سخن روز :
پژواک
یک کارشناس مسکن در رابطه با مناطقی که بیشترین خانه‌های هوشمند در آنجا ساخته می‌شود. می‌گوید: مناطق ۱ و ۲ و برخی از محلات منطقه ۳ تهران بیشترین خانه‌های هوشمند را دارند.
خانه‌های هوشمند تهران متری ۹ تا ۲۷ میلیون +ویژگی‌ها
مهم‌ترین سوال این است که چرا از از پولسازی برای شرکت‌های ایرانی که از توان رقابت تکنولوژیک در سامانه‌ای ملی - منطقه‌ای نیز برخوردارند، پرهیز می‌شود؟
۵ ستاره‌های ایرانی و غفلت ادامه‌دار آقای وزیر!
توزیع گوشی Galaxy S۵ و انتشار نسخه آزمایشی Windows ۱۰ و اعلام توزیع قریب الوقوع Galaxy S۶ در بازارهای منطقه شرق آسیا در ماه های اخیر موجب شد که بازار گوشی موبایل، تبلت و بازی های اندرویدی سازگار با ویندوز ۹ و ۱۰ به شدت شاهد نوسان بوده و معاملات گوشی و... شاهد رکود بی سابقه ای شود.
رکود بی سابقه در بازار گوشی و تبلت در پی یک شایعه
وی یکی از بزرگترین سلاح های گوگل، یکی از با ارزش ترین برندهای تکنولوژی جهان است. کار وی هک کردن سیستم ها و سرویس های گوگل به عنوان یک هکر «کلاه سفید» است و در خط مقدم جبهه گوگل بر علیه هکر های مجرم یا «کلاه سیاه» مشغول مبارزه سایبری است.
با پریسا تبریز، «شاهزاده امنیت» گوگل آشنا شوید/عکس
یوروپل در ارزیابی اخیر خود با استناد به گزارش‌های شرکت‌های امنیتی هشدار داد که در صورت عدم آمادگی دولت‌ها و سهل‌انگاری در آینده شاهد وقوع قتل‌هایی از طریق هک آنلاین تجهیزات حیاتی خواهیم بود.
هشدار درباره خطر وقوع قتل آنلاین
فرانسه یک کفی کفش بلوتوث‌دار ساخته است که در طول زمستان، پا را گرم نگه می‌دارد و درجه حرارت آن قابل تنظیم است.
کفی کفش بلوتوث‌دار +تصاویر
قدیم‌ترها نزدیک سال نو که می‌شد، همه به تقلا می‌افتادند. خانه‌تکانی می‌کردند و اگر امکان داشت، چیزی به لوازم زندگی‌شان اضافه می‌کردند تا وقتی اقوام به دیدن آنها می‌آیند، به اصطلاح آبروداری کنند.
چشم و هم‌چشمی‌های وایبری!
کلاغ‌های تهران چه شدند؟ شاید این حیوانات امواج مضر شهر را زودتر از ما حس کرده‌اند، امواجی که هنوز محققان ما در مضر بودن و نبودنش تردید دارند. کلاغ‌ها یک چیزهایی فهمید‌ه‌اند که این طرف‌ها آفتابی نمی‌شوند.
پارازیت‌هایی که بر سلامت ما می‌افتد
آیفون۶ با وجود اینکه چهار روز گذشته معرفی شد و قرار است تا شش روز دیگر در بازارهای جهانی توزیع شود، دور میدان ولیعصر(عج) تهران به نمایش درآمد.
آیفون۶ در تهران رونمایی شد/عکس
اسامی ۵ میلیون کاربر گوگل همراه با پسوردشان در یک سایت بیت کوئین روسی منتشر شد. نام کاربری ایرانی در این لیست به وفور دیده می‌شود.
پسورد «جی‌میل» خود را فوراً تغییر دهید!

  • 10
  • :
  • 51
  • :
  • 53
اپلیکیشن موبایل هزاره سوم - نسخه اندروید
Get our toolbar!
پکنوما (پویش کارآفرینی نابینایان و معلولان ایران) پلتفرم فروشگاهی آتی‌استور گروه معادن و کارخانجات عبدالهی بیمه پارساگاد نمایندگی محمدبیگی نیا www.cinemabaz.ir
Page Generated in 0/1462 sec