سخن روز :
پژواک
شناسه خبر: 73293 منتشر شده در مورخ: 1398/7/30 ساعت: 16:52 گروه: اقتصادی  
اپلیکیشن" کارپایه" بزرگترین سامانه هوشمند خدمات ومشاغل کشوررونمایی شد

اپلیکیشن" کارپایه" بزرگترین سامانه هوشمند خدمات ومشاغل کشوررونمایی شد

کارپایه یک شبکه مشاغل اجتماعی است که افراد دارای کار ثابت و استخدامی هم می‌توانند در قالب کارهای پاره‌وقت در آن فعالیت داشته باشند. در کارپایه هزینه‌های مربوط به تبلیغات و کمیسیون حذف شده و خدمات با قیمت مناسب‌تری برای کارفرما ارائه می‌شود.

به گزارش شبکه خبری هزاره سوم،نشست خبری رونمایی« اپلیکیشن کارپایه » صبح امروز دوشنبه 30 مهرماه 1398باحضور«محمدامین صمدی» مجری طرح اپلیکیشن کارپایه و اصحاب رسانه برگزارشد.
محمدامین صمدی مجری طرح اپلیکیشن کارپایه گفت: اپلیکینش کارپایه، بزرگترین سامانه هوشمند خدمات و مشاغل کشور است که هدف اصلی آن توسعه اشتغال در کشور بوسیله تسهیل در برقراری ارتباط میان متخصصین و کارفرمایان است.

وی افزود: نسخه اولیه کارپایه پاییز 1397 رونمایی شده بود و تا امروزنزدیک به۲۵۰ هزارنفرکاربرداشته و توانسته برای کارجوها ۴۰۰۰الی۳۵۰۰ شغل ثابت و حدود ۵۰۰ شغل پاره‌وقت ایجاد کند.
 
 
صمدی گفت: اپلیکشین کارپایه در واقع نسخه بومی‌سازی شده لینکدین است. اپلیکیشن ما علاوه‌ بر اینکه کمیسیون ودرصدی را از کارجو و کارفرما دریافت نمی‌کند، مانند تاکسی‌های اینترنتی عمل می‌کند یعنی نقشه‌محور وبر مبنای لوکیشن است.

مجری طرح اپلیکیشن کارپایه ادامه داد: هرکارفرما بعد از ورود به اپلیکیشن، چند حرف از شغل یا مهارت موردنیازش را در اپلیشکین تایپ می‌کند و کارپایه افراد کارجوی فعال و آماده برای ارائه این خدمت را  که در شعاع ۵کیلومتری کارفرما قرار دارد، پیشنهاد می‌دهد و طرفین می‌توانند از طریق تماس و چت با یکدیگر در ارتباط باشند.

وی خاطرنشان کرد: کارفرما می‌تواند مستقل از سیستم کارپایه هم با کارجوها در ارتباط باشد و افراد را برای مصاحبه انتخاب و به کمک مزیت موقعیت‌محور بودن این اپلیکیشن می‌توان حتی از شهرهای مختلف دوریا نزدیک نیروی انسانی موردنیاز را درقالب دورکاری تامین کرد.

صمدی بیان داشت: کارپایه این امکان را فراهم کرده که با پرداخت نصف یا یک سوم قیمت رایج، نیروی کار موردنظر تامین و علاوه‌ براینکه برای کارفرما به صرفه است برای افراد در نقاط گوناگون درآمدزایی حاصل می‌شود.

وی افزود: استارتاپ کارپایه چندسال قبل بواسطه مشکلی که برای خودروی شخصی خودم پیش آمد مجبور به استفاده از تاکسی‌های اینترنتی بودم و در این جریان متوجه شدم بالای ۸۰درصد از راننده‌های تاکسی‌ اینترنتی، افراد متخصص و دارای تحصیلات دکتری و کارشناسی‌ارشد هستند.

مجری طرح اپلیکیشن کارپایه یادآورشد: با وجود این اتفاقی که برایم افتاد به این فکرکردم که می‌توان مثل بازار تقاضایی که برای تاکسی‌های اینترنتی ساخته‌شده برای ۶۰۰۰ عنوان شغلی دیگر که در کشوروجود دارد نیز بازاری ایجادکردو به همین دلیل و تصمیم گرفتم اپلیشکین کارپایه را راه‌اندازی کنم و کارجوهایی که مشاغلی با تقاضای کمتر از سمت کارفرما دارند، علاوه‌بر ثبت ۵ مهارت و تخصص در سیستم کارپایه، می‌توانند به‌عنوان راننده تاکسی‌های اینترنتی نیز فعالیت داشته باشند.‌
 
وی افزود: کارپایه یک شبکه مشاغل اجتماعی است که افراد دارای کار ثابت و استخدامی هم می‌توانند در قالب کارهای پاره‌وقت در آن فعالیت داشته باشند. در کارپایه هزینه‌های مربوط به تبلیغات و کمیسیون حذف شده و خدمات با قیمت مناسب‌تری برای کارفرما ارائه می‌شود.

صمدی درخصوص احراز هویت کاربران کارپایه هم توضیح داد: کاربران در کارپایه می‌توانند ۳ ستاره دریافت کنند. ستاره 1 برای کسانی است که مدارک هویتی و اطلاعات محل سکونت خود را در سامانه بارگذاری کرده‌اند که مجدد توسط تیم کارپایه مورد بررسی قرار می‌گیرد. ستاره 2 مربوط به رزومه و مدارک تخصصی است و بارگذاری نمونه کارها است. ستاره 3  مربوط به استعلام سوء پیشینه خواهد بود.

وی ادامه داد: بیش از ۵۰درصد از کاربرهای کارپایه درحال حاضر ستاره اول را دریافت کرده‌اند. برای کاربرانی که نگران حفظ امنیت اطلاعاتشان از جمله شماره تماس هستند نیز امکان مخفی کردن اطلاعات کارجو در کارپایه وجود دارد به‌طوری که کارفرما می‌تواند بدون دیدن شماره کارجو ارتباط موردنیاز را برقرار کند.

مجری طرح اپلیکیشن کارپایه تصریح کرد: به دنبال ارائه نسخه بین‌المللی کارپایه در خاورمیانه، کشورهای آمریکایی و کانادا در گام بعدی نیزهستیم. در سطح جهانی چنین سیستمی وجود ندارد که اطلاعات کارفرما و کارجو را مستقیم در اختیار طرفین قرار دهد. کمپین درآمدزایی کارپایه نیز به این صورت است، افرادی که این اپیلیکیشن را معرفی کنند بین یک تاشش هزارتومان جایزه نقدی دریافت خواهندکرد.

وی خاطرنشان کرد: بیش از ۱۰ برابر درآمدمان تا امروز هزینه تبلیغات کرده‌ایم و درآمد کارپایه در آینده از حق عضویت کاربران تامین خواهد شد. علاوه‌براین ما برای سازمان‌ها پنل سازمانی با قیمت بسیار مناسب نیز ارائه می‌دهیم.
 
صمدی ابرازداشت: کارفرما درکارپایه می‌تواند براساس حداقل حقوق، سوابق کاری، مرد یا زن بودن و موقعیت جغرافیایی، جستجوی خود را با فیلتر انجام دهد، به‌علاوه می‌تواند ستاره‌های امتیازی دریافت شده توسط کارجو و میزان رضایت کارفرماهای قبلی از کارجو را نیز مشاهده کند.

وی عنوان داشت: کارجوهایی با میزان رضایت پایین از سیستم کارپایه به مرور حذف خواهند شد. کارجو بعد از ثبت‌نام، پرداخت هزینه ۱۰ هزارتومانی ماهانه و دریافت ستاره‌های اول ودوم، کارت ویزیتی هم دریافت می‌کند و می‌تواند در آن ۵ مهارت یا تخصص خود را برای مشاهده کارفرماها انجام شود.

صمدی درخصوص مزیت نرم‌افزار کارپایه نیز تاکید کرد: دارا بودن سیستم یکپارچه و جانشینی مدرن برای راه‌های قدیمی و روش‌های سنتی مانند روزنامه‌ها و مجلات استخدامی ازمزیت های کارپایه است.ضمن اینکه دسترسی راحت و رایگان بودن آن از دیگر مزایای این نرم افزار بوده و تنها بستری است که کارفرمایان می‌توانند از بین ۶ هزار عنوان شغلی، عنوان شغلی مورد نیاز خود را جستجو و نزدیک و دورترین افرد را روی نقشه با رزومه، شماره تلفن و عکس کارجویان   مشاهده و در کمتر از چند ثانیه ده‌ها نفر را روی نقشه مشاهده کنند.

وی درپایان سخنان خود گفت: کاهش هزینه‌های ایاب و ذهاب، اشتغال‌زایی در شهرستان‌های دورافتاده و به صورت دورکاری، راه‌اندازی سامانه تاکسی و پیک اینترنتی نیز بخشی از مزایای سامانه هوشمند کارپایه بوده و تاکنون بیش از ۲ هزار شغل برای متخصصان و نیروهای توانمند از طریق این نرم‌افزار ایجاد شده است.

بنابراین گزارش، اگربه‌دنبال شغل یا فرصت‌های اشتغال هستید یا به‌دنبال دریافت خدمات استخدامی و مشاغل هستید، اگر کارفرما یا کارجو هستید و مدت زیادی بیکار مانده‌اید، اپلیکیشن کارپایه | KarPaye را می‌توان به‌راحتی از وبسایت karpaye دانلود و روی پلتفرم‌های همراه خود نصب و بخشی از مشکلات خود را حل‌و‌فصل کنید.

twitter facebook داغ کن - کلوب دات کام
ایمیل: info@h3nn.ir
شماره پیامک: 300074370003
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
نام و نام خانوادگی :
ایمیل:
نظر:
آخرین اخبار

بررسی راهکارهای جلوگیری از قاچاق سوخت و تقویت معیشت مرزنشینان در جلسه شورای‌ اقتصادی

محاکمه پسر معتاد به اتهام قتل دختر جوان

رویارویی جذاب پیکان و ری‌را، نماد اصالت و آینده ایران‌خودرو

نمادهای پرتقاضای بورس ۲۲ آذر ۱۴۰۲/ کدام نمادها مثبت ۷ درصد شدند؟

لطیفی: میزان رضایتمندی مردم از کارکنان دولت رصد می‌شود

صادرات ایران به همسایگان با رشد ۹ درصدی به ۱۸ میلیارد دلار رسید

دهلیزهای زیرزمینی مالخران زیر نورافکن‌های پلیس!

افزایش ۴۰ درصدی نرخ خرید تضمینی برق از نیروگاه‌های بادی

دهه فجر؛ تحویل ۲هزار واحد مسکونی نهضت ملی پرند

تیر خلاص فرزین بر یادگار صالح آبادی / دلار توافقی تمام شد / رئیس کل بانک مرکزی: دلار را بدون صف و به نرخ تابلو بخرید

ضرورت توجه به صنایع پایین دستی پتروشیمی/ چین تنها بازار ما در صنعت متانول است

افزایش تعداد شهر‌های با وضعیت «نسبتا پرخطر» کرونایی در کشور

سازمان سنجش: اختیار کامل در مورد نحوه قطع اینترنت در کنکور با وزارت ارتباطات است

یک بازی دو سر باخت !

برخی ها مایلند حرفه وکالت لاکچری بماند!

۹ رویداد بی‌سابقه در سال ۲۰۲۲؛ از اولین نخست‌وزیر رنگین‌پوست بریتانیا تا سفر در زمان به موهبت تلسکوپ جیمز وب

تولید ۳ نوع اسید آمینه مورد نیاز بیماران متابولیک برای نخستین بار در کشور

استقبال ۶۵ هزار نفر از طرح آموزش رایگان هنر در کشور

بهره‌وری سرمایه‌گذاری در کشاورزی ۳ برابر صنعت

روسیه: جهان ۵ تا ۱۰ سال آینده با کمبود انرژی مواجه می‌شود

قهوه و خواص درمانی شگفت انگیز آن

تاکید اژه‌ای بر گوش شنوای دستگاه قضایی برای استماع نقطه نظرات حقوقی

وجود گسل پنهان در مرکز تهران که تاکنون شناخته نشده بود

دو تصمیم در دو فرودگاه اصلی کشور؛ جیب مسافران فدای نفع تاکسی‌های فرودگاه

هیچ اعتمادی بین نظام و مردم وجود ندارد/ جوانان دستگیر شده بعد از آزادی سریعا فوت می‌کنند!

ایزدخواه، نماینده تهران: در شروع دولت سیزدهم قیمت دلار ۲۶ هزار تومان و امروز ۳۹ هزار تومان است؛ یعنی افزایش قریب به ۵۰ درصد / قدرت پول ملی کشور جنگ زده سوریه ۸ برابر از ما بیشتر است / زمان حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی ما فریاد زدیم که مسئله، ارز ۴۲۰۰ تومانی نیست بلکه کاهش ارزش پول ملی است

چگونه از جزئیات دریافت سود سهام عدالت مطلع شویم؟

امروز از بحران جمعیتی رنج می‌بریم/لزوم جمع آوری اطلاعات و آدرس‌های حقوقی توسط ثبت احوال

توپ گرانی در زمین سازمان حمایت از مصرف کننده افتاد

ثبت نام بدون کنکور علمی و کاربردی در مقطع کاردانی و کارشناسی

پربیننده ترین ها
  • 17
  • :
  • 52
  • :
  • 32
اپلیکیشن موبایل هزاره سوم - نسخه اندروید
Page Generated in 0/3271 sec