر لباس، خوراکی، کتاب و ... باشد. فریت بار به معنای ارسال محموله غیرتجاری به تمام کشور‌های دنیا است. این محموله می‌تواند شامل اقلام خوراکی، لباس، کتاب، ظروف، اسباب‌بازی و... باشد. در ایران نیز فریت هوایی مورداستفاده قرار گرفته و مزایای بسیار زیادی را برای مسافران دارد.
سریع‌ترین روش ارسال لوازم شخصی به خارج از کشور!
تحقیقات ابتدایی تیم جنایی حکایت از آن داشت، یک مرد که با پارچه و ماسک صورت خود را پوشانده بوده به صورت پیاده در حال تعقیب یکی از کارمندان دانشگاه علامه بوده که ناگهان با کلت کمری وی را از ناحیه سر هدف شلیک قرار داده است.
آخرین جزئیات از شلیک به پیشانی کارمند دانشگاه علامه
صندوق بین المللی پول با پیش بینی رشد ۱۰ شاخص کلان اقتصاد ایران در سال ۲۰۲۳ انتظار دارد تولید ناخالص داخلی ایران در این سال با افزایش ۹۱ میلیارد دلاری به مرز ۱۷۰۰ میلیارد دلار برسد.
رشد ۱۰ شاخص کلان اقتصاد ایران در سال ۲۰۲۳/ اقتصاد ایران ۱۷۰۰ میلیارد دلاری می‌شود
«نامه‌ای به رئیس جمهور دادم که تعطیلی‌های مدارس تکرار نشود و آقای رئیس جمهور هم بر عدم تعطیلی مدارس مگر در موارد استثنا تاکید کردند»؛ اظهارنظری که بازتاب وسیعی در فضای اجتماعی و به طور ویژه در میان والدین دانش آموزان یافت و حتی واکنش‌هایی نیز به دنبال داشت؛ از جمله اظهار نظر صریح یک نماینده مجلس که گفت: «آقایان بهتر است در حوزه تخصصی خود اظهارنظر کنند.»
پاسخ جالب توجه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران به وزیر آموزش و پرورش!
مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و آموزش‌های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بیش از ۶۵ هزار نفر برای شرکت در طرح آموزش رایگان هنر ثبت‌نام کرده‌اند و این طرح در ۲۸۰ نقطه شهری و روستایی در حال اجرا است.
استقبال ۶۵ هزار نفر از طرح آموزش رایگان هنر در کشور
محقق پژوهشکده علوم زمین معتقد است در شهر تهران ۶ زمین لرزه تاریخی رخ داده که مسبب ۳ مورد از این زلزله‌ها به گسل‌های شناخته شده نسبت داده شده است، ولی هنوز سر منشا ۳ زلزله دیگر تهران مشخص نیست و با مطالعاتی که انجام دادیم، مشخص شد که در مرکز شهر تهران گسل پنهانی وجود دارد که می‌توانسته در گذشته عامل زمینلرزه‌ها باشد و می‌تواند در آینده عامل زلزله‌های دیگر باشد.
وجود گسل پنهان در مرکز تهران که تاکنون شناخته نشده بود
وزیر کشور ثبت احوال را سازمانی پیشرو و موثر در تصمیم‌گیری‌های کلان کشور دانست و گفت: ثبت احوال باید اطلاعات و آدرس‌های حقوقی را جمع‌آوری کند.
امروز از بحران جمعیتی رنج می‌بریم/لزوم جمع آوری اطلاعات و آدرس‌های حقوقی توسط ثبت احوال
ل.ا دختر نابینای قزوینی که با دلنوشته زیر از ظلم هایی که بر وی رفته شکوه ها دارد و از مسئولین ارشد کشور تقاضای استمداد و رسیدگی به درخواستش را دارد. پایگاه خبری هزاره سوم با انتشار این زجرنامه از مدیران ارشد ذیربط می خواهد ضمن پیگیری و روشن شدن حقیقت در رفع مشکل این دختر نابینای قزوینی بکوشند:
روایتی تلخ از یک تراژدی سیاه
«همت والای یک کارآفرین نابینا»
توانمند و کارآمدند، اما از نعمت دیدن محروم اند، بنابراین آن طور که باید در جامعه به آن ها توجه نمی شود.
*تغییر نگرش جامعه، نخستین گام شکل گیری اشتغال پایدار قشر نابینا و معلول*

  • 17
  • :
  • 33
  • :
  • 43
اپلیکیشن موبایل هزاره سوم - نسخه اندروید
Get our toolbar!
پکنوما (پویش کارآفرینی نابینایان و معلولان ایران) پلتفرم فروشگاهی آتی‌استور گروه معادن و کارخانجات عبدالهی بیمه پارساگاد نمایندگی محمدبیگی نیا www.cinemabaz.ir
Page Generated in 0/5569 sec