سخن روز :
پژواک
شناسه خبر: 8435 منتشر شده در مورخ: 1393/4/7 ساعت: 09:23 گروه: ورزشی  
حاشیه بازگشت تیم ملی فوتبال به ایران

حاشیه بازگشت تیم ملی فوتبال به ایران

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان پس از بازگشت به ایران مورد تشویق هواداران حاضر در فرودگاه قرار گرفت.

به گزارش شبکه خبری هزاره سوم به نقل از تسنیم، با توجه به اینکه بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران از طریق جایگاه اختصاصی تشریفات فرودگاه امام خمینی (ره) به کشور بازگشتند، چمدان‌های بازیکنان زودتر از آنها به هتل اقامت تیم ملی فرستاده شده بود که همین مسئله باعث شد بازیکنانی مانند حدادی‌فر، حاج‌صفی و بختیار رحمانی ناراحت شوند که چرا وسایل آنها بدون اطلاع این بازیکنان به هتل رفته است. این بازیکنان در صحبت با نبی و دیگر مسئولان تیم ملی اذعان داشتند که برای سفر خود بلیت هواپیما دارند و نباید این اتفاق رخ می‌داد.

* کریم انصاری فرد مهاجم تیم ملی کشورمان در دبی ماند و همراه تیم ملی به ایران نیامد.

*‌ کاروان تیم ملی فوتبال ایران در میان استقبال پرشور هواداران حاضر در فرودگاه امام خمینی این محل را به مقصد هتل آزادی ترک کرد.

* کارلوس کی‌روش هنگامی که قصد سوار شدن به اتومبیل شخصی خود را داشت با یک هوادار معلول ایرانی روبرو شد. این هوادار از کی‌روش به خاطر نمایش قابل قبول تیم ملی در جام جهانی تشکر کرد و از سرمربی تیم ملی خواست قراردادش را تمدیدکند. کی‌روش هم در پاسخ به این هوادار ۳ بار جمله "تو لیدر اصلی همه هواداران ایران هستی" را تکرار کرد و پس از آن گفت: من قول می‌دهم برای همیشه کنار تو بمانم.

*‌ هواداران تیم ملی فوتبال ایران بازیکنان را مورد تشویق قرار دادند و هنگامی که ملی‌پوشان قصد سوار شدن به اتوبوس را داشتند با استقبال آنها روبرو شدند. نکته جالب اینکه برخی از هواداران با شعار «حقیقیِ رحمتی» دروازه‌بان اصلی تیم ملی را تشویق کردند.

* هنگامی که علیرضا حقیقی قصد سوار شدن به اتوبوس تیم ملی را داشت با استقبال شدید هواداران روبرو شد به صورتی که صدای جیغ و فریاد طرفداران این بازیکن برای لحظاتی فضا را تحت تاثیر قرار داد. نکته جالب اینکه با تمام این صحبت‌ها حقیقی فقط به هواداران لبخند زد، در شرایطی که تا پیش از حضور حقیقی در بین جمعیت نظم خاصی از سوی نیروی انتظامی برقرار بود اما به محض حضور این بازیکن نظم به هم خورد.

* زمانی که کی‌روش قصد سوار شدن به اتومبیل خود را داشت با شعار و تشویق هواداران روبرو شد.هواداران تیم ملی فوتبال ایران از کی‌روش درخواست داشتند تا قرارداد خود را با فدراسیون فوتبال تمدید کند.

* با توجه به هجوم هواداران به سمت اتوبوس تیم ملی، بازیکنانی مانند پژمان منتظری، مهرداد پولادی، علیرضا حقیقی و ... با سختی سوار اتوبوس شدند.

* در خلال شادی هواداران تیم ملی یک هوادار به خاطر جر و بحث با ماموران نیروی انتظامی بازداشت شد.

* هنگامی که تاج و آیت‌اللهی قصد خروج از فرودگاه را داشتند یکی از هواداران تیم ملی که به همراه فرزند خود آمده بود از این ۲ مقام فدراسیون فوتبال ایران درخواست کرد تا زمینه خداحافظی جواد نکونام از تیم ملی را فراهم کنند چون معتقد بود این بازیکن پا به سن گذاشته و نمی‌تواند برای تیم ملی بازی کند.

* هنگامی که رضا قوچان‌نژاد فرزند کوچک جواد نکونام را دید به سمت او رفت اما نکته جالب اینکه پسر نکونام از مهاجم اول تیم ملی ترسید و باعث خنده حاضرین شد.

* بسیاری از بازیکنان تیم ملی در اقدامی عجیب و جالب حاضر به گفت‌وگو با خبرنگاران نشدند که شاخص‌ترین آنها علیرضا حقیقی بود. حقیقی که با چهره‌ای ناراحت به سالن تشریفات اختصاصی فرودگاه امام خمینی آمده بود از توهین برخی کاربران ایرانی در فضای مجازی به او و خانواده‌اش پس از بازی با بوسنی گلایه داشت.

کی‌روش: وقتی در صلح و صفا هستیم، خداحافظی معنا ندارد

کارلوس کی‌روش پس از بازگشت به همراه تیم ملی به ایران اظهار داشت: ما بازی‌های خوبی در جام جهانی به نمایش گذاشتیم و می‌توانستیم بهتر نتیجه بگیریم به خصوص مقابل آرژانتین.

وی افزود: ما تمام تلاش‌مان را کردیم تا جایگاه پیراهن تیم ملی و کشور را ارتقاء بدهیم، همان طور که بعد از بازی‌های‌مان در جام جهانی حساب ویژه‌ای روی ما باز کردند.

کی‌روش تصریح کرد: از همین‌جا بهترین آرزوها را برای شهروندان ایرانی دارم و از صمیم قلبم از بازیکنانم تشکر می‌کنم و از فدراسیون فوتبال و علی کفاشیان تشکر ویژه دارم که این فرصت را در اختیار من گذاشتند.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص خداحافظی‌اش از تیم ملی گفت: در فوتبال خداحافظی وجود ندارد وقتی شما در صلح و صفا هستید، خداحافظی معنا ندارد.

وی در خصوص تصمیماتش گفت: بابت تصمیماتی که بعضی‌ از بازیکنان و مربیان از آنها ناراحت شدند عذرخواهی می‌کنم اما باید قبول کنند که این تصمیمات فوتبالی و برای موفقیت تیم ملی بوده است.

کی‌روش در پایان گفت: مهمترین دستاورد جام جهانی برای تیم ملی احترام بین‌المللی است که پیدا کردیم. قبل از رفتن هیچ‌کس فکر نمی‌کرد چنین نتایجی را کسب کنیم. باید از بازیکنان تیمم که فوق‌العاده بودند، تشکر ویژه داشته باشم.

twitter facebook داغ کن - کلوب دات کام
ایمیل: info@h3nn.ir
شماره پیامک: 300074370003
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
نام و نام خانوادگی :
ایمیل:
نظر:
آخرین اخبار

بررسی راهکارهای جلوگیری از قاچاق سوخت و تقویت معیشت مرزنشینان در جلسه شورای‌ اقتصادی

محاکمه پسر معتاد به اتهام قتل دختر جوان

رویارویی جذاب پیکان و ری‌را، نماد اصالت و آینده ایران‌خودرو

نمادهای پرتقاضای بورس ۲۲ آذر ۱۴۰۲/ کدام نمادها مثبت ۷ درصد شدند؟

لطیفی: میزان رضایتمندی مردم از کارکنان دولت رصد می‌شود

صادرات ایران به همسایگان با رشد ۹ درصدی به ۱۸ میلیارد دلار رسید

دهلیزهای زیرزمینی مالخران زیر نورافکن‌های پلیس!

افزایش ۴۰ درصدی نرخ خرید تضمینی برق از نیروگاه‌های بادی

دهه فجر؛ تحویل ۲هزار واحد مسکونی نهضت ملی پرند

تیر خلاص فرزین بر یادگار صالح آبادی / دلار توافقی تمام شد / رئیس کل بانک مرکزی: دلار را بدون صف و به نرخ تابلو بخرید

ضرورت توجه به صنایع پایین دستی پتروشیمی/ چین تنها بازار ما در صنعت متانول است

افزایش تعداد شهر‌های با وضعیت «نسبتا پرخطر» کرونایی در کشور

سازمان سنجش: اختیار کامل در مورد نحوه قطع اینترنت در کنکور با وزارت ارتباطات است

یک بازی دو سر باخت !

برخی ها مایلند حرفه وکالت لاکچری بماند!

۹ رویداد بی‌سابقه در سال ۲۰۲۲؛ از اولین نخست‌وزیر رنگین‌پوست بریتانیا تا سفر در زمان به موهبت تلسکوپ جیمز وب

تولید ۳ نوع اسید آمینه مورد نیاز بیماران متابولیک برای نخستین بار در کشور

استقبال ۶۵ هزار نفر از طرح آموزش رایگان هنر در کشور

بهره‌وری سرمایه‌گذاری در کشاورزی ۳ برابر صنعت

روسیه: جهان ۵ تا ۱۰ سال آینده با کمبود انرژی مواجه می‌شود

قهوه و خواص درمانی شگفت انگیز آن

تاکید اژه‌ای بر گوش شنوای دستگاه قضایی برای استماع نقطه نظرات حقوقی

وجود گسل پنهان در مرکز تهران که تاکنون شناخته نشده بود

دو تصمیم در دو فرودگاه اصلی کشور؛ جیب مسافران فدای نفع تاکسی‌های فرودگاه

هیچ اعتمادی بین نظام و مردم وجود ندارد/ جوانان دستگیر شده بعد از آزادی سریعا فوت می‌کنند!

ایزدخواه، نماینده تهران: در شروع دولت سیزدهم قیمت دلار ۲۶ هزار تومان و امروز ۳۹ هزار تومان است؛ یعنی افزایش قریب به ۵۰ درصد / قدرت پول ملی کشور جنگ زده سوریه ۸ برابر از ما بیشتر است / زمان حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی ما فریاد زدیم که مسئله، ارز ۴۲۰۰ تومانی نیست بلکه کاهش ارزش پول ملی است

چگونه از جزئیات دریافت سود سهام عدالت مطلع شویم؟

امروز از بحران جمعیتی رنج می‌بریم/لزوم جمع آوری اطلاعات و آدرس‌های حقوقی توسط ثبت احوال

توپ گرانی در زمین سازمان حمایت از مصرف کننده افتاد

ثبت نام بدون کنکور علمی و کاربردی در مقطع کاردانی و کارشناسی

پربیننده ترین ها
  • 12
  • :
  • 54
  • :
  • 41
اپلیکیشن موبایل هزاره سوم - نسخه اندروید
Page Generated in 0/2808 sec