سخن روز :
پژواک
شناسه خبر: 10787 منتشر شده در مورخ: 1393/9/9 ساعت: 13:38 گروه: سیاسی  
از تحریک مجلس به رای عدم کفایت سیاسی تا تمسخر رئیس جمهور ۲۴ میلیونی مردم
گزارش مستند 9دی از ۲۰۰۰۰ تیتر تخریبی سایت حسن روحانی علیه احمدی نژاد

از تحریک مجلس به رای عدم کفایت سیاسی تا تمسخر رئیس جمهور ۲۴ میلیونی مردم

به رخ کشیدن رای لب مرزی بخش هایی از شرکت کنندگان در انتخابات سال ۹۲ به حسن روحانی، آن هم نه در ایام انتخابات که پس از گذشت بیش از یکسال و نیم از آن ایام صورت می پذیرد ، آن هم نه از سوی هواداران روحانی بلکه از سوی خود وی، تازه آن هم نه در برابر رقبا که در برابر کسانی که آنان هم، خود نماینده ملت و رای گرفته از همین ملت اند،‌ سوژه جالبی است که همچنان با ذوق و شوق از سوی رئیس دولت درستکاران دنبال می شود

به گزارش شبکه خبری هزاره سوم، به رخ کشیدن رای لب مرزی بخش هایی از شرکت کنندگان در انتخابات سال ۹۲ به حسن روحانی، آن هم نه در ایام انتخابات که پس از گذشت بیش از یکسال و نیم از آن ایام صورت می پذیرد ، آن هم نه از سوی هواداران روحانی بلکه از سوی خود وی، تازه آن هم نه در برابر رقبا که در برابر کسانی که آنان هم، خود نماینده ملت و رای گرفته از همین ملت اند،‌ سوژه جالبی است که همچنان با ذوق و شوق از سوی رئیس دولت درستکاران دنبال می شود. روحانی در جریان حضور چند باره خود در مجلس شورای اسلامی و البته در مقاطع مختلف دیگر تاکنون بارها از رای مردم به خود ابراز شعف کرده و بدین وسیله خواسته تا تلویحا اعلام کند که هرکه را که دولت به مجلس معرفی کرد،

مجلس هم باید به دلیل رایی که روحانی دو سال گذشته از مردم گرفته، نظر وی را تمکین کند. روحانی در جلسه رای اعتماد به وزیر فعلی علوم، هفته گذشته در مجلس خطاب به نمایندگان مردم ضمن آنکه به تقبیح تلویحی مردمسالاری دینی در داخل کشور می پرداخت و به گونه ای مدل حزب سالارانه ای نظیر مدل به دور از دموکراسی فعلی آمریکا را مدلی موفق معرفی کرد، گفت: «به هر حال ما یک دمکراسی ویژه‌ای در ایران داریم. دمکراسی غیرحزبی و این دمکراسی در دنیا کمتر تجربه شده است…. اگر دمکراسی ما حزبی بود ما دو یا سه حزب بزرگ داشتیم ، اقلیت و اکثریت داشتیم ،

دولت و مجلس معمولا از یک حزب بود و مقداری کار در تعامل سیاسی آسان‌تر می‌شد ، اما به هر حال قانون اساسی ما این شیوه را انتخاب کرده و ما هم در طول این مدت همین راه را ادامه دادیم …. آخرین انتخاباتی که افکار مردم را دیدیم و باید معیار باشد ۲۴ خرداد سال ۹۲ است. گفتمانی مورد تایید مردم بود و فردی مورد انتخاب مردم قرار گرفت که اگر این فرد با نفر دوم یک میلیون اختلاف رای داشت، می گفتیم دو گفتمان بوده است اما اگر گفتمانی رای آورده که اختلاف آرای آن با نفر بعدی سه برابر بوده است و ۱۳ میلیون اختلاف رای داشته، این نشان می دهد که این افکار و این گفتمان مورد تایید قاطع مردم است».

اما این تفاخر به رای آوری آن هم از سوی کسی که تنها چند دهم درصد در مجموع شرکت کنندگان، ونه همه مردم، بدست آورده و توانسته به مقام خدمت به مردم نائل شود در حالی صورت می گیرد که این انتظار هیچگاه از سوی خود اقای روحانی، آقای رفسنجانی به عنوان حامی اصلی وی، حزب اعتدال و توسعه و اعضای آن و به ویژه اکثر اعضای دولت فعلی در دروانی که نامزد مورد حمایت ایشان رای نیاورده و فرد دیگری به عنوان رپیس جمهور قانونی کشور از سوی مردم انتخاب شده بود بر آورده نمی شد.

در زمان ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد، نه تنها آقای روحانی ، رفسنجانی و سایر وابستگان شان در رسانه های زنجیره ای، هیچ احترامی به دولت و شخص رئیس جمهور منتخب ملت – که اتفاقا هم نسبت هم حجم رای آوری اش به مراتب بیش تر از تعداد و نسبت آرای روحانی در سال ۹۲ – نمی گذاشتند بلکه با مدیریت صحنه، مخالفان، مغرضین و منتقدین دولت و شخص رئیس جمهور قانونی ملت را به خط کرده و تیغ های مخالفان رئیس جمهور را تیز می کردند.

این عدم احترام و به رسمیت شناخته شدن آرای ملت به وضوح هم در سخنان چندی پیش نوبخت، دست راست حسن روحانی و سخنگوی فعلی او در یک برنامه تلویزیونی نمود یافت. آنجایی که وی به صراحت و با تبختر تمام اعلام کرد:«حزب اعتدال و توسعه در سال ۸۸ حامی میرحسین موسوی بود. …. از بین دوستانی که نامزد شده بودند، کسی که در نهایت رئیس جمهور شد مقبول ما نبود و اگر باز به آن زمان بازگردیم … باز هم معتقد نیستیم که وی می‌توانست جمهوریت نظام را ریاست کند….در نهایت بین آن جمع ما میرحسین موسوی را مناسب تر از احمدی نژاد می‌دانستیم.

تبریک و تهنیت‌های بعد از انتخابات گاهی دلی است و گاهی سیاسی!  دل ما با کسی که سال ۸۴ پیروز شد اصلاً صاف نشد و هیچ وقت نتوانستیم او را به عنوان مظهر جمهوریت مردم فهیم و با فرهنگ و صادق جمهوری اسلامی ایران بدانیم.

اما به هرحال اگر دوباره به عقب ب گروه سیاسی ۹ دی- به رخ کشیدن رای لب مرزی بخش هایی از شرکت کنندگان در انتخابات سال ۹۲ به حسن روحانی، آن هم نه در ایام انتخابات که پس از گذشت بیش از یکسال و نیم از آن ایام صورت می پذیرد ، آن هم نه از سوی هواداران روحانی بلکه از سوی خود وی، تازه آن هم نه در برابر رقبا که در برابر کسانی که آنان هم، خود نماینده ملت و رای گرفته از همین ملت اند،‌ سوژه جالبی است که همچنان با ذوق و شوق از سوی رئیس دولت درستکاران دنبال می شود. روحانی در جریان حضور چند باره خود در مجلس شورای اسلامی و البته در مقاطع مختلف دیگر تاکنون بارها از رای مردم به خود ابراز شعف کرده و بدین وسیله خواسته تا تلویحا اعلام کند که هرکه را که دولت به مجلس معرفی کرد، مجلس هم باید به دلیل رایی که روحانی دو سال گذشته از مردم گرفته، نظر وی را تمکین کند. روحانی در جلسه رای اعتماد به وزیر فعلی علوم، هفته گذشته در مجلس خطاب به نمایندگان مردم ضمن آنکه به تقبیح تلویحی مردمسالاری دینی در داخل کشور می پرداخت و به گونه ای مدل حزب سالارانه ای نظیر مدل به دور از دموکراسی فعلی آمریکا را مدلی موفق معرفی کرد، گفت: «به هر حال ما یک دمکراسی ویژه‌ای در ایران داریم. دمکراسی غیرحزبی و این دمکراسی در دنیا کمتر تجربه شده است.

اگر دمکراسی ما حزبی بود ما دو یا سه حزب بزرگ داشتیم ، اقلیت و اکثریت داشتیم ، دولت و مجلس معمولا از یک حزب بود و مقداری کار در تعامل سیاسی آسان‌تر می‌شد ، اما به هر حال قانون اساسی ما این شیوه را انتخاب کرده و ما هم در طول این مدت همین راه را ادامه دادیم.

آخرین انتخاباتی که افکار مردم را دیدیم و باید معیار باشد ۲۴ خرداد سال ۹۲ است. گفتمانی مورد تایید مردم بود و فردی مورد انتخاب مردم قرار گرفت که اگر این فرد با نفر دوم یک میلیون اختلاف رای داشت، می گفتیم دو گفتمان بوده است اما اگر گفتمانی رای آورده که اختلاف آرای آن با نفر بعدی سه برابر بوده است و ۱۳ میلیون اختلاف رای داشته، این نشان می دهد که این افکار و این گفتمان مورد تایید قاطع مردم است».

اما این تفاخر به رای آوری آن هم از سوی کسی که تنها چند دهم درصد در مجموع شرکت کنندگان، ونه همه مردم، بدست آورده و توانسته به مقام خدمت به مردم نائل شود در حالی صورت می گیرد که این انتظار هیچگاه از سوی خود اقای روحانی، آقای رفسنجانی به عنوان حامی اصلی وی، حزب اعتدال و توسعه و اعضای آن و به ویژه اکثر اعضای دولت فعلی در دروانی که نامزد مورد حمایت ایشان رای نیاورده و فرد دیگری به عنوان رپیس جمهور قانونی کشور از سوی مردم انتخاب شده بود بر آورده نمی شد.

در زمان ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد، نه تنها آقای روحانی ، رفسنجانی و سایر وابستگان شان در رسانه های زنجیره ای، هیچ احترامی به دولت و شخص رئیس جمهور منتخب ملت – که اتفاقا هم نسبت هم حجم رای آوری اش به مراتب بیش تر از تعداد و نسبت آرای روحانی در سال ۹۲ – نمی گذاشتند بلکه با مدیریت صحنه، مخالفان، مغرضین و منتقدین دولت و شخص رئیس جمهور قانونی ملت را به خط کرده و تیغ های مخالفان رئیس جمهور را تیز می کردند.

این عدم احترام و به رسمیت شناخته شدن آرای ملت به وضوح هم در سخنان چندی پیش نوبخت، دست راست حسن روحانی و سخنگوی فعلی او در یک برنامه تلویزیونی نمود یافت. آنجایی که وی به صراحت و با تبختر تمام اعلام کرد:«حزب اعتدال و توسعه در سال ۸۸ حامی میرحسین موسوی بود.

از بین دوستانی که نامزد شده بودند، کسی که در نهایت رئیس جمهور شد مقبول ما نبود و اگر باز به آن زمان بازگردیم … باز هم معتقد نیستیم که وی می‌توانست جمهوریت نظام را ریاست کند….در نهایت بین آن جمع ما میرحسین موسوی را مناسب تر از احمدی نژاد می‌دانستیم.

تبریک و تهنیت‌های بعد از انتخابات گاهی دلی است و گاهی سیاسی!  دل ما با کسی که سال ۸۴ پیروز شد اصلاً صاف نشد و هیچ وقت نتوانستیم او را به عنوان مظهر جمهوریت مردم فهیم و با فرهنگ و صادق جمهوری اسلامی ایران بدانیم. … اما به هرحال اگر دوباره به عقب برگردیم فکر می‌کنم انتخاب‌های من درست بود هرچند به وسلیه اکثریت تایید نشد.

اما تناقض رفتاری آقای روحانی و همقطارانش میان زمانی که خود منتخب مردم نبودند و زمانی که خود با رایی لب مرزی منتخب مردم شدند بدین جا ختم نمی شود. به گونه ای که علاوه بر دهها سایت و روزنامه حامی تفکرات رفسنجانی و روحانی، سایت آفتاب وابسته به مجمع تشخیص مصلحت نظام که مستقیما زیر نظر آقای رفسنجانی و روحانی اداره می شد، در طول ۸ سال ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد با تولید و انتشار صدها هزار خبر، تحلیل و مصاحبه، به گونه ای کاملا بی رحمانه و تخریبی با دولت برآمده از آرای عمومی و متکثر ملت مواجه شده و به نوعی لیدری رسانه ای فضای مجازی این جریان را بر عهده گرفته بود. تیترهای تخریبی سایت حسن روحانی علیه محمود احمدی نژاد از ابتدای رای آوری وی در انتخابات سال ۸۴ تا لحظه آخر دولت موسوم به عدالت، علیه شخص رئیس جمهور نه تنها خبر تولید می کرد که با تمسخر، توهین، نشر اکاذیب، تحقیر، اهانت، برچسب زنی، تهدید و در طول ۸ ساله دولت های نهم و دهم در حدود ۲۰۰۰۰۰ مطلب منتشر ساخت. این در حالی است که در این مدت این سایت بدون هیچگونه محدودیت قانوین و اخلاقی با زیر پا گذاردن اصول اولیه اخلاقی و حرفه ای رسانه ای، موجی از خشم و نفرت علیه رئیس جمهور مردم را مدیریت می کرد.

با رصد فعالیت سایت روحانی، در طول ۸ ساله دولت گذشته کاملا روشن می شود که این رسانه، به گونه ای جریان سازی می کرد که از یکسو با تولید بحران، یا بزرگنمایی برخی مشکلات، دولت و شخص احمدی نژاد را مسئول همه آنان معرفی و از سوی دیگر، همه نهادها، افراد و شخصیت ها را به مقابله صریح با دولت وادار نماید این در حالی است که در این مدت، سایت آقای روحانی با تعمدی خاص، حتی از به کار بردن واژه رئیس جمهور برای منتخب مردم ابا داشته و در تیتر های خود ، رئیس جمهور مردمی دولت های نهم و دهم را تنها با نام احمدی نژاد به مخاطب خود معرفی کرده است. در این بین سهم تلاش این رسانه برای ایجاد تقابل یا دمیدن در برخی اختلافات میان مجلس با دولت وقت، قابل توجه است. به گونه ای که هنوز وقتی دولت نهم به طور کامل نتوانسته بود برای همه اعضای کابینه از مجلس هفتم رای اعتماد بگیرد، سایت آقای روحانی در تلاشی آشکار سعی در استیضاح یکی از وزرای احمدی نژاد نمود. همچنین در حالی که هنوز یک سال از شروع به کار دولت نگذشته بود، این سایت مساله سئوال از رئیس جمهور و سپس طرح عدم کفایت سیاسی رئیس جمهور را مطرح و با سعی وافر هر روز سعی در تیز تر شدن شیب تهاجمات علیه شخص رئیس جمهور وقت نموده است. این سایت برخلاف رفتار امروزی ایشان ، اصل و اعتبار فراوانی برای مجلس و رای نمایندگان ملت قائل شده و در عوض سعی می نمود تا مجلس را در برابر دولت و دولت را نافرمان نسبت به مجلس نشان دهد. این در حالی است که اگر امروز تنها یک نماینده مجلس براساس حق ذاتی نمایندگی، شطر کلمه ای انتقاد به دولت وارد کند،‌بوق های تبلیغاتی دولت علیه مجلس به کرا افتاده و رای ۲۴ خرداد سال ۹۲ به روحانی را به رخ نمایندگان بر می کشد. حال سئوال این است که از نظر آقای روحانی هم همچون سخنگوی وی، رای ملت تنها زمانی اعتبار و مورد تحسین است که آنان به افراد وابسته به ایشان رای آورده و اگر کسی برخلاف آنان رفتار نماید، باید اینچنین مورد تمسخر و تحقیر و واقع شود.

در ذیل تنها ۲۲۰ مورد از تیترهای این سایت در مدت زمان کوتاه چند ماهه علیه احمدی نژاد را ذکر می کنیم و بررسی بیشتر آنها را- که همهانگونه که ذکر شد بیش از صدها هزار تیتر و مطلب است- به فواصل دیگر موکول می نمائیم:

۱۴ آذر ۸۴: احمدی نژاد موفق خواهد شد؟: احمدی نژاد و جناح اصول گرا، از یک موضع تهاجمی در قبال شعارها برخورداراند است. چون تندترین شعارها را می دهد، بنابراین امکان آن را دارد که نرمشهای باور نکردنی نیز از خود نشان دهد…. احمدی نژاد خیلی راحت موفق شد، فضا را تحت کنترل گرفته و آن را امنیتی سازد. اکنون مخالفان وی به راحتی در این فضا، انگ وابسته و جاسوس و… دریافت می دارند. در این شرایط مخالفان وی –اعم از اپوزیسیون خارج از نظام و پوزیسیون داخل نظام- به دورترین حاشیه ها رانده شده و کاملاً از نفس افتاده اند.

۲۳ آذر۸۴: تذکرات نمایندگان مجلس به رییس جمهور و وزیران کابینه

۲۰ آذر۸۴: ۵ وزیر احمدی نژاد این هفته در مجلس

۲۰ آذر۸۴: احتمال سئوال از رئیس جمهور به علت حادثه سقوط هواپیما

۱۳ آذر۸۴: آقای احمدی‌نژادنترسید!

۲۳آذر۸۴: برنامه ریزی فراکسیون اقلیت مجلس برای استیضاح وزیر دفاع احمدی نژاد

۲۴ آذر۸۴: هاشمی رفسنجانی: باید به افکار عمومی احترام گذاشته شود

۲۲ آذر۸۴: تناقض بزرگ در طرح هسته ای احمدی نژاد

۲۲ آذر ۸۴: کدیور:مگر شما خدا هستید که کوپن شهادت پخش می کنید؟

۱۱ آذر۸۴: استقبال کنندگان احمدی نژاد روانه بیمارستان شدند

۲۷ آذر۸۴: جلسه بررسی اظهارات احمدی‌نژاد در مجلس

۲۷آذر ۸۴: سخنگوی دولت مجلس را زیر سؤال برده است

۲۷ آذر۸۴: پورمحمدی سخنان احمدی نژاد را توجیه کرد

۲۶ آذر۸۴: مردمسالاری هم به احمدی نژاد هشدار داد!

۲۶ آذر۸۴: آقای رییس جمهور بیایید فقر آفریقا را در سیستان و بلوچستان ببینید

۲۶ آذر۸۴: سرکشی شبانه الهام به ستاد قاچاق کالا سیستان و بلوچستان

۳۰ آذر۸۴: پول نفت کجا رفت؟

۲۹ آذر۸۴: عضو کمیته استیضاح : طرح استیضاح وزیر دفاع را پس نمی‌گیریم

۲۹ آذر۸۴: اولویت استیضاح وزیر کشور بر وزیر دفاع

۲۹ آذر۸۴: وعده سرخرمن دادن به جوانان به اسم اما رضا درست نیست

۵ دی ۸۴: پیشنهاد عجیب و غریب دیگری از وزیر علوم احمدی نژاد

۵ دی ۸۴:حساسیت مجلس نسبت به سفرهای استانی احمدی نژاد

۱۰ دی ۸۴: پنج هزار میلیارد تومان، هزینه های جدید دولت احمدی نژاد برای کشور

۱۷ دی ۸۴: سعیدلو: ما فقط تصویب می کنیم

۱۸ دی ۸۴ : این هفته ۱۲ وزیر احمدی نژاد در مجلس

۶ دی ۸۴ : علیخانی: استیضاح وزیر دفاع را پیگیری می کنیم

۲۰ دی ۸۴: هاشمی رفسنجانی: هیچ فردی نمی‌تواند جمهوریت را از مردم بگیرد

۲۰ دی ۸۴: نمایندگان برای استیضاح وزیر دفاع به پاخیزند

۱۷ دی ۸۴: جبهه‌ مشارکت نسبت به حاکم شدن «سلطنت طلبان اسلامی» هشدار داد

۲۲ آذر۸۴: طرح استیضاح اولین وزیر دولت احمدی نژاد اعلام وصول شد

۲۸ آذر۸۴: استیضاح غیرسیاسی و متناسب با انتظار افکار عمومی است

۲۳آذر۸۴: نماینده کلیمیان در مجلس : اظهارات احمدی نژاد توهین به جامعه یهودیان جهان است

۲۲ آذر۸۴ : اعتراض نمایندگان به عدم وصول طرح استیضاح وزیر دفاع

۲۳ آذر۸۴: احمدی نژاد از نئونازیسم حمایت نکرده است!

۱۹ اسفند۹۱: چرا حوزه باید در برابر سخنان احمدی نژاد سکوت کند؟

۸ فروردین ۹۲: سال ۹۱ سال تورم، بی ادبی، بی اخلاقی و بی قانونی بود

۱۹ تیر ۹۲: دولت احمدی‌نژاد تابع عقل نیست

۱۲ آذر۸۴: لزوم بررسی طرح عدم کفایت سیاسی رئیس جمهور/فرصت رئیس جمهور احمدی نژاد اندک است : به گفته سازگارا، آقای احمدی نژاد نه تنها در تامین نظر معلمان، کارگران و دانشجویان با مشکل روبرو است بلکه رای منفی مجلس به سومین وزیر پیشنهادی او برای تصدی وزارت نفت نشان داد دولت در تعامل با مجلس که اکثریت آن را محافظه کاران تشکیل می دهند، با مشکل جدی دست به گریبان است.این فعال سیاسی در خاتمه طرح موضوع عدم کفایت رئیس جمهور را هوشمندانه توصیف و آن را مفید ارزیابی کرد.مطابق قانون اساسی چنانچه دو سوم نمایندگان مجلس رای به عدم کفایت رئیس جمهور دهند وی با حکم رهبری از سمت خود عزل می شود و ظرف دو ماه باید انتخابات ریاست جمهوری برگزار شود.

۱۳ آذر۸۴: فرصت احمدی نژاد کم است

۱۳ آذر۸۴: اعتراض نمایندگان به دولت

۱۳ آذر۸۴: دو،دو نمایندگان برای هامانه!

۱۳ آذر۸۴: رییس جمهور نشان داد که به دنبال اشخاص توانمند نیست

۲۴ اردیبهشت ۹۲: عدم کفایت سیاسی احمدی نژاد برای مجلس محرز است

۲۲ اردیبهشت ۹۲: در حاشیه شوی تبلیغاتی غیر قانونی رئیس جمهور در ستاد انتخابات کشور/آقای احمدی نژاد! تا آخر عمرتان باید روزه بگیرید

۱۸ فروردین ۹۲: ناتوانی در عذرخواهی از مردم عیب بزرگ احمدی نژاد است

۱۰ اسفند ۸۴: افروغ: دولت ملت موفق نبود

۵اردیبهشت۸۵: خوش چهره ، احمدی نژاد را به مناظره فراخواند

۱۵ فروردین ۸۵: حرمت نمایندگان را حفظ کنید

۷ اسفند۸۴: کیفرخواست احمدی نژاد در دادستانی آلمانی

۱۵ فروردین۸۵: انتقاد نماینده اقلیت از سفرهای استانی

۳۰ فروردین۸۵: مجلس بر فعالیت های هسته ای نظارت کند

۷ اردیبهشت۸۵: احمدی نژاد شتاب زده عمل کرد

۶ اردیبهشت۸۵: احمدی نژاد به پول نفت اعتقاد دارد یا نه؟

۳۰ فروردین۸۵: دولت نمایندگان را تحقیر نکند

۲۳ فروردین۸۵: بی بی سی: هاشمی نگران است

۳۰ فروردین۸۵: تذکر اعلمی به رئیس جمهور

۱۶ فروردین۸۵: عضو اقلیت: مجلس تحت هجمه دولت است

۱۶ فروردین۸۵: ناطق نوری:طرح هاى انتخاباتى احمدى نژاد فضایى بود

۸ اسفند۸۴: احمدی نژاد: کی سردشه، دشمن

۱۳ اسفند۸۴: دولت احمدی نژاد توان مذاکره با امریکا را ندارد

۲۵ بهمن۸۴: دولت برده ها

۷ بهمن ۸۴: احمدی نژاد تا ساعت ۱۱ شب کار می کند و شام هم نمی خورد

۴ بهمن ۸۴: دولت همه مصوبات را به مجلس نمی دهد

۴ بهمن ۸۴: کابینه خاتمی برای نقد دولت احمدی نژاد تشکیل جلسه داد

۱ بهمن ۸۴: رئیس جمهور تصمیم گیرنده نیست!

۳ بهمن۸۴: هاشمی رفسنجانی هشدار داد

۲۲ خرداد۸۵: جهت گیری اقتصادی دولت متناقض است

۲۱خرداد۸۵: یک نماینده مجلس: دولت در گرانی ها مقصر بود

۳ تیر۸۵: مزروعی: گرانی ها واقعیت است نه شانتاژ

۱۲تیر۸۵: قذافی و احمدی نژاد

۲۷ خرداد۸۵: یک سال پس از ۲۷ خرداد /کارشناسان از احمدی نژاد حمایت نمی کنند

۳۱ خرداد۸۵: دولت به هشدارها گوش نکرد،تورم آمد

۲۱ خرداد۸۵: غیبت نماینگان قزوین در مراسم استقبال از احمدی نژاد

۲۳ خرداد۸۵: تذکر نادران به رییس جمهور قرائت نشد

۱۶ خرداد۸۵: تعرض به هاشمی به ضرر نظام است

۲۵ اریبهشت۸۵: باید حرمت خاتمی را رعایت کرد

۲۸ اردیبهشت۸۵: عضو اصولگرایان مجلس: زیاد از دولت تعریف نکنید

۲۰ اردیبهشت۸۵: نامه احمدی نژاد فقط جنبه تبلیغاتی دارد

۱۹ اردیبهشت۸۵: نماینده سابق ایران در سازمان ملل: نامه نوشتن به بوش اشتباه بود

۱۹ اردیبهشت۸۵: احمدی نژاد با رؤسای جمهور قبلی مشورت کند

۱۶ خرداد۸۵: رمضان زاده: می خواهند هاشمی هم حرف نزند

۱۶ خرداد۸۵: مهاجمین به هاشمی، مصونیت دارند

۱۲ مهر۸۵: می‌خواهند امام را هم سانسور کنند

۱۱ مهر۸۵: اتهام زنی احمدی نژاد علیه هاشمی

۷ آبان۸۵: هادی قابل:شعارهای پوپولیستی رنگ باخته است

۶ آبان۸۵: دو بچه کمه!

۶ آبان۸۵: واکنش یک نماینده به اظهارات اخیر احمدی‌نژاد/دولت منتظر بماند!

۷ آبان ۸۵: روزی را خدا می‌دهد، بچه‌دار شوید!

۳۰ مهر۸۵: مجلس در مشت دولت نیست

۲۵ مهر۸۵: سازمان مدیریت مزاحم پوپولیسم بود

۱۲ مهر۸۵: آدرس‌های غلط دولت نهم

۱۲ مهر۸۵: انتقاد شدید علیخانی از دولت نهم /نماینده‌ها و مسئولان بمیرند هم کم است!

۷ مرداد۸۵: چاوز در تهران:به من گفته بودند احمدی نژاد رئیس جمهور می شود

۱۹ تیر۸۵: عضو هیات رئیسه در گفتگو با آفتاب:کوهکن: اتهام علیه احمدی نژاد را پیگیری میکنم

۲۸ مرداد ۸۵: نماینده بندرعباس در واکنش به نامه الهام/دولت به جای شکایت پاسخ دهد

۲۲ مرداد۸۵: احمدی‌نژاد یاران گذشته را فراموش کرده است

۱۸ مهر۸۵: احمدی نژاد موج آفرینی نکند

۱۷ مهر۸۵: دولت احمدی‌نژاد و خطر باندهای مافیا

۳۰ شهریور۸۵: سخنگوی فراکسیون اصولگرایان: قرار نیست مجلس گوش به زنگ دولت باشد

۱۸ مهر۸۵: تذکر پانزده نماینده مجلس به رییس‌جمهور/آقای احمدی‌نژاد! فرافکنی نکنید

۲۰ آذر۸۵: دانشجویان منتقد دولت به رئیس‌جمهور تاختند/اغتشاش در سخنرانی احمدی‌نژاد!

۱۹ آذر۸۵: «سهم بیشتر» و چندپارگی یاران احمدی‌نژاد/حامیان دولت هم تکه تکه شدند!

۲۲ اردیبهشت ۹۲: “احمدی نژاد بر خلاف سوگند خود مثل پادشاهان مستبد برای خود جانشین تعیین کرد درخواست بررسی عدم کفایت رئیس جمهور”

۲۲ آذر۸۵ : خوش چهره: حامیان دولت می‌بازند!

۲ آذر۸۵: نادران استاندار تهران را به باد انتقاد گرفت/هشدار درباره انحراف انتخاباتی دولت

۱۸ آذر۸۵: احمدی‌نژاد باعث شکاف راست شد

۱۶ آذر۸۵: ورود حامیان دولت به انتخابات نامشروع است

۲۷ آذر۸۵: پیام مردم به دولت نهم چه بود؟

۲۷ آذر۸۵: شکست زودرس حامیان دولت پس از یکسال!

۲۷ آذر۸۵: بی‌کفایتی مجریان انتخابات مشهود بود

۲۶ آذر ۸۵: جبهه مشارکت در بیانیه‌ای تصریح کرد:شکست قطعی لیست احمدی‌نژاد در کشور

۱۶ آذر ۸۵: می‌خواهند پایه‌گذاران انقلاب از صحنه خارج شوند

۲۵ آذر ۸۵: شکست سنگین افراطیون!

۲ آذر ۸۵: پاسخ عضو هیات رئیسه به معاون رئیس جمهور: مجلس از دولت اجازه نمی‌گیرد

۴ آذر ۸۵: ماه عسل دولت رو به پایان است

۹ آذر ۸۵: حامی غیرقانونی دولت!

۲۷ آبان ۸۵: ایران ۱۲۰ میلیونی به کجا می‌رود/دستهای بسیار سر سفره خالی نفت!

۲۲ آبان ۸۵: هاشمی در اجتماع پارلمان‌های آسیا:مردم نمی‌گذارند دیکتاتورها حکومت کنند

۲۱ آبان ۸۵: با اشاره به پرونده هسته‌ای و فلسطین/احمدی نژاد به سازمان ملل حمله کرد

۱۶ آبان ۸۵: یک نماینده مجلس: سوال از احمدی‌نژاد در جلسه غیر علن
۱۵ آبان ۸۵: احمدی‌نژاد به مجلس احضار می‌شود

۱۵ آبان ۸۵: احمدی‌نژاد به دنبال تصاحب شوراها نباشد

۲ آذر ۸۵: علیه دانشگاه آزاد شرارت می‌کنند/واکنش شدید هاشمی به پروژه دولت

۲۹ آبان۸۵: رئیس جمهور: من خبر به روز دارم/دنیا به سرعت در حال احمدی‌نژادی شدن است!

۶ دی ۸۵: انتقاد صریح ابوطالب از حداد عادل /رییس مجلس یا وکیل دولت؟

۲۰ دی ۸۵: در زمینه پرونده هسته‌ای ابراز شد:حمایت مؤتلفه از سیاست‌ رادیکال احمدی‌نژاد

۳۰ دی ۸۵: دبیرکل جمعیت تولید گرایان ایران:احمدی‌نژاد درباره تورم آدرس غلط می‌دهد

۱۵ دی ۸۵: اتهام‌زنی دولت بحران اتمی را حل نمی‌کند

۲ بهمن ۸۵: پرسش وزیر سابق کشور: دولت خاتمی بی‌برنامه بود یا احمدی‌نژاد؟

۱۲ دی ۸۵: آیا مجلس واقعاً در کار دولت دخالت کرد؟

۱ بهمن ۸۵: اصولگرایان منتقد دولت به راه خود می‌روند/انشعاب برای احضار احمدی‌نژاد؟

۱ بهمن ۸۵: اصولگرایان و طناب پوسیده دولت!

۱ بهمن ۸۵: از نزدیک خانه ما بخرید!/واکنش احمدی‌نژاد به بحران گوجه‌فرنگی

۸ دی ۸۵: احمدی‌نژاد طبقه متوسط را عصبانی کرد

۱۶ دی ۸۵: ۳۸ نماینده سوال از احمدی‌نژاد را امضا کردند/احضار رئیس‌جمهور به مجلس

۱۸ دی ۸۵: بهتر است از رئیس جمهور سوال نکنند

۱۸ دی ۸۵: عطریانفر در گفتگو با آفتاب تشریح کرد:هدف دولت از احیای گزینش به سبک دهه ۶۰

۱۹ دی ۸۵: انتقاد عبدخدایی از مقایسه فعالیت هسته‌ای و ملی شدن نفت /مارگارت بکت و احمدی‌نژاد تاریخ بخوانند

۲۰ دی ۸۵: یک روزنامه‌نگار تحلیل کرد:پایان ماه عسل حامیان دولت نهم

۲۱ دی ۸۵: فلاحت پیشه تحلیل احمدی‌نژاد را رد کرد

۲۸ آذر ۸۵: خوش چهره: دولت شکست خورد

۲۱ دی ۸۵: صدیقی‌بناب عضو فراکسیون اقلیت انتقاد کرد: تهمت ۲۷ ساله احمدی‌نژاد!

۲۱ دی ۸۵: غروی: متدینین تحمل نمی‌کنند /هشدار جامعه ‌مدرسین قم به احمدی‌نژاد

۲۱ دی ۸۵: انتقاد دکتر آرمان از سیاست‌های ضد تولیدی/دولت نهم فقط فقر را بیشتر می‌کند

۲۰ دی ۸۵: معصومه ابتکار انتقاد کرد: بی‌توجهی دولت نهم به بحران آلودگی هوا

۱۵ دی ۸۵: احمدی‌نژاد: غرب مثل کف روی آب است

۲۸ بهمن ۸۵: پاسخ سحرخیز به مشاور احمدی‌نژاد/دولت نهم حقایق را وارونه می‌کند

۲۸ دی ۸۵: با انتقاد شدید از گرانی‌های اخیر اعلام شد: دفاع بازار از احضار احمدی‌نژاد

۲۵ بهمن ۸۵: ۱۴ امضا تا احضار احمدی‌نژاد به مجلس

۲۴ بهمن ۸۵: سخنگوی دولت خاتمی: اظهارات احمدی‌نژاد نشر اکاذیب است

۲۳ بهمن ۸۵: مصطفی پورمحمدی خبر داد:رنجور شدن دولت نهم به دلیل تورم!

۲۴ دی ۸۵: حداد باید به احمدی‌نژاد تذکر می‌داد

۲۴ دی ۸۵: انتقاد مجلس از سفر بدموقع رئیس‌جمهور

۲۴ دی ۸۵: تعداد نمایندگان امضاکننده به ۵۰ نفر رسید/افزایش احتمال احضار احمدی‌نژاد

۸ اسفند۸۵: انتقاد اعلمی از مواضع ناپخته احمدی‌نژاد

۲۷ بهمن ۸۵: عضو فراکسیون کارگری مجلس:دولت نهم آلام کارگران را تسکین نداد

۲۳ بهمن ۸۵: انتقاد نماینده زاهدان:۲۰ درصد وعده احمدی‌نژاد محقق شد!

۲۹ بهمن ۸۵: توضیحات تنها نماینده زن حامی طرح/چرا احضار احمدی‌نژاد را امضا کردم؟

۲۹ بهمن ۸۵: حمایت خوش‌چهره از احضار احمدی‌نژاد

۲۸ دی ۸۵: تحلیل نماینده سابق سنندج از انتقادات مجلس: افول ستاره‌ اقبال حامیان دولت

۲۷ دی ۸۵: عضو فراکسیون اقلیت:احضار رئیس‌جمهور حق مجلس است

۲۶ دی ۸۵: حمایت غروی از احضار احمدی‌نژاد

۲۶ دی۸۵: اجماع جهانی حاصل سیاست دولت

۲۵ دی ۸۵: وزیر مسکن در یک قدمی استیضاح

۲۴ دی ۸۵: بی‌توجهی دولت نهم به توصیه‌های علما

۱۶ بهمن ۸۵: پرسش قائم مقام حزب اعتماد ملی: چرا همه نگرانند جز احمدی‌نژاد؟

۱۷ اسفند ۸۵: آشتی‌کنان احمدی‌نژاد با مراجع؟

۱۷ اسفند۸۵: رئیس فراکسیون اقلیت مجلس:انتقاد هاشمی به دلیل افزایش تخلفات دولت بود

۱۷ اسفند ۸۵: انتقاد افروغ از تاخیر هاشمی در نقد دولت

۱۶ اسفند ۸۵: یک نماینده: دولت از مجلس فرار می‌کند!

۱۶ اسفند ۸۵: مشاجره در مجلس بر سر احضار احمدی‌نژاد

۱۴ اسفند ۸۵: ارزیابی کارشناسان از احضار رئیس جمهور/احضار احمدی‌نژاد هم مؤثر نیست

۱۴ اسفند ۸۵: پایان دوره «آزمایش دولت» و آغاز نظارت مجمع/هاشمی: نا گفته‌های بسیاری دارم

۱۴ اسفند ۸۵: آیا احمدی‌نژاد اسرائیل را تقویت کرد؟

۱۴ اسفند ۸۵: انتقاد یک نماینده از تغییر نکردن ساعت /آفریده: مردم هزینه اشتباهات دولت را می‌دهند

۱۳ اسفند ۸۵: رئوفیان: احضار احمدی‌نژاد حق مجلس است

۱۲ اسفند ۸۵: اکبر اعلمی در جمع خبرنگاران علنی کرد: متن احضار احمدی‌نژاد به مجلس

۱۰ اسفند ۸۵: هدف شیرزاد از مناظره با احمدی‌نژاد

۲۳ اسفند ۸۵: ۸ امضا تا احضار احمدی‌نژاد به مجلس

۲۳ اسفند ۸۵: افروغ: حرف احمدی‌نژاد فانتزی است

۲۱ اسفند ۸۵: چرا هاشمی از دولت صراحتاً انتقاد کرد؟

۲۱ اسفند ۸۵: جایگاه و شان رئیس‌جمهور چه می‌شود؟انتقاد مجلس از سفر احمدی‌نژاد

۲۰ اسفند ۸۵:  درباره تصمیم حضور در شورای امنیت ابراز شد:انتقاد زیباکلام از بدعت احمدی‌نژاد

۲۰ اسفند ۸۵: یک نماینده مجلس خبر داد:وساطت هاشمی برای دیدار مراجع با احمدی‌نژاد

۲۱ فروردین ۸۶: طرح تغییر ساعت با یک فوریت تصویب شد /اقدام عملی مجلس در برابر دولت

۱۶ فروردین ۸۶: آخرین اخبار از احضار احمدی‌نژاد به مجلس

۲ اردیبشهت ۸۶: چرا اعلمی دنبال احضار احمدی‌نژاد است؟

۲۹ فروردین ۸۶: در صورت عدم تمکین در برابر مصوبات پارلمان/آخوندی: مجلس می‌تواند دولت را برکنار کند

۲۹ فروردین ۸۶: بازی تبلیغاتی دولت درباره بنزین ادامه دارد/اخطار جدی حدادعادل به دولت

۲۸ فروردین ۸۶: مخبر کمیسیون اقتصادی اعلام کرد: بی‌اطلاعی مجلس از وعده جدید احمدی‌نژاد!

۲۸ فروردین ۸۶: اکبر اعلمی خبر داد:به‌زودی: انتشار نام حامیان احضار احمدی‌نژاد

۲۷ فروردین ۸۶: احمد‌ی نژاد شخصا سیوند را آبگیری می‌کند/نه دولت به حامیان میراث‌ فرهنگی

۲۶ فروردین ۸۶: سخنگوی دولت خاتمی تاکید کرد:ضعف شدید مدیریت در دولت نهم

۲۶ فروردین ۸۶: دورخیز دولت برای برخورد با رسانه‌های منتقد

۶ اردیبهشت ۸۶ : نگرانی زن افراطی از کودتا علیه احمدی‌نژاد!

۶ اردیبهشت ۸۶: انتقاد یک کارشناس از ابلاغ انقلاب بوروکراتیک/احمدی‌نژاد به حرف اساتید گوش نکرد! ۵ اردیبهشت ۸۶: احمدی‌نژاد نهایتاً به سیل انتقادات «نه» گفت/ابلاغ انقلاب بوروکراتیک دولت نهم!

۵ اردیبهشت ۸۶: اعلمی: برای احمدی‌نژاد کلاس بگذاریم!

۴ اردیبهشت ۸۶: گزارش مستند شجاع‌پوریان از عملکرد دولت/اتمام‌حجت برای احضار احمدی‌نژاد

۱۷ اردیبهشت ۸۶: چرا احضار احمدی‌نژاد به نتیجه نمی‌رسد؟

۲۲ اردیبهشت ۸۶: عضو سابق شورای پول و اعتبار مطرح کرد: ضرر جبران‌ناپذیر احمدی‌نژاد به صنعت بیمه

۲۰ اردیبهشت ۸۶: هشدار شدیداللحن به منتقدان دولت نهم/احمدی‌نژاد: در اقتصاد معجزه کردیم!

۳۰ اردیبهشت ۸۶: اکبر اعلمی ۳۵ نام را منتشر کرد:اسامی حامیان احضار احمدی‌نژاد

۳۰ اردیبهشت ۸۶: فراخوان اعلمی برای احضار احمدی‌نژاد

۲۹ اردیبهشت ۸۶: رئیس‌جمهور انتقادات اقتصادی را رد کرد/متن کامل دفاعیه احمدی‌نژاد از دولت

۲۹ خرداد۸۶: داریوش قنبری خبر داد:نقد دولت: راهبرد اقلیت مجلس در سال ۸۶

۸ اسفند ۸۵: هشدار معاون سابق وزارت امور خارجه/احمدی‌نژاد دنیا را علیه ایران بسیج می‌کند

۳۰ فروردین ۸۶: در مورد کمک به نهادهای دینی مطرح شد: پاسخ مشاور خاتمی به سخنان احمدی‌نژاد

۷ اسفند ۸۵: سعید ابوطالب پیش‌بینی کرد:واکنش تند مجلس در برابر تحریم دوم

۲ اسفند ۸۵: واکنش مبهم احمدی‌نژاد درباره توهین به پیامبر

۶ اسفند ۸۵: سخنگوی فراکسیون اقلیت مجلس خبر داد:احضار متکی به جای احمدی‌نژاد؟!

۷ اسفند ۸۵: واکنش تند علیخانی به مواضع احمدی‌نژاد

۶ اسفند ۸۵: پاسخ تند به منتقدین داخلی در پرونده اتمی/احمدی‌نژاد: ترمز را کنده‌ایم

۱ اسفند ۸۵: ‌پیشنهاد غیرعملیاتی احمدی‌نژاد

۱ اسفند ۸۵: طرح را امضا نکرده‌ام اما…/حمایت عماد افروغ از احضار احمدی‌نژاد

۳۰ بهمن ۸۵: رئیس کمیته روابط خارجی مجلس:مجلس را در جریان مذاکرات اتمی بگذارید

۱۰ اردیبهشت ۸۶: احمدی‌نژاد و اب

twitter facebook داغ کن - کلوب دات کام
ایمیل: info@h3nn.ir
شماره پیامک: 300074370003
منبع: میدان 72
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
نام و نام خانوادگی :
ایمیل:
نظر:
آخرین اخبار

بررسی راهکارهای جلوگیری از قاچاق سوخت و تقویت معیشت مرزنشینان در جلسه شورای‌ اقتصادی

محاکمه پسر معتاد به اتهام قتل دختر جوان

رویارویی جذاب پیکان و ری‌را، نماد اصالت و آینده ایران‌خودرو

نمادهای پرتقاضای بورس ۲۲ آذر ۱۴۰۲/ کدام نمادها مثبت ۷ درصد شدند؟

لطیفی: میزان رضایتمندی مردم از کارکنان دولت رصد می‌شود

صادرات ایران به همسایگان با رشد ۹ درصدی به ۱۸ میلیارد دلار رسید

دهلیزهای زیرزمینی مالخران زیر نورافکن‌های پلیس!

افزایش ۴۰ درصدی نرخ خرید تضمینی برق از نیروگاه‌های بادی

دهه فجر؛ تحویل ۲هزار واحد مسکونی نهضت ملی پرند

تیر خلاص فرزین بر یادگار صالح آبادی / دلار توافقی تمام شد / رئیس کل بانک مرکزی: دلار را بدون صف و به نرخ تابلو بخرید

ضرورت توجه به صنایع پایین دستی پتروشیمی/ چین تنها بازار ما در صنعت متانول است

افزایش تعداد شهر‌های با وضعیت «نسبتا پرخطر» کرونایی در کشور

سازمان سنجش: اختیار کامل در مورد نحوه قطع اینترنت در کنکور با وزارت ارتباطات است

یک بازی دو سر باخت !

برخی ها مایلند حرفه وکالت لاکچری بماند!

۹ رویداد بی‌سابقه در سال ۲۰۲۲؛ از اولین نخست‌وزیر رنگین‌پوست بریتانیا تا سفر در زمان به موهبت تلسکوپ جیمز وب

تولید ۳ نوع اسید آمینه مورد نیاز بیماران متابولیک برای نخستین بار در کشور

استقبال ۶۵ هزار نفر از طرح آموزش رایگان هنر در کشور

بهره‌وری سرمایه‌گذاری در کشاورزی ۳ برابر صنعت

روسیه: جهان ۵ تا ۱۰ سال آینده با کمبود انرژی مواجه می‌شود

قهوه و خواص درمانی شگفت انگیز آن

تاکید اژه‌ای بر گوش شنوای دستگاه قضایی برای استماع نقطه نظرات حقوقی

وجود گسل پنهان در مرکز تهران که تاکنون شناخته نشده بود

دو تصمیم در دو فرودگاه اصلی کشور؛ جیب مسافران فدای نفع تاکسی‌های فرودگاه

هیچ اعتمادی بین نظام و مردم وجود ندارد/ جوانان دستگیر شده بعد از آزادی سریعا فوت می‌کنند!

ایزدخواه، نماینده تهران: در شروع دولت سیزدهم قیمت دلار ۲۶ هزار تومان و امروز ۳۹ هزار تومان است؛ یعنی افزایش قریب به ۵۰ درصد / قدرت پول ملی کشور جنگ زده سوریه ۸ برابر از ما بیشتر است / زمان حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی ما فریاد زدیم که مسئله، ارز ۴۲۰۰ تومانی نیست بلکه کاهش ارزش پول ملی است

چگونه از جزئیات دریافت سود سهام عدالت مطلع شویم؟

امروز از بحران جمعیتی رنج می‌بریم/لزوم جمع آوری اطلاعات و آدرس‌های حقوقی توسط ثبت احوال

توپ گرانی در زمین سازمان حمایت از مصرف کننده افتاد

ثبت نام بدون کنکور علمی و کاربردی در مقطع کاردانی و کارشناسی

پربیننده ترین ها
  • 10
  • :
  • 10
  • :
  • 23
اپلیکیشن موبایل هزاره سوم - نسخه اندروید بیمه پارساگاد نمایندگی محمد بیگی نیا
Page Generated in 0/0932 sec