سخن روز :
پژواک
روابط عمومی سازمان غذا و دارو، اسامی تعدادی از فرآورده های غذایی را که فاقد مجوز بهداشتی بوده یا اقدام به جعل مستندات نموده اند، اعلام کرد.
فرآورده های غذایی غیرمجاز!!!
مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران با بیان اینکه روند درخواست و مصرف پلاکت در ایران و جهان به شدت در حال افزایش است، گفت: فرهنگ سازی برای اهدای پلاکت و پلاسما لازم است.
مصرف پلاکت در ایران رو به افزایش است
رئیس پژوهشکده علوم و فناوری‌های پزشکی دانشگاه شهید بهشتی با اشاره به اینکه به‌زودی آزمایشگاه‌ مطالعات خواب راه اندازی می‌شود، گفت: بر اساس مطالعات اختلالات خواب می‌تواند احتمال ابتلا به آلزایمر و افسردگی را افزایش دهد.
پیشگیری و تشخیص بیماری‌ها با استفاده از نقشه برداری مغز
نتایج یک پژوهش نشان داد، کودکان چاق مبتلا به آسم به مراتب بیش از کودکان لاغر مبتلا به آسم در بیمارستان بستری می‌شوند.
«چاقی» موجب تشدید آسم در کودکان
دبیر شورای عالی دندانپزشکان ایران:
دبیر شورای عالی دندانپزشکان ایران گفت: 700 نوع میکروب و باکتری در محیط دهان وجود دارد که برخی از آنها مفید و برخی دیگر حالت تخریبی دارند که توصیه می‌شود افراد پس از کاشت ایمپلنت مراقبت‌های بهداشتی را انجام دهند.
مراقبت‌های پس از کاشت «ایمپلنت» را جدی بگیرید
با وجود همه مزایا، تلفن همراه خطری جدی برای سلامت جسمی و روحی انسان‌ها به حساب می‌آید.
خطرهای باور نکردنی تلفن همراه که تهدیدتان می کند
طبق بررسی‌های صورت‌گرفته بیش از ۱۰ آنتی‌اکسیدان فلاونوئید در اسفناج وجود دارد و با این حال این آنتی‌اکسیدان‌ها فقط یکی از چند ماده‌ آلی و معدنی موجود در اسفناج به شمار می‌روند.
مزیت عالی اسفناج برای سلامتی
جلبک تک سلولی سبز رنگ ساکن آب های شیرین تایوان و ژاپن به نام کلورلا (Chlorella) که حالا شهرت جهانی یافته و در بیشتر نقاط جهان از جمله ایران پرورش داده می شود. این ماده سرشار از فیتونوترینت (Phytonutrients) فواید زیادی برای بدن مثل تنظیم عملکرد هورمون ها، سلامت قلب، کاهش فشار خون، کاهش کلسترول، و سم زدایی دارد. آن را چه در نوشیدنی های میوه ای مثل اسموتی یا غذا یا قرص مکمل میل کنید می توانید از خواص بی شمارش برای سم زدایی بدن بهره گیرید.
کلورلا جلبک تک سلولی برای سم زدایی رادیواکتیویته، شیمی درمانی، کاهش کلسترول و قند
خبرگزاری میزان- سازمان غذا و دارو اسامی تعدادی از تولیدکنندگان فرآورده غذایی که اقدام به جعل مستندات بهداشتی کرده‌اند را اعلام کرد.
اسامی فرآورده‌های غذایی غیر مجاز اعلام شد
رئیس سازمان دامپزشکی کشور گفت:در 4 ماه ابتدای امسال 17 میلیون و 140 هزار دز واکسیناسیون علیه تب کریمه کنگو در دام‌های کشور انجام شد که این عدد با رشد 34 درصدی مواجه بوده است.
مرگ ۷ نفر در ایران به خاطر تب کریمه کنگو

  • 18
  • :
  • 24
  • :
  • 28
اپلیکیشن موبایل هزاره سوم - نسخه اندروید
Get our toolbar!
پکنوما (پویش کارآفرینی نابینایان و معلولان ایران) پلتفرم فروشگاهی آتی‌استور گروه معادن و کارخانجات عبدالهی بیمه پارساگاد نمایندگی محمدبیگی نیا www.cinemabaz.ir
Page Generated in 1/7625 sec