سخن روز :
پژواک
شناسه خبر: 4684 منتشر شده در مورخ: 1393/1/16 ساعت: 10:58 گروه: صفحه نخست  
آیا دل شما هم برای احمدی‌نژاد تنگ شده است؟!
بازخورد سیاست های داخلی و خارجی دولت یازدهم در 8 ماه اخیر

آیا دل شما هم برای احمدی‌نژاد تنگ شده است؟!

کمی قبل از استقرار دولت یازدهم بود که سردار بزرگواری می فرمود : اندکی نخواهد گذشت که با چراغ مرکبی به دنبال احمدی نژاد بگردیم... کاری با این ملت خواهند کرد که از انتخاب و کرده ی خود پشیمان شوند و در سجاده و دعا، فریاد احمدی نژاد کجایی سردهند....

   هنوز سالگرد به قدرت رسیدن دولت “تدبیـر و امیـد هاشمی محور” نرسیده که اقدامات دولت تعادل ، شعار آسایش روانی را از قشـر عظیمی از مردم خوب ایران گرفته اسـت. مردم مانده اند که اقدام بعدی دولت چیسـت و کدام قول قبلی دولتیـان در انتخابات شکسته خواهد شد و به نفع اقلیـت سرمایه دار همه گزینه ها تغیـیر خواهد کرد؟

        همه طرح های عمرانی که احـمدی نژاد آغاز کرده بـود و بنا به افتتاح در سال ۹۲ و ۹۳ داشت، تقریبا تعطیل شده یا به کندی پیش می رود که شاید با طولانی کردن مسیر افتتاحشان به نام دولت یازدهم ثبت شـود ، بدون درنظر گرفتن ضرری که از به تعویق افتادن افتتاح طرح ها بر بیت المال و مردم تحمیل می شود. اگر اهل سفر باشید بزرگراههای در حال ساخت رها شده ی متعددی خودنمایی می کند.

        افزایش قیمـت ها که روزانه اسـت با درخواست وزرا  و مسئـولین و تایید آنها صورت می گیرد. یادش بخیر زمانی که خودرو سازان افزایـش قیمت داده بودند احمدی نژاد با مخالفت علنی با آنها عبارت معروف “پراید کیلـویی چند؟” را به کار برد که جاودانه شـد. لکن با حملـه ای همه جانبه از سوی سرمایه داران و قدرت های سـیاسی اقتصادی کشور روبرو شد. اما در این دولت وزیرش به راحتی افزایش قیمت خـودرو را تایید می کند و وقتی قیمت خودرو در بازار روبه کاهش می گذارد، برای سال بعد هم پیش بینی افزایش قیمت می کند تا خدای نکرده قیمتی واقعی نشود.

ـ

        در خصوص ارزش پول ملی چه هجمـه هایی که به احمدی نژاد شـد و او را نالایق معرفی کردند که در سال آخر خدمتش ارزش ریال کاهـش پیدا کرد. آن خادم ملت نیز همه ی تلاش و بیانـش برای افزایـش ارزش پول ملی بود، لکن تحریم خارجی با هدایت مغرضـان داخلی ضربه ی خود را به این مملکت زد. حال اینان که منتقدان دکتر بودند پس از به قدرت رسیدن قیمت فعلی ارز را منطقی دانستند و گفتند: قیمت ها مصنوعی پایین بوده و الان حقیقی است…. زمانی که پس از مذاکرات ژنو قیمت ارز روبه کاهش گذاشت با مصاحبه مستقیم رییـس بانک مرکزی مبنی بر قصد دولـت بر حفظ همین قیمت، روند نزولی قیمت ارز متوقف شد و سیر صعودی گرفت!

        با شعار اعتدال به قدرت رسیدند لکن با حذف نیروهای معتدل  اصولگرا، میدان به افراطیـون فتنه ۸۸ و اصلاح طلبان مغرض دادند. با کلیدی در دست ملت را فریفتـند و با داسی در زیر قبا مدیران ارزشی را فارق از تخصص و تعهد درو نمودند. با لفظ “زنده باد مخالف من” و “آزادی منتقدان” مجالس گرم نمودند و اینک هر که آنان را نقد کند، بلافاصله تادیب خواهد شـد!  دیروز یالثارات را بستند و امروز ۹ دی را و فردا کیهـان و وطن امروز را خواهند بسـت تا همین اندک منتقدان هم به سبک دوران کارگزاران سازندگی خفه شوند و جز مجیزگویان کسی در جامعه نماند. در جشنواره مطبوعات گفتند بگذارید حامیان دولت هم صحبت کنند و فقط منتقدان نگوینـد ؛ لکن هرچه ما شمردیم در مطبوعات به تعداد انگشتان یک دست منتقد دولت ندیـدیم که آنها هم یکی یکی در حال توقیف است. نمی دانم این همه مطبوعات مجیز گوی دولتی باید چه کار کنند که حمایت از دولت تلقی شود؟ من که هرچه فکر کردم دیدم این بندگان مخلص دولت که در مجیزگویی و وارونه انگاری وقایع به نفع دولت کوتاهی نکرده اند که دولتیان ابراز ناراحتی می کنند. خدا وکیلی بی بی سی و صدای آمریکا و من و تو و رها و ایران فردا هم برای دولت کم نگذاشتند و هیچ نقدی به دولت یازدهم وارد نیاوردند که خدای ناکرده این وزنه به سمت مخالفان اندک دولت سنگینی نکند. خدای را شکر….

ـ

        در محرم دانستن مردم سخن ها گفتند و به میدان عمل که رسید در مذاکرات ژنو حتی خاخام های اسرائیلی و مردم اروپا محرم مذاکرات بودند و از جزئیات خبر داشتند و لکن مردم ایران نباید چیزی می دانستند چرا که توافق کرده بودند کسی چیزی نفهمد. این قدر صداقت در بیان ماوقع داشتند که هنوز جشن دولتیان در این فتح الفتوح به انجام نرسیده بود که همه مذاکره کنندگان گفتند ایران حقی ندارد و جالب که می گویند سخنان سران کشورهای غربی مصرف داخلی دارد لکن سوگمندانه هرچه سالها در هسته ای اندوخته بودیم به باد فنا دادند که آخرین مصاحبه ی دانشمند جانبازمان دکترفریدون عباسی رییس اسبق سازمان انرژی اتمی ایران، اشک هر ایرانی را از این همه خفت و خاری که دیده ایم درمی آورد.

        از چرخیدن چرخ سانتریفوژ ها همراه با چرخش چرخ زندگی مردم گفتند و لکن نه دیگر سانتریفوژی می چرخد و نه چرخ اقتصاد مردم. گرانی که افسارگسیخته است و لکن آمارهای تورم به معجزه ی صداقت اعتدال در حال سقوط است. آنچنان شیب این نزول تورم سریع است که وزیر اقتصادش وعده ی تورم ۱۵ در صدی در سال ۹۳ را می دهد. آخر چطور ممکن است در ابتدای دولت یازدهم رییس جمهور محترم نرخ تورم را حدود ۴۵ درصد اعلام کند و در عرض یکسال این تورم را بتوان سی درصد کاهش داد. تا آنجا که می دانیم معجزه در علم اقتصاد جایگاهی ندارد لکن اگر به مدد جادوی اعتدال این معجزات امکان پذیر است کاش بر سر سفره مردم خودنمایی می نمود تا ما قشر عظیم متوسط این مملکت هم از معجزات اعتدال بهره مند می شدیم.

ـ

Image processed by CodeCarvings Piczard ### FREE Community Edition ### on 2013-11-24 06:36:47Z | http://piczard.com | http://codecarvings.comـ

         چه زیبا از پایان بداخلاقی های سیاسی سخن گفتند که در دولت تدبیر و امید دیگر اخلاق محور است و معتدل و چه وقیحانه اخلاق را به باد فنا دادند. آنجا که هاشمی ها نظام را با رژیم منحوس پهلوی مقایسه می کند و بر سر غصب دانشگاه آزاد از نظام طلبکاری می کند. چه زیبا بود حرکت رهبری  و دولت دهم که نگذاشت دانشگاه آزاد -متعلق به بیت المال- سهم الارث آقازادگان از ما بهتران گردد. اینان چه ناجوانمردانه تمام مشکلات را بر سر دولت قبل ریختند و نگذاشتند حتی از خود دفاع کند و چه رندانه از مناظره با احمدی نژاد گریختند و با قضاوت های یک طرفه او و دولتش را محکوم کردند. این بود اخلاق اعتدالیون؟

         کلید حل مشکلات را در اندازه های مختلف و در مراسم مختلف به مردم نشان دادند؛ که در صد روز همه مشکلات را رفع خواهند کرد که کلید قفل هر مشکل در دستشان است. لکن در موعد صد روز غیر از توهین و حمله به دولتمردان قبلی سخنی نگفتند و مردم را فریفتند.

        در آغازین روز دهه فجر سبد کالایی به مردم دادند که افتضاحش سر از تمام مطبوعات و رسانه های جهان در درآورد و آن چنان تحقیر آمیز بود که کشورهای ذره بینی خلیج همیشه فارس آن را به عنوان درس عبرتی از انقلابی بودن به مردم خود نشان دادند که اگر انقلابی شوید؛ سرنوشتتان با یک کشور غنی آن است که باید همچون گدایان در صفهای کیلومتری توزیع غذا روز خود را شب کنید و بر سر تکه نانی همدیگر را در این صفها بکشید. این بود تکریم مردم که در دولت دهم رفته بود؟؟؟؟

ـ

javanenghelabi - kala 3

javanenghelabi - kala 2ـ

        گفتند اگر بر سر کار آییم هم یارانـه ها می ماند و هم مسکـن و مهر و هم اقتصـاد پویا. لکن به مدد فراموشی ملت و صد البته همکاری بی بی سی و سـایر مدافعین آزادی بیان – که با دفاعی همه جانبه از دولت مارا به غفلت بردند- نه مسکن مهری ماند و نه یارانه ای که به مردم دهند. تازه با کمال وقاحت وزیر دولتش درباره افزایش قیمت عوارضی می گوید که بزرگراه ها متعلق به ثروتمندان است و آنان که ندارند از کوره راه ها بروند. این است اعتدال و مردم محوری؟

        در دولت قبل احمدی نژاد  یارانه را به عنوان حق همه ملت می دانست که باید به همه داد. لکن با آمدن این عزیزان عنوان یارانه به صدقه ای به مستمندان تبدیل شد که باید با آن سدجوع کنند و هر که می خواهد باید با ثبت نام اینترنتی!!!! اعلام فقر و بدبختی کند تا لقمه نانی دولت برایش بیندازد. آن هم به شرطها و شروطها که اگر در آخر هم خلافش ثابت شود فلانتان می کنیم. این بود معنای رحمت؟

        توزیع فقر چیست؟ زمانی که قشر عظیم متوسط ایران را از حداقل یارانه ها محروم کنند و قیمت ها را افزایش دهند و به فقرا لقمه نانی دهند به معنای واقعی توزیع فقراست. چرا که قشر متوسط که با تمام توان سعی در حفظ وضع اقتصادی موجودش دارد، با تورم و نبود یارانه ای به طبقه پایین سقوط خواهد کرد؟ خدارا شکر اگر نتوانستند فقرا را به حد متوسطان برسانند، متوسطان را در حد فقرا پایین خواهنـد آورد . این است عدالت اقتصادی ؟

        حضور احمدی نژاد -این فدایی ملت را- در بین مردم پوپولیـستی و مردم فریبی نامیدند و از هرکاری برای تخریبش مذایقه نکردند لکن در سفر به خوزستان حتی مدارس را تعطیل کردند!!!! از نامه های مـردم به رییس جمهور با تمسخر یاد کردند که مردم فریبی بیش نیست لکن در سال جدید با ارسال انبوه پیامک شادباش عید از سـوی رییـس جمهـور- البته نه ریاست جمهوری اسلامی ایران- به مـرد م، مردم فریبی را به حد اعلا رساندند.  

        کمی قبل از استقرار دولت یازدهم بود که سردار بزرگواری می فرمود: اندکی نخواهد گذشت که با چراغ مرکبی به دنبال احمدی نژاد بگردیم… کاری با این ملت خواهند کرد که از انتخاب و کرده ی خود پشیمان شوند و در سجاده و دعا، فریاد احمدی نژاد کجایی سردهند….

 اینک همان وقت است که همه با هم بگویـیم : احمــدی نژاد کجایی…؟!

ـjavanenghelabi - ahmadi nejad 10ـ

twitter facebook داغ کن - کلوب دات کام
ایمیل: info@h3nn.ir
شماره پیامک: 300074370003
نویسنده: محمدرضا باغبانی منبع: پایگاه جـوان انقلابی
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
بينام 1393/1/16 - 11:27
rateup44
ratedown4
پاسخ
comment ياد باد آن روزگاران ياد باد روز وصل دوستداران ياد باد
ناشناس 1393/1/18 - 03:11
rateup42
ratedown1
پاسخ
comment احمدی نژاد قهرمان کجایی به داد ملت برس
ناشناس 1393/1/22 - 16:37
rateup41
ratedown1
پاسخ
comment دوستت دارم احمدی نژاد پشتبان ما درمقابل دیکتاتوران اقتصادی ابتداخداوسپس رهبری است
ناشناس 1393/1/22 - 17:00
rateup31
ratedown0
پاسخ
comment احمدی نژاد خدا حفظت کند ماقدرتورامی دانستیم
ناشناس 1393/1/22 - 17:05
rateup0
ratedown0
پاسخ
comment احمدی نژاد خدا حفظت کند ماقدرتورامی دانستیم
ناشناس 1393/1/23 - 18:29
rateup52
ratedown1
پاسخ
comment احمدی نژاد اگه بزارن 3 سال دیگه کاندید ریاست جمهوری بشی من که بهت رای خالصانه بهت میدم احمدی نژاد تو رو خدا بیا دوستارات خیلی زیاد شدن اگه کاندیدا بشی 85 در صد مردم بهت رای میدن اینا تبر رو بالای سر ما گذاشتن بعدش میگن مردم باید خودشون انصراف از یارانه ها بدن یه چیپس 700 تومانی وقتی بشه 1500 تومان دیگه ماشینو بقیه معلومه دیگه ببینید رهبر تو هر سخنرانیش داره میگه کسی که گوش نمیده ببخشید طولانی شد؟!!!
جمیله سیداصغری 1393/1/23 - 19:25
rateup0
ratedown0
پاسخ
comment بعضی ازاین ملت حقشون هرچی بلا سرشون بیاد .تودولت دهم وضعشون بهترشده بود هی بدوبیراه می گفتن حالا بکشن بدبختی رو
ناشناس 1393/1/24 - 15:40
rateup29
ratedown0
پاسخ
comment اقای احمدی نزاد خیلی اقایی دوستت داریم انشالله سه سال دیگر منتظرت هستیم
ناشناس 1393/1/24 - 19:19
rateup25
ratedown0
پاسخ
comment تاریخ بزرگ مردی چون احمدنژادراازیادنمی برد.اگرچه بعضی ازرسانه ها اقدامات بزگ اوراکوچک حتی بیهود جلوه داده اند.(رجوع شودبه زندگی امیرکبیر)
ناشناس 1393/1/24 - 19:24
rateup0
ratedown0
پاسخ
comment تاریخ بزرگ مردی چون احمدنژادراازیادنمی برد.اگرچه بعضی ازرسانه ها اقدامات بزگ اوراکوچک حتی بیهود جلوه داده اند.(رجوع شودبه زندگی امیرکبیر)
عرش 1393/1/28 - 12:08
rateup29
ratedown1
پاسخ
comment احمدی نژاد کجایی واقعا دلمون برات تنگ شده. هر جا هستی خدا حفظت کنه ای ابَر مرد.
غلامعلی حسینی بهجانی 1393/1/28 - 13:46
rateup25
ratedown1
پاسخ
comment ما هرچی می کشیم از بی بصیرتی خودمون هست. جلیلی، احمدی نژاد دوم بود؟! حالا بچشید رفسنجانی سوم رو تا جیگرتون حال بیاد... از ماست که برماست. وقتی یه عده ای اینقدر نفهم هستند که همه مشکلات رو بخاطر تحریم های قدرت های پوشالی مثل آمریکای جنایتکار و سگ دست آموز او، رژیم صهیونیستی غاصب می دونند، به کسی رأی می دهند که سیگنال رابطه با این قدرت ها رو بدهد. حالا بچید... بچشید طعم اعتدال رو... لازم دلتون برای کسی تنگ بشه. اونی که دلتون براش تنگ شده، دل خوشی از شماها نداره...
یک نفر 1393/1/28 - 14:42
rateup17
ratedown0
پاسخ
comment احمدی دلاور/پیرو خط رهبر احمدی نژاد،مانند شهید رجایی ساده زیست...
وحید 1393/2/9 - 12:22
rateup1
ratedown0
پاسخ
comment درود بر مرد خدا درود.... خدایا که دولت تدبیروامید تبدیل شده به دولت تحقیرو... احمدی نژاد مچکریم
ناشناس 1393/2/12 - 09:18
rateup0
ratedown0
پاسخ
comment مردم دلشان برای آقای احمدی نژاد تنگ شده. دراین کشور ما دو سنت پسندیده داریم. مردم هرچی را از دست میدهند براش حسرت میخورند و اما قدرتمندان از نیروهاوی که عمری باهاشون بودند لولو می سازند و با نامهای انحرافی، فتنه طلب، و ... از آنها یاد یکنند.
غلامرضا یمینی 1393/2/12 - 21:38
rateup1
ratedown0
پاسخ
comment درود براحمدی نزادقهرمان
نظر شما
نام و نام خانوادگی :
ایمیل:
نظر:
آخرین اخبار

بررسی راهکارهای جلوگیری از قاچاق سوخت و تقویت معیشت مرزنشینان در جلسه شورای‌ اقتصادی

محاکمه پسر معتاد به اتهام قتل دختر جوان

رویارویی جذاب پیکان و ری‌را، نماد اصالت و آینده ایران‌خودرو

نمادهای پرتقاضای بورس ۲۲ آذر ۱۴۰۲/ کدام نمادها مثبت ۷ درصد شدند؟

لطیفی: میزان رضایتمندی مردم از کارکنان دولت رصد می‌شود

صادرات ایران به همسایگان با رشد ۹ درصدی به ۱۸ میلیارد دلار رسید

دهلیزهای زیرزمینی مالخران زیر نورافکن‌های پلیس!

افزایش ۴۰ درصدی نرخ خرید تضمینی برق از نیروگاه‌های بادی

دهه فجر؛ تحویل ۲هزار واحد مسکونی نهضت ملی پرند

تیر خلاص فرزین بر یادگار صالح آبادی / دلار توافقی تمام شد / رئیس کل بانک مرکزی: دلار را بدون صف و به نرخ تابلو بخرید

ضرورت توجه به صنایع پایین دستی پتروشیمی/ چین تنها بازار ما در صنعت متانول است

افزایش تعداد شهر‌های با وضعیت «نسبتا پرخطر» کرونایی در کشور

سازمان سنجش: اختیار کامل در مورد نحوه قطع اینترنت در کنکور با وزارت ارتباطات است

یک بازی دو سر باخت !

برخی ها مایلند حرفه وکالت لاکچری بماند!

۹ رویداد بی‌سابقه در سال ۲۰۲۲؛ از اولین نخست‌وزیر رنگین‌پوست بریتانیا تا سفر در زمان به موهبت تلسکوپ جیمز وب

تولید ۳ نوع اسید آمینه مورد نیاز بیماران متابولیک برای نخستین بار در کشور

استقبال ۶۵ هزار نفر از طرح آموزش رایگان هنر در کشور

بهره‌وری سرمایه‌گذاری در کشاورزی ۳ برابر صنعت

روسیه: جهان ۵ تا ۱۰ سال آینده با کمبود انرژی مواجه می‌شود

قهوه و خواص درمانی شگفت انگیز آن

تاکید اژه‌ای بر گوش شنوای دستگاه قضایی برای استماع نقطه نظرات حقوقی

وجود گسل پنهان در مرکز تهران که تاکنون شناخته نشده بود

دو تصمیم در دو فرودگاه اصلی کشور؛ جیب مسافران فدای نفع تاکسی‌های فرودگاه

هیچ اعتمادی بین نظام و مردم وجود ندارد/ جوانان دستگیر شده بعد از آزادی سریعا فوت می‌کنند!

ایزدخواه، نماینده تهران: در شروع دولت سیزدهم قیمت دلار ۲۶ هزار تومان و امروز ۳۹ هزار تومان است؛ یعنی افزایش قریب به ۵۰ درصد / قدرت پول ملی کشور جنگ زده سوریه ۸ برابر از ما بیشتر است / زمان حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی ما فریاد زدیم که مسئله، ارز ۴۲۰۰ تومانی نیست بلکه کاهش ارزش پول ملی است

چگونه از جزئیات دریافت سود سهام عدالت مطلع شویم؟

امروز از بحران جمعیتی رنج می‌بریم/لزوم جمع آوری اطلاعات و آدرس‌های حقوقی توسط ثبت احوال

توپ گرانی در زمین سازمان حمایت از مصرف کننده افتاد

ثبت نام بدون کنکور علمی و کاربردی در مقطع کاردانی و کارشناسی

پربیننده ترین ها
  • 15
  • :
  • 39
  • :
  • 29
اپلیکیشن موبایل هزاره سوم - نسخه اندروید
Page Generated in 0/2524 sec