سخن روز :
پژواک
شناسه خبر: 6045 منتشر شده در مورخ: 1393/2/16 ساعت: 21:32 گروه: سیاسی  
سکوت در مقابل فحاشی دشمن سبب خدشه به نظام می‌شود
کوچک زاده:

سکوت در مقابل فحاشی دشمن سبب خدشه به نظام می‌شود

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: امروز بیشترین چیزی که سبب خدشه دار شدن نظام می‌شود تحریف انقلاب و سکوت در مقابل فحاشی دشمن است.

به گزارش شبکه خبری هزاره سوم به نقل از تسنیم از مشهد مقدس، مهدی کوچک زاده صبح امروز در جمع دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی مشهد در تالار ابن سینا این شهر، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در دیدارشان با دانشجویان و پرستاری و مامایی گفتند که جمعیت کشور رو به سمت پیری و کاهش رفته و باید هشیار باشیم و سهم شما جوانان حزب اللهی جلوگیری از این روند فعلی جمعیت کشور که به عنوان یک مصیبت از آن یاد می‌شود اجرای امر مقدس ازدواج است.


وی افزود: باید به سبک زندگی خودتان تجدید نظر کنید، سبک غلطی که توسط شما جوانان ولایت مدار باید اصلاح شود و از چشم و هم چشمی‌ها و جهیزیه‌های سنگین و خواسته‌های نامتعارف پرهیز کنیم و جهاد در راه خدا را به عنوان اساسی‌ترین پایه یک زندگی مشترک انتخاب کنیم.

کوچک زاده تأکید کرد: امروز بیشترین چیزی که سبب خدشه دار شدن نظام می‌شود تحریف انقلاب، سکوت در مقابل فحاشی دشمن و برخی از جریانات سیاسی است، چرخیدن چرخ‌های سانتریفیوژ خوب است به شرطی که چرخ زندگی مردم هم مطلوب بچرخد و باید مراقب باشیم تا غافل نشویم.

نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات تصریح کرد: وقتی می‌توانیم یک ارزیابی درست داشته باشیم که آن موضوع دارای اهداف مطلوب باشد و آن اهداف در مسیر صحیح گام بردارد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: هر گزاره‌ای باید براساس مبانی ارزشی و اهدافی که تعریف شده است ارزیابی شود، اما این تعاریف در اروپا و ایران متفاوت است و چیزی که در اروپا آزاد بوده در ایران توهین تلقی می‌شود و باید مراقب سود جویی‌های کاذب آنها باشیم.

کوچک زاده گفت: نزدیک به 90 هزار شهید قبل از انقلاب و 200 هزار شهید بعد از انقلاب تقدیم کرده اند که شاخص‌ترین آنها شهیدان مطهری، شاه آبادی، غفاری، بهشتی، مفتح و جوانان دانشگاه‌ها بودند، پس باید راه درست را در اهدافمان انتخاب کنیم و تا زمانی که مسائل سیاست خارجی ما برای مردم و کارشناسان روشن نباشد اظهار نظری نمی‌توانیم داشته باشیم.

وی افزود: هدف از انقلاب ما خوردن و خوابیدن راحت، تولید مثل آسان و غیره نبود و این انقلاب با انقلاب کشورهایی مانند فرانسه، شوروی، مصر و غیره متفاوت است، زیرا جوانان این ملت از خون خود در راه حفظ و پایداری انقلابشان گذشتند و انقلاب ما نهضتی الهی بوده و با نهضت مادی امروزی تفاوت بسیار دارد.

نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات گفت: مسئولان ما باید بدانند که انقلابشان محدود به ایران نیست بلکه این انقلاب مقدمه‌ای برای انقلاب جهان اسلام بوده و مهم‌ترین هدفش هم رساندن پرچم آن به دستان مبارک امام زمان (عج) است.

کوچک زاده گفت: اگر مسئولان ما نسبت به مسائل اقتصادی و مادی‌ای که در اختیارشان است غافل باشند خطری بزرگ و خیانتی سهمگین را می‌آفرینند، پس طوری کار کنند که تمام سعی و تلاششان در جهت ارائه خدمت مطلوب به مردم باشد.

وی تصریح کرد: نحوه حرف زدن و زورگویی زورگویان عالم مشخص است و آنها بیشترین جسارت‌ها را هم به امام راحل (ره) داشتند.

کوچک زاده خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران حرکتی برای پیروزی تمامی مستضعفین بر تمامی مستکبرین بوده و اگر بخواهیم با دیدگاه اسلام نگاه کنیم نباید نسبت به امت اسلامی بی تفاوت باشیم و قانون اساسی ایران زمینه اجرای این امر را فراهم کرده است و سپاه و ارتش هم عهده دار ایمان و مکتبی است که قانون آن را تعیین کرده است.

وی افزود: اسلام اهل خیانت به آرای مردم نسبت به اسلامی که جمهوری اسلامی را در این کشور بنا کرد نیست و به هر دو بخش وفادار است و در کنار حفاظت و حراست از مرزها، جهاد و مکتب اهل بیت عصمت و طهارت را سرلوحه فعالیت‌هایش قرار داده است.

کوچک زاده اظهار کرد: هدف فتنه گران در سال 88 تکه تکه کردن اسلام بود و شعار خیالی نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران را سر دادند و به گفته خودشان نگاهی ملی گرایانه داشتند که آن هم دروغ بود زیرا اگر به این مسائل معتقد بودند در روز عاشورای حسینی حرمت شکنی نمی‌کردند.

وی تصریح کرد: دولت ده‌ها میلیارد صرف تعمیرات و نوسازی وزارتخانه‌های خود کرده در حالی که مردم ما در وضعیت تأسف باری به سر می برند.

وی افزود: ما نمی‌گوییم که مذاکره نکنید، اما بفهمید که چه می‌کنید و اظهار نظرهای بی ادبانه آمریکایی‌‎ها را مد نظر داشته باشید و پیش از نگرانی سانتریفیوژها نگران اصل انقلابتان باشید.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: این انقلاب خود باوری را در همه موضوعات نانوفناوری ایجاد کرده و همه جنایتکاران نیز از نام ایران و ایرانی می ترسند، زیرا اگر اینگونه نبود ما هم همانند عراق، سوریه و سایر کشورهای حوزه خلیج فارس بودیم.

کوچک زاده اظهار کرد: ما باید ارزش کاری را کرده ایم بدانیم و نباید اجازه تحریف و سودجویی به دیگران بدهیم و جنگ ما جنگ اسلام علیه دشمنان اسلام بود و جنگی بوده که سلاح نمی شناسد.

وی گفت: آن ملتی پیروز است که سیاست خودش را در عمق خاک دشمن پیاده کند و این مهم نشان از اقتدار اسلام و ایران و ایرانی دارد.

کوچک زاده تصریح کرد: نکته مهمی که همه ما باید به آن توجه کنیم این است که دشمنان ما تا کی و کجا ما را قبول می کنند و یار ما هستند، به یقین آنها مرزی بالاتر از عدول این انقلاب نمی شناسند و ما باید مراقب و هوشیار باشیم.

وی تأکید کرد: آمریکا و اسرائیل همیشه در تعقیب ما بوده و مهم ترین مشکلش با ما پیروی از فرامین ارزشمند امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری است و به واقع نمی تواند این ولایت پذیری را مشاهده کند.

کوچک زاده گفت: ما این واقعیت و حقیقت را بارها اعلام نموده ایم که درصدد حفظ و تقویت اسلام و نابودی دشمنان و خکشاندن ریشه صهیونیسم هستیم و به لطف خدا این نظام‌های جعلی را نابود می کنیم و نظام اسلام را در جهان استکبار ترویج می دهیم و دیر یا زود ملت‌های جهان ما و تراز قوی ما، حضرت امام خمینی (ره) را می شناسند.

twitter facebook داغ کن - کلوب دات کام
ایمیل: info@h3nn.ir
شماره پیامک: 300074370003
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
نام و نام خانوادگی :
ایمیل:
نظر:
آخرین اخبار

بررسی راهکارهای جلوگیری از قاچاق سوخت و تقویت معیشت مرزنشینان در جلسه شورای‌ اقتصادی

محاکمه پسر معتاد به اتهام قتل دختر جوان

رویارویی جذاب پیکان و ری‌را، نماد اصالت و آینده ایران‌خودرو

نمادهای پرتقاضای بورس ۲۲ آذر ۱۴۰۲/ کدام نمادها مثبت ۷ درصد شدند؟

لطیفی: میزان رضایتمندی مردم از کارکنان دولت رصد می‌شود

صادرات ایران به همسایگان با رشد ۹ درصدی به ۱۸ میلیارد دلار رسید

دهلیزهای زیرزمینی مالخران زیر نورافکن‌های پلیس!

افزایش ۴۰ درصدی نرخ خرید تضمینی برق از نیروگاه‌های بادی

دهه فجر؛ تحویل ۲هزار واحد مسکونی نهضت ملی پرند

تیر خلاص فرزین بر یادگار صالح آبادی / دلار توافقی تمام شد / رئیس کل بانک مرکزی: دلار را بدون صف و به نرخ تابلو بخرید

ضرورت توجه به صنایع پایین دستی پتروشیمی/ چین تنها بازار ما در صنعت متانول است

افزایش تعداد شهر‌های با وضعیت «نسبتا پرخطر» کرونایی در کشور

سازمان سنجش: اختیار کامل در مورد نحوه قطع اینترنت در کنکور با وزارت ارتباطات است

یک بازی دو سر باخت !

برخی ها مایلند حرفه وکالت لاکچری بماند!

۹ رویداد بی‌سابقه در سال ۲۰۲۲؛ از اولین نخست‌وزیر رنگین‌پوست بریتانیا تا سفر در زمان به موهبت تلسکوپ جیمز وب

تولید ۳ نوع اسید آمینه مورد نیاز بیماران متابولیک برای نخستین بار در کشور

استقبال ۶۵ هزار نفر از طرح آموزش رایگان هنر در کشور

بهره‌وری سرمایه‌گذاری در کشاورزی ۳ برابر صنعت

روسیه: جهان ۵ تا ۱۰ سال آینده با کمبود انرژی مواجه می‌شود

قهوه و خواص درمانی شگفت انگیز آن

تاکید اژه‌ای بر گوش شنوای دستگاه قضایی برای استماع نقطه نظرات حقوقی

وجود گسل پنهان در مرکز تهران که تاکنون شناخته نشده بود

دو تصمیم در دو فرودگاه اصلی کشور؛ جیب مسافران فدای نفع تاکسی‌های فرودگاه

هیچ اعتمادی بین نظام و مردم وجود ندارد/ جوانان دستگیر شده بعد از آزادی سریعا فوت می‌کنند!

ایزدخواه، نماینده تهران: در شروع دولت سیزدهم قیمت دلار ۲۶ هزار تومان و امروز ۳۹ هزار تومان است؛ یعنی افزایش قریب به ۵۰ درصد / قدرت پول ملی کشور جنگ زده سوریه ۸ برابر از ما بیشتر است / زمان حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی ما فریاد زدیم که مسئله، ارز ۴۲۰۰ تومانی نیست بلکه کاهش ارزش پول ملی است

چگونه از جزئیات دریافت سود سهام عدالت مطلع شویم؟

امروز از بحران جمعیتی رنج می‌بریم/لزوم جمع آوری اطلاعات و آدرس‌های حقوقی توسط ثبت احوال

توپ گرانی در زمین سازمان حمایت از مصرف کننده افتاد

ثبت نام بدون کنکور علمی و کاربردی در مقطع کاردانی و کارشناسی

پربیننده ترین ها
  • 23
  • :
  • 42
  • :
  • 15
اپلیکیشن موبایل هزاره سوم - نسخه اندروید بیمه پارساگاد نمایندگی محمد بیگی نیا
Page Generated in 0/3701 sec