سخن روز :
پژواک
طی سال های اخیر کشورهای اروپایی نیز یک پای ساخت آثاری علیه کشورمان بوده اند. در این فیلم ها هم فرهنگ و تمدن کهن و کلاسیک ایران هدف قرار گرفته و هم دوران معاصر و به ویژه انقلاب اسلامی.
کاسبی اشباح!
ده دقیقه بعد، چند زن به سراغم اومدن و شروع کردن به افسانه بافی. باز هم نرم شدم و خودم رو انتخاب شده از طرف خدا دیدم. چند شبی به نکاح جهادی اون فرماندهی کریه در اومدم.
رنج های یک دختر در اردوگاه داعش
به هر دلیلی برخی پرده‌های هالیوود برافتاده و زشتی‌هایی که به عنوان قصه و داستان در فیلم‌ها رویت می‌شد، رنگ واقعی خود را نشان داده است.
جولان فساد و فحشا ...
لوکیشن‌های این روزهای فصل سوم شهرزاد در عمارت دیوان سالار است و..
فصل سوم شهرزاد
اخیراً، محمدحسینی مجری مهاجرت کرده تلویزیون که این روزها در شبکه صدای آمریکا مشغول است، باهدف ایجاد اغتشاشات اجتماعی، کمپینی با عنوان «ری‌استارت» راه‌انداخته است.
«مرتضی حسینی»: غیرت دارم و با رفتارهای برادرم مخالفم
امام خامنه ای: فاطمیه را باید عاشورایی برگزار کنیم.
فاطمیه را باید عاشورایی برگزار کنیم.
یلدا
با صدای آوای صمیم
دانلود دکلمه آوای صمیم
حجت‌الاسلام محمدحسین فلاح‌زاده کارشناس مسائل فقهی به پرتکرارترین سؤالات، مطابق با فتاوای حضرت‌ آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای از جمله برهنه شدن در عزاداری، هروله کردن، ذکر شور، نذری شبهه‌ناک، قمه‌زنی و حضور زنان در دسته عزاداری پاسخ داد.
فتوای‌ رهبر‌انقلاب‌ درباره‌نذری‌ شبهه‌ناک،‌ برهنه‌ شدن،‌قمه‌زنی و لعن خلفا
برنامه «خندوانه» که در انتهای پخش سری دوم خود است؛ در دوران پخش خود توانست توجه طیف وسیعی از جامعه را به خود جلب کند. موفقیت این برنامه به حدی بود که «گاردین» در گزارشی به پخش برنامه خندوانه در ایران و استقبال ایرانی‌ها از استندآپ کمدی آن پرداخت.
«خندوانه»؛ چگونه دومین برنامه پربیننده تاریخ تلویزیون شد؟

  • 4
  • :
  • 13
  • :
  • 40
اپلیکیشن موبایل هزاره سوم - نسخه اندروید
Get our toolbar!
پکنوما (پویش کارآفرینی نابینایان و معلولان ایران) پلتفرم فروشگاهی آتی‌استور گروه معادن و کارخانجات عبدالهی بیمه پارساگاد نمایندگی محمدبیگی نیا www.cinemabaz.ir
Page Generated in 0/3075 sec