سخن روز :
پژواک
شناسه خبر: 3027 منتشر شده در مورخ: 1392/12/15 ساعت: 21:42 گروه: صفحه نخست  

تصمیمات پایتخت برای تعطیلات نوروزی

نشست ستاد هماهنگی خدمات سفرهای استان تهران با حضور استاندار و نمایندگانی از اداره‌های بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، راه و شهرسازی، میراث فرهنگی و گردشگری و جمعیت هلال احمر استان تهران، سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و شهرداری تهران برگزار شد تا آخرین تصمیم‌ها درباره تعطیلات و سفرهای نوروزی گرفته شود.

به گزارش هزاره سوم به نقل از ایسنا، در این نشست که صبح امروز (پنج‌شنبه ۱۵ اسفندماه) در ساختمان استانداری تهران برگزار شد، اعضای ستاد و کمیته‌های ۹گانه‌ بهداشت و درمان، امداد و نجات، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات، اسکان و پذیرایی، نظارت و تنظیم بازار، آمار اطلاع‌رسانی و تبلیغات، حمل و نقل، امور شهرداری‌ها و بهداری‌ها و امنیتی انتظامی و راهور گزارش‌هایی را از تصمیمات گرفته شده و اقدامات انجام داده شده برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی ارائه کردند.


در نوروز ۹۳، ۱۴۳ پایگاه امداد و نجات در شهرها و جاده‌های استان تهران مستقر خواهند شد که کمیته‌ امداد و نجات از ۱۵۰ نیروی امدادی به همراه ۲۰ دستگاه آمبولانس اضافه نیز بهره خواهد گرفت.

کمپ‌های خدمات جاده‌ای نیز از ۲۶ اسفندماه تا ۱۶ فروردین‌ماه فعال خواهند شد و کمیته حمل و نقل هم از اقدامات انجا‌م‌شده برای آماده‌سازی زیرساخت‌ها در پایانه‌های هوایی و جاده‌ای و مبادی ورودی استان گزارشی ارایه کرد و برای حذف گیت‌های عوارضی در مبادی ورودی فرودگاه مهرآباد و تعریض ورودی این فرودگاه پیشنهادهایی داد.

استاندار تهران نیز در ادامه پیشنهاد داد، برای حذف صف‌های طولانی در مسیرهای ورودی شهر و دسترسی آسان‌تر به فرودگاه‌ها، ایستگاه‌های عوارضی غیرفعال شوند.

کمیته اسکان نیز از تعیین شش پایگاه اقامت موقت با ارائه امکانات اولیه برای اسکان مسافران به صورت رایگان در بوستان‌های آزادگان، ولایت، چیتگر، سرخه‌حصار و بهشت زهرا(س)، حرم امام (ره) و حرم عبدالعظیم (ع) خبر داد.

در پایان این نشست، سیدحسین هاشمی - استاندار تهران - نیز تذکرهایی را درباره‌ نظافت شهر و کنترل قیمت‌ها داد و گفت: در گزارش‌ها به موضوع نظافت کمتر پرداخته شد درحالیکه باید به این مسئله که گاه گزارش‌های وخیمی از آن دریافت می‌شود، بیشتر توجه نشان داد.

وی همچنین بر کنترل بیشتر قیمت‌ها در نوروز تأکید کرد و افزود: نباید شرایط طوری پیش برود که قیمت‌ها در چند روز تعطیلات تا چند برابر افزایش یابد. ما از استانداری بازرسان پنهانی را به تهران و شهرستان‌های این استان می‌فرستیم تا گزارش‌های کامل‌تری داشته باشیم.

او در ادامه تأکید کرد:‌ هیچ‌یک از جایگاه‌های سوخت نباید برای تعطیلات نوروزی ذخیره‌ی پایین داشته باشند و لازم است تدابیر لازم در این‌باره اتخاذ شود.

هاشمی درباره کنترل ساخت وسازهای غیرمجاز در تعطیلات نوروزی هم گفت: باید دقت بیشتری شود که از تعطیلات طولانی‌مدت نوروز برای ساخت‌وسازهای غیرمجاز سوءاستفاده نکنند. در حال حاضر جلوی ساخت‌وسازها گرفته شده است که این روند باید ادامه یابد.

او در پایان تذکرهایش هم گفت: همه به گوش باشید و از طریق تلفن‌هایی که برای شکایت و رسیدگی به امور مسافران داده‌اید در دسترس باشید. 


منبع: ایسنا


مطالب مرتبط
خبر خوش برای مسافران نوروزی
میراث فرهنگی گردشگری سازمان شهرداری‌ها 


chapta

اشتراک <span style='color:;background-color:;font-family:tahoma;font-size:۱۲px;font-weight:normal;'>نسخه چاپی</span>



مقاومت
عکس: دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری
عکس:دیدار دوستانه تیم ملی ایران - گینه

عکس:کاشت نهال با حضور رهبر معظم انقلاب

عکس:بازار گل و گیاه تهران

منتخب سردبیر
پربازدیدها

tick جلسه خصوصی وزیر اطلاعات و سید حسن خمینی/ هاشمی و مهدوی کنی غایب بودند tick عکسهای جالب و دیوانه وار یک زن از خودش+ تصاویر tick حمل خودرو با "خرتنبل" + عکس tick بهزیستی در کنترل آسیب های اجتماعی ضعیف عمل کرده است/کنترل آسیب های اجتماعی توسط بهزیستی موفق نبوده است tick حجله دامادی مادر برای فرزند شهیدش + تصاویر tick پیغام جنجالی محمد قاضی برای قلعه نویی tick بازیگر چینی سریال "پایتخت۳" + عکس tick علی کریمی نفس پرسپولیس را گرفت! tick تفاوت سربازان وطن از سال ۸۸ تا ۹۲ tick دختر کوچولوی بنیامین + عکس
آخرین اخبار
تصمیمات پایتخت برای تعطیلات نوروزی اعزام نظامیان اروپایی به اوکراین سقوط جوان موتور سوار به داخل چاه فاضلاب! عراقچی: زیر بار حرف زور نمی‌رویم دختر کوچولوی بنیامین + عکس یک رکورد شکنی بزرگ برای کریس رونالدو دلیل نبود برنج ایرانی در سبد کالا؟! سهم زنان از آمارهای ایدز ۹۲ آخرین خبر از ۵ مرزبان اسیر ایرانی سرنوشت سهام عدالت کارگران چه شد؟ ترافیک حضور وزرا در مجلس برای پاسخگویی! عروسی رفتن علی دایی! سیا از سنا نیز جاسوسی می‌کند! آب، برق و گاز برای هر خانوار چقدر گران می‌شود؟ غذاهایی که حافظه را تقویت می‌کند گردگیری بدون ماسک، ممنوع سخنان مهم رهبر انقلاب در دیدار با خبرگان بررسی ضریب نفوذ اینرنت در تهران و آسیب های آن نکونام: من هیچ پولی نگرفتم! ناصر حجازی در عروسی علی دایی + عکس تازه ترین تصاویر از احمدی نژاد + عکس عکس: دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری تیموشنکو خواستار اعمال فشار غرب علیه روسیه شد برای عادل شرط گذاشتم تا به برنامه نود بروم! گزیده بیانات رهبر انقلاب درباره محیط زیست کمپ استقلال ۱۵۰میلیارد ارزش دارد! زندگی‌های همخانه‌ای در حال افزایش است تحولی در فرهنگ شهر تهران رخ نمی دهد آب گران شد! / کاریکاتور علی کریمی نفس پرسپولیس را گرفت! باز هم دردسر باز هم برای استقلالی ها! خوش رقصی اوباما و جان کری/کاریکاتور فرجی‌دانا باز هم به مجلس احضار شد جایگاه ویژه سینما در مقابله با جنگ نرم آمریکا تردد نماینده سوریه را در خاک این کشور محدود کرد کشتن فجیع آخرین مسلمان در آفریقای مرکزی قیمت طلا در بازار جهانی کاهش یافت افزایش قیمت‌برق، خودرو را گران می‌کند؟ ۱۴توصیه پلیس برای خرید نوروزی ایمن! زمان دومین نشست کارشناسی ایران و ۱+۵ لیست تازه از اجاره بهای مسکن در تهران گردو، فندق، بادام و پسته آلرژی‌زا هستند امروز؛ دیدار اعضای خبرگان با رهبر انقلاب برزیل برای رقبا خط و نشان کشید نعمت‌زاده راهی مجلس می‌شود درگیری شدید روی سکوهای استادیوم آزادی پروین: می‌خواهیم پرسپولیس را بخریم دستگیری شیرینی،رویانیان را هم درگیر کرد! پیغام جنجالی محمد قاضی برای قلعه نویی اولین تصاویر منتشر شده از پسر قذافی واکنش مدافع تیم ملی به اتهام اکبرپور! عابدزاده: مردم و زنده شدم! صد در صد از پرسپولیس می روم! محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات آخر هفته نارضایتی از رئیس جمهور رکورد زد یک بارسایی دیگر در راه بایرن مونیخ است؟ تقلب حریف ایران از روی دست کی روش+عکس پرسپولیس اول و آخرش مال من است! لژیونرها و دستیاران کی‌روش از ایران رفتند ثبت رکورد سریع ترین تایپ با بینی +عکس
همت
سایت عقیق
خبرپو
شخصیت نگار
عمارنامه
فرهنگ نیوز
دی نیوز
آوینی
اقتصاد پرس
بولتن نیوز
تسنیم
خبرلایو
تماشا۲۴
قرآن و عترت
 
 
twitter facebook داغ کن - کلوب دات کام
ایمیل: info@h3nn.ir
شماره پیامک: 300074370003
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
نام و نام خانوادگی :
ایمیل:
نظر:
آخرین اخبار

بررسی راهکارهای جلوگیری از قاچاق سوخت و تقویت معیشت مرزنشینان در جلسه شورای‌ اقتصادی

محاکمه پسر معتاد به اتهام قتل دختر جوان

رویارویی جذاب پیکان و ری‌را، نماد اصالت و آینده ایران‌خودرو

نمادهای پرتقاضای بورس ۲۲ آذر ۱۴۰۲/ کدام نمادها مثبت ۷ درصد شدند؟

لطیفی: میزان رضایتمندی مردم از کارکنان دولت رصد می‌شود

صادرات ایران به همسایگان با رشد ۹ درصدی به ۱۸ میلیارد دلار رسید

دهلیزهای زیرزمینی مالخران زیر نورافکن‌های پلیس!

افزایش ۴۰ درصدی نرخ خرید تضمینی برق از نیروگاه‌های بادی

دهه فجر؛ تحویل ۲هزار واحد مسکونی نهضت ملی پرند

تیر خلاص فرزین بر یادگار صالح آبادی / دلار توافقی تمام شد / رئیس کل بانک مرکزی: دلار را بدون صف و به نرخ تابلو بخرید

ضرورت توجه به صنایع پایین دستی پتروشیمی/ چین تنها بازار ما در صنعت متانول است

افزایش تعداد شهر‌های با وضعیت «نسبتا پرخطر» کرونایی در کشور

سازمان سنجش: اختیار کامل در مورد نحوه قطع اینترنت در کنکور با وزارت ارتباطات است

یک بازی دو سر باخت !

برخی ها مایلند حرفه وکالت لاکچری بماند!

۹ رویداد بی‌سابقه در سال ۲۰۲۲؛ از اولین نخست‌وزیر رنگین‌پوست بریتانیا تا سفر در زمان به موهبت تلسکوپ جیمز وب

تولید ۳ نوع اسید آمینه مورد نیاز بیماران متابولیک برای نخستین بار در کشور

استقبال ۶۵ هزار نفر از طرح آموزش رایگان هنر در کشور

بهره‌وری سرمایه‌گذاری در کشاورزی ۳ برابر صنعت

روسیه: جهان ۵ تا ۱۰ سال آینده با کمبود انرژی مواجه می‌شود

قهوه و خواص درمانی شگفت انگیز آن

تاکید اژه‌ای بر گوش شنوای دستگاه قضایی برای استماع نقطه نظرات حقوقی

وجود گسل پنهان در مرکز تهران که تاکنون شناخته نشده بود

دو تصمیم در دو فرودگاه اصلی کشور؛ جیب مسافران فدای نفع تاکسی‌های فرودگاه

هیچ اعتمادی بین نظام و مردم وجود ندارد/ جوانان دستگیر شده بعد از آزادی سریعا فوت می‌کنند!

ایزدخواه، نماینده تهران: در شروع دولت سیزدهم قیمت دلار ۲۶ هزار تومان و امروز ۳۹ هزار تومان است؛ یعنی افزایش قریب به ۵۰ درصد / قدرت پول ملی کشور جنگ زده سوریه ۸ برابر از ما بیشتر است / زمان حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی ما فریاد زدیم که مسئله، ارز ۴۲۰۰ تومانی نیست بلکه کاهش ارزش پول ملی است

چگونه از جزئیات دریافت سود سهام عدالت مطلع شویم؟

امروز از بحران جمعیتی رنج می‌بریم/لزوم جمع آوری اطلاعات و آدرس‌های حقوقی توسط ثبت احوال

توپ گرانی در زمین سازمان حمایت از مصرف کننده افتاد

ثبت نام بدون کنکور علمی و کاربردی در مقطع کاردانی و کارشناسی

پربیننده ترین ها
  • 2
  • :
  • 43
  • :
  • 13
اپلیکیشن موبایل هزاره سوم - نسخه اندروید
Page Generated in 0/2772 sec